Makaleler
20
Tümü (20)
SCI-E, SSCI, AHCI (7)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (8)
ESCI (1)
Scopus (8)
TRDizin (12)
Diğer Yayınlar (7)
4. Ortaokul Öğrencilerinin Kesir Problemlerinde Bilgiyi Geri Getirme Süreçlerinin İncelenmesi
International Journal of Educational Studies in Mathematics
, cilt.8, sa.3, ss.154-174, 2021 (Hakemli Dergi)
5. Investigation of Incidental Learning in a Mathematical Activity on Secondary School Students by Their Success
Elementary Education Online
, cilt.20, sa.2, ss.189-197, 2021 (Hakemli Dergi)
6. Monitoring Student Achievement with Cognitive Diagnosis Model
Journal of Measurement and Evaluation in Education and Psychology
, cilt.12, sa.3, ss.303-320, 2021 (ESCI, Scopus, TRDizin)
12. Uzamsal Görselleştirme Üzerine Test Geliştirme Çalışması
NECATİBEY EĞİTİM FAKÜLTESİ ELEKTRONİK FEN VE MATEMATİK EĞİTİMİ DERGİSİ
, cilt.8, ss.124-142, 2014 (TRDizin)
14. Matematik Öğretmen Adaylarının Eleştirel Düşünme Eğilimleri
Hacettepe Universitesi Egitim Fakultesi Dergisi-Hacettepe University Journal Of Education
, ss.393-403, 2013 (SSCI, Scopus, TRDizin)
15. Biyoloji Öğretmen Adaylarının Matematiğe Yönelik Tutumları Öğretim Programında Matematik Dersi Olmalı Mı
Hacettepe Universitesi Egitim Fakultesi Dergisi-Hacettepe University Journal Of Education
, cilt.43, ss.410-421, 2012 (SSCI, Scopus, TRDizin)
19. THE ACTIVITIES TO APPLICATION OF LEARNING CYCLE IN PHYSICS EDUCATION
Balkan Physics Letters
, cilt.19, ss.419-427, 2011 (Hakemli Dergi)
20. SKILL LEVELS OF PROSPECTIVE PHYSICS TEACHERS ON PROBLEM POSING
Hacettepe Universitesi Egitim Fakultesi Dergisi-Hacettepe University Journal Of Education
, cilt.40, ss.105-116, 2011 (SSCI, Scopus, TRDizin)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
53
1. Beceri Temelli Sorularla Gelen Bilişsel Yük
Türkiye'de Matematik Eğitimi: Sorunlar, Çözüm Önerileri ve İyi Örnekler, Türkiye, 20 - 21 Eylül 2023, (Tam Metin Bildiri)
4. 8. Sınıf Öğrencilerinin Sözel Geometri Problemlerini Çözerken Kullandıkları Üst Biliş Stratejilerin İncelenmesi
14. ULUSAL FEN BİLİMLERİ VE MATEMATİK EĞİTİMİ KONGRESİ, Türkiye, 19 Mayıs 2021, (Özet Bildiri)
6. The Analysis of Problem Solving Process of Pre-Service Physics Teachers by Habermas’xx Theory of Rationality
TFD Uluslararası Fizik Kongresi, 4 - 08 Eylül 2019, (Özet Bildiri)
7. ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNİN MATEMATİKSEL BİR ETKİNLİKTEKİ TESADÜFİ ÖĞRENMELERİNİN BELİRLENMESİ
EJER CONGRESS-VI 2019, 19 - 22 Haziran 2019, (Özet Bildiri)
8. MATERYAL KULLANIMININ UZAMSAL YETENEK ÜZERİNE ETKİSİNİN İNCELENMESİ
V. Uluslararası Multidisipliner Çalışmaları Sempozyumu (ISMS), 16 - 17 Kasım 2018, (Özet Bildiri)
12. The Examination of Technology-Based Course Materials Developed By Mathematics Teachers
3th WORLD CONFERENCE ON SCIENCE AND MATHEMATICS EDUCATION, 28 - 30 Ağustos 2017, (Tam Metin Bildiri)
13. The evaluation of technology-based course materials developed by mathematics teachers
3rd World Conference on Science and Mathematics Education, Türkiye, 28 - 30 Ağustos 2017, (Tam Metin Bildiri)
14. DETERMINING THE ASSESSMENT OF PROSPECTIVE TEACHERS ON SUPERVISING TEACHERSACCORDING TO PRACTICE EXPERIENCE
International Journal of Arts& Sciences (IJAS), 29 Kasım - 02 Aralık 2016, (Özet Bildiri)
15. Kopyanın Anatomisi
12. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2016, (Özet Bildiri)
16. Matematik Öğretmen Adaylarının TeknolojikPedagojik İçerik Bilgisi Düzeylerinin FarklıDeğişkenler Açısından İncelenmesi
12. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2016, (Özet Bildiri)
17. Matematiği Öğrenme ve Öğretme Sürecinde Teknoloji Entegrasyonu Araçlar
10. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu (ICITS), Rize, Türkiye, 16 - 18 Mayıs 2016, (Tam Metin Bildiri)
18. INVESTIGATION OF DEVELOPMENT ON MENTAL CUTTING ABILITY BY LATENT GROWTH MODEL
13th International Congress on Mathematical Education, Hamburg, Almanya, 24 - 31 Temmuz 2016, (Tam Metin Bildiri)
19. ÜNİVERSİTE ÖĞRENCİLERİ VE AKADEMİSYENLERİN KOPYAYA YAKLAŞIMLARI BİR OLGU BİLİM ÇALIŞMASI
3.Uluslararası Avrasya Eğitim Araştırmaları Kongresi, Muğla, Türkiye, 31 Mayıs - 03 Haziran 2016, (Özet Bildiri)
20. A Latent Growth Model Application On Mental Rotation Ability
iSER 2014, 29 Ekim - 02 Kasım 2014, (Özet Bildiri)
21. Uzamsal Yetenek Bileşenlerinin Birbirlerini Yordama Güçlerinin Belirlenmesi XI Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi UFBMEK 2014 11 14 Eylül 2014 Adana Türkiye
XI. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi (UFBMEK 2014), Türkiye, 11 - 14 Eylül 2014, (Özet Bildiri)
22. Uzamsal Yetenek Bileşenlerinin Birbirlerini Yordama Güçlerinin Belirlenmesi
XI. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi (UFBMEK 2014), Türkiye, 11 - 14 Eylül 2014, (Özet Bildiri)
23. Farklı İpucu Kullanımının Matematik Öğretmen Adaylarının Uzamsal Yetenek Gelişimlerine Etkisi
III. Uluslararası Avrasya Matematik Bilimleri ve Uygulamaları Konferansı (IECMSA 2014), 25 - 28 Ağustos 2014, (Özet Bildiri)
24. Zihinde Döndürme Yeteneği Üzerine Bir Test Geliştirme Çalışması
1st Eurasian Educational Research Congress, 24 - 26 Nisan 2014, (Özet Bildiri)
25. Matematik Öğretmen Adaylarının Yansıtıcı ve Eleştirel Düşünme Eğilimleri Arasındaki İlişki
1st Eurasian Educational Research Congress, 24 - 26 Nisan 2014, (Özet Bildiri)
28. Matematik Öğretmen Adaylarının Zihinde Kesme Yetenek Düzeylerinin Belirlenmesi
International Conference on New Horizons in Education (INTE 2013), 25 - 27 Haziran 2013, (Tam Metin Bildiri)
29. Öğretmen adaylarının matematik öğretimi öz yeterliklerinin yansıtıcı düşünme düzeylerine göre incelenemesi
İnt. Conf. on New Horizons in Education, 25 - 27 Haziran 2013, (Özet Bildiri)
31. FİZİK ÖĞRETMEN ADAYLARININ İNTEGRAL KONUSUNDAKİ ZİHİNSEL MODELLERİNİN İNCELENMESİ
Disiplinlerarası Eğitim Araştırmaları Uluslararası KOnferansı, 15 - 17 Mayıs 2012, (Özet Bildiri)
35. A study on the evaluation of problem posing skills in terms of academic succes
Word Conferance on Educational Sciences 2011, 04 Nisan 2011, cilt.15, ss.2494-2499, (Tam Metin Bildiri)
38. Öğretmen Adaylarının Problem Kurma Becerilerinin Sınıf Düzeyine Göre İncelenmesi
IX. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Türkiye, 23 - 25 Eylül 2010, (Özet Bildiri)
39. Ortaöğretim Öğretmen Adaylarının Problem Çözme Becerileri ile Matematiğe Yönelik Tutumları Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
Uluslararası Öğretmen Yetiştirme politikaları ve Sorunları Sempozyumu II, 16 - 18 Mayıs 2010, (Tam Metin Bildiri)
40. Fizik Öğretmen Adaylarının Matematiksel Problem Kurma Beceri Düzeyleri
Uluslararası Öğretmen Yetiştirme politikaları ve Sorunları Sempozyumu II, 16 - 18 Mayıs 2010, (Özet Bildiri)
41. Öğretmen Adaylarının Bilgisayar Okur Yazarlık Düzeylerinin İncelenmesi
Uluslararası Öğretmen Yetiştirme politikaları ve Sorunları Sempozyumu II, 16 - 18 Mayıs 2010, (Tam Metin Bildiri)
42. Öğretmen Adaylarının Dinamik Geometri Yazılım Programı Kullanabilme Becerileri
Uluslararası Öğretmen Yetiştirme politikaları ve Sorunları Sempozyumu II, 16 - 18 Mayıs 2010, (Özet Bildiri)
43. APPROACHING PROBLEM SOLVING STEPS WITH REGARD TO TASK ANALYSIS
ESERA 2009, 31 Ağustos - 04 Eylül 2009, (Tam Metin Bildiri)
44. Fizik Öğretmen Adaylarının Karar Verme Düzeylerinin Matematiksel Analiz Yöntemi Analitik Hiyerarşi Prosesi AHP İle Belirlenmesi
26. Uluslararası Fizik Kongresi, 24 - 27 Eylül 2009, (Özet Bildiri)
45. An Example To The Applıcatıon Of Analytıc Hıerarchy Process Whıch Is A Mathematıcal Analyze At Physıcs Teachıng
ESERA 2009, 31 Ağustos - 04 Eylül 2009, (Özet Bildiri)
46. Fizik Öğretmen Adaylarının Karar Verme Düzeylerinin Matematiksel Analiz Yöntemi Analitik Hiyerarşi Prosesi AHP ile Belirlenmesi
Türk Fizik Derneği 26. Uluslararası Fizik Kongresi, 24 - 27 Eylül 2009
47. An Example to the Application of Analytic Hierarchy Process Which Is a Mathematical Analyze at Physics Teaching
European Science Education Research Association 2009 Conference, 31 Ağustos - 04 Eylül 2009
48. Jeoloji Mühendislerinin Lisans Öğrenimleri Sırasında Aldıkları Matematik Eğitimine Yönelik Görüşleri
I. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Birliği Kongresi, 1 - 03 Mayıs 2009, (Özet Bildiri)
49. Etkin Öğrenmeyi Artırıcı Öz Düzenlemelerin Motivasyonla İlişkisi
I. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Birliği Kongresi, 1 - 03 Mayıs 2009, (Tam Metin Bildiri)
50. Fen Fakültesi Ve Eğitim Fakültesi Öğrencilerinin Matematiğe Karşı Tutumlarının Cinsiyet Değişkeni Açısından İncelenmesi
VIII. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Türkiye, 27 - 29 Ağustos 2008, (Özet Bildiri)
51. The Abilities of Physics and Science Prospective Teachers To Use Mathematics Knowledge and Problem Solving Strategies at Solving Physics Problems
24. Uluslararası Fizik Kongresi, 28 - 31 Ağustos 2007, (Tam Metin Bildiri)
52. Hacettepe Üniversitesi Fizik Öğretmen Adaylarının Fizik Problemlerini Çözmede Matematik Bilgilerini ve Problem Çözme Stratejilerini Kullanabilme Yeterlilikleri
Uluslararası Öğretmen Yetiştirme politikaları ve Sorunları Sempozyumu I, 12 - 14 Mayıs 2007, (Tam Metin Bildiri)
53. Opinion of Prospective Teachers of Physics of Hacettepe University About Abilities to Use Mathematics Kowledge and Problem Solving Srategies When Solving Physics Problems
Uluslararası Öğretmen Yetiştirme Politikaları ve Sorunları Sempozyumu, 01 Mayıs 2007, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar
14
3. BEDENLENMİŞ BİLİŞ, İNSAN-BİLGİSAYAR ETKİLEŞİMİ VE UYGULAMA ALANLARI
EĞİTİM TEKNOLOJİLERİ OKUMALARI-2022, BUKET AKKOYUNLU, Editör, PEGEM YAYINCILIK, Ankara, ss.67-76, 2022
4. MATEMATİK ÖĞRETİMİNDE PYTHON PENCERESİ
EĞİTİM TEKNOLOJİLERİ OKUMALARI-2022, BUKET AKKOYUNLU, Editör, PEGEM YAYINCILIK, Ankara, ss.447-461, 2022
5. ÖKLİD GEOMETRİSİNİN İNŞASI VE ÖĞRETİMİ
GEOMETRİ ÖĞRETİM BİLGİSİ, BURÇAK BOZ YAMAN,ASUMAN DUATEPE PAKSU,ZÜLBİYE TOLUK UÇAR,SAFURE BULUT, Editör, PEGEM YAYINCILIK, Ankara, ss.31-61, 2022
6. Uzaktan Matematik Öğretimi: Etkinlik Önerileri
EĞİTİMDE TEKNOLOJİ OKUMALARI 2020, BUKET AKKOYUNLU,AYTEKİN İŞMAN,FERHAN ODABAŞI, Editör, Pegem Yayınları, Ankara, ss.112-123, 2020
7. GEOMETRİ TEOREMLERİ VE FARKLI YOLLARDAN İSPATLARI
GEOMETRİ VE ÖLÇME ÖĞRETİMİ, MELİHAN ÜNLÜ,ERHAN ERTEKİN, Editör, Pegem Yayınları, Ankara, ss.91-118, 2020
8. Matematik Eğitiminde Ters-Yüz Öğrenme
Uygulama Örnekleriyle Matematik Öğretiminde Yeni Yaklaşımlar, Melihan Ünlü, Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.179-196, 2020
9. Matematik Tarihi ve Felsefesi Çerçevesinde İspat veİspatlama
Matematiksel İspat ve Öğretimi, Işıkhan Uğurel, Editör, Anı Yayıncılık, ss.41-68, 2020
10. Matematik Eğitiminde Modelleme Etkinlikleri
PEGEM, Ankara, 2019
11. Materyal Kullanımının Uzamsal Yetenek Üzerine Etkisinin İncelenmesi
EĞİTİM BİLİMLERİNDE GÜNCEL AKADEMİK ÇALIŞMALAR-2018, Harun Şahin, Abidin Temizer, Fatma Erdoğan, Editör, Ivpe, ss.63-82, 2018
12. Measuring Spatial Visualization: Test Development Study
Visual-spatial Ability in STEM Education: Transforming Research Into Practice, Myint Swe Khine, Editör, Springer, ss.59-84, 2017
14. ÇEMBER VE DAİRE
TEMEL MATEMATİKSEL KAVRAMLAR VE UYGULAMALARI Öğrenenler ve Öğretenler İçin, Elçi, Aysun Nükhet; Bukova Güzel, Esra;Cantürk Günhan, Berna; Ev Çimen, Emre, Editör, PEGEM AKADEMİ, Ankara, 2016
Metrikler
Yayın (WoS)
15
Yayın (Scopus)
12
Atıf (WoS)
15
H-İndeks (WoS)
2
Atıf (Scopus)
32
H-İndeks (Scopus)
2
Atıf (Scholar)
10
H-İndeks (Scholar)
2
Atıf (TrDizin)
32
H-İndeks (TrDizin)
4
Atıf (Sobiad)
2
H-İndeks (Sobiad)
1
Atıf (Diğer Toplam)
106
Proje
8