Yayınlar & Eserler

Makaleler 20
Tümü (20)
SCI-E, SSCI, AHCI (7)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (8)
ESCI (1)
Scopus (8)
TRDizin (12)
Diğer Yayınlar (7)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 53

1. Beceri Temelli Sorularla Gelen Bilişsel Yük

Türkiye'de Matematik Eğitimi: Sorunlar, Çözüm Önerileri ve İyi Örnekler, Türkiye, 20 - 21 Eylül 2023, (Tam Metin Bildiri)

2. Ortaokul Öğrencilerinin Geometri Sorularının Çözümü Aşamasında Matematiksel Söylemlerinin İncelenmesi

5. ULUSLARARASI TÜRK BİLGİSAYAR VE MATEMATİK EĞİTİMİ SEMPOZYUMU, Türkiye, 28 Ekim 2021, (Özet Bildiri)

4. 8. Sınıf Öğrencilerinin Sözel Geometri Problemlerini Çözerken Kullandıkları Üst Biliş Stratejilerin İncelenmesi

14. ULUSAL FEN BİLİMLERİ VE MATEMATİK EĞİTİMİ KONGRESİ, Türkiye, 19 Mayıs 2021, (Özet Bildiri)

5. Öğretmen adaylarının problem çözme sürecindeki bilişsel farkındalıklarının incelenmesi

4th International Turkish Computer Mathematics Education Symposium, İzmir, Türkiye, 26 - 28 Eylül 2019, ss.599-600, (Özet Bildiri)

8. MATERYAL KULLANIMININ UZAMSAL YETENEK ÜZERİNE ETKİSİNİN İNCELENMESİ

V. Uluslararası Multidisipliner Çalışmaları Sempozyumu (ISMS), 16 - 17 Kasım 2018, (Özet Bildiri)

9. INVESTIGATION OF HIGH SCHOOL STUDENTS GENERATING EXAMPLE TYPES

7th International Eurasian Conferenceon Mathematical Sciences and Applications (IECMSA-2018), 28 - 31 Ağustos 2018, (Tam Metin Bildiri) identifier identifier

10. Analysis of Metacognitive Skills and Van Hiele Levels ofGeometric Thinking through Various Variables

7th International Eurasian Conference on Mathematical Sciences and Applications (IECMSA-2018), 28 - 31 Ağustos 2018, (Tam Metin Bildiri)

11. Analysis of Metacognitive Skills and Van Hide Levels of Geometric Thinking through Various Variables

7th International Eurasian Conference on Mathematical Sciences and Applications (IECMSA), Kyiv, Ukrayna, 28 - 31 Ağustos 2018, cilt.2037, (Tam Metin Bildiri) identifier identifier

12. The Examination of Technology-Based Course Materials Developed By Mathematics Teachers

3th WORLD CONFERENCE ON SCIENCE AND MATHEMATICS EDUCATION, 28 - 30 Ağustos 2017, (Tam Metin Bildiri)

13. The evaluation of technology-based course materials developed by mathematics teachers

3rd World Conference on Science and Mathematics Education, Türkiye, 28 - 30 Ağustos 2017, (Tam Metin Bildiri)

14. DETERMINING THE ASSESSMENT OF PROSPECTIVE TEACHERS ON SUPERVISING TEACHERSACCORDING TO PRACTICE EXPERIENCE

International Journal of Arts& Sciences (IJAS), 29 Kasım - 02 Aralık 2016, (Özet Bildiri)

15. Kopyanın Anatomisi

12. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2016, (Özet Bildiri)

17. Matematiği Öğrenme ve Öğretme Sürecinde Teknoloji Entegrasyonu Araçlar

10. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu (ICITS), Rize, Türkiye, 16 - 18 Mayıs 2016, (Tam Metin Bildiri)

18. INVESTIGATION OF DEVELOPMENT ON MENTAL CUTTING ABILITY BY LATENT GROWTH MODEL

13th International Congress on Mathematical Education, Hamburg, Almanya, 24 - 31 Temmuz 2016, (Tam Metin Bildiri)

19. ÜNİVERSİTE ÖĞRENCİLERİ VE AKADEMİSYENLERİN KOPYAYA YAKLAŞIMLARI BİR OLGU BİLİM ÇALIŞMASI

3.Uluslararası Avrasya Eğitim Araştırmaları Kongresi, Muğla, Türkiye, 31 Mayıs - 03 Haziran 2016, (Özet Bildiri)

22. Uzamsal Yetenek Bileşenlerinin Birbirlerini Yordama Güçlerinin Belirlenmesi

XI. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi (UFBMEK 2014), Türkiye, 11 - 14 Eylül 2014, (Özet Bildiri)

23. Farklı İpucu Kullanımının Matematik Öğretmen Adaylarının Uzamsal Yetenek Gelişimlerine Etkisi

III. Uluslararası Avrasya Matematik Bilimleri ve Uygulamaları Konferansı (IECMSA 2014), 25 - 28 Ağustos 2014, (Özet Bildiri)

24. Zihinde Döndürme Yeteneği Üzerine Bir Test Geliştirme Çalışması

1st Eurasian Educational Research Congress, 24 - 26 Nisan 2014, (Özet Bildiri)

26. Determination of the Mental Cutting Ability of Prospective Mathematics Teachers

International Conference on New Horizons in Education (INTE 2013), 25 - 27 Haziran 2013, (Tam Metin Bildiri)

28. Matematik Öğretmen Adaylarının Zihinde Kesme Yetenek Düzeylerinin Belirlenmesi

International Conference on New Horizons in Education (INTE 2013), 25 - 27 Haziran 2013, (Tam Metin Bildiri)

31. FİZİK ÖĞRETMEN ADAYLARININ İNTEGRAL KONUSUNDAKİ ZİHİNSEL MODELLERİNİN İNCELENMESİ

Disiplinlerarası Eğitim Araştırmaları Uluslararası KOnferansı, 15 - 17 Mayıs 2012, (Özet Bildiri)

32. A study of pre-service science teacher's graphing skills

4th World Conference on Educational Sciences (WCES), Barcelona, İspanya, 2 - 05 Şubat 2012, cilt.46, ss.2937-2941, (Tam Metin Bildiri) identifier

33. Investigating students' abilities related to graphing skill

4th World Conference on Educational Sciences (WCES), Barcelona, İspanya, 2 - 05 Şubat 2012, cilt.46, ss.2942-2946, (Tam Metin Bildiri) identifier

34. An investigation of preservice physics teachers' use of graphical representations

4th World Conference on Educational Sciences (WCES), Barcelona, İspanya, 2 - 05 Şubat 2012, cilt.46, ss.3006-3010, (Tam Metin Bildiri) identifier

35. A study on the evaluation of problem posing skills in terms of academic succes

Word Conferance on Educational Sciences 2011, 04 Nisan 2011, cilt.15, ss.2494-2499, (Tam Metin Bildiri)

36. A scale on logical thinking abilities

3rd World Conference on Educational Sciences (WCES), İstanbul, Türkiye, 3 - 07 Şubat 2011, cilt.15, ss.2476-2480, (Tam Metin Bildiri) identifier identifier

37. A study on the evaluation of problem posing skills in terms of academic success

3rd World Conference on Educational Sciences (WCES), İstanbul, Türkiye, 3 - 07 Şubat 2011, cilt.15, ss.2494-2499, (Tam Metin Bildiri) identifier identifier

38. Öğretmen Adaylarının Problem Kurma Becerilerinin Sınıf Düzeyine Göre İncelenmesi

IX. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Türkiye, 23 - 25 Eylül 2010, (Özet Bildiri)

39. Ortaöğretim Öğretmen Adaylarının Problem Çözme Becerileri ile Matematiğe Yönelik Tutumları Arasındaki İlişkinin İncelenmesi

Uluslararası Öğretmen Yetiştirme politikaları ve Sorunları Sempozyumu II, 16 - 18 Mayıs 2010, (Tam Metin Bildiri)

40. Fizik Öğretmen Adaylarının Matematiksel Problem Kurma Beceri Düzeyleri

Uluslararası Öğretmen Yetiştirme politikaları ve Sorunları Sempozyumu II, 16 - 18 Mayıs 2010, (Özet Bildiri)

41. Öğretmen Adaylarının Bilgisayar Okur Yazarlık Düzeylerinin İncelenmesi

Uluslararası Öğretmen Yetiştirme politikaları ve Sorunları Sempozyumu II, 16 - 18 Mayıs 2010, (Tam Metin Bildiri)

42. Öğretmen Adaylarının Dinamik Geometri Yazılım Programı Kullanabilme Becerileri

Uluslararası Öğretmen Yetiştirme politikaları ve Sorunları Sempozyumu II, 16 - 18 Mayıs 2010, (Özet Bildiri)

49. Etkin Öğrenmeyi Artırıcı Öz Düzenlemelerin Motivasyonla İlişkisi

I. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Birliği Kongresi, 1 - 03 Mayıs 2009, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar 14

1. MATEMATİK ÖĞRETİMİNDE STEM ETKİNLİKLERİ: TIP ÖRNEĞİ

EĞİTİM TEKNOLOJİLERİ OKUMALARI 2023, Buket Akkoyunlu,Hatice Ferhan Odabaşı,Aytekin İşman, Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.361-373, 2023

2. TEKNOLOJİ DESTEKLİ MATEMATİK ÖĞRETİMİNİN BİLGİYİ SOYUTLAMA SÜRECİNDEKİ YERİ

Eğitim Teknolojileri Okumaları 2023, Buket Akkoyunlu,Hatice Ferhan Odabaşı,Aytekin İşman, Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.549-566, 2023

3. BEDENLENMİŞ BİLİŞ, İNSAN-BİLGİSAYAR ETKİLEŞİMİ VE UYGULAMA ALANLARI

EĞİTİM TEKNOLOJİLERİ OKUMALARI-2022, BUKET AKKOYUNLU, Editör, PEGEM YAYINCILIK, Ankara, ss.67-76, 2022

4. MATEMATİK ÖĞRETİMİNDE PYTHON PENCERESİ

EĞİTİM TEKNOLOJİLERİ OKUMALARI-2022, BUKET AKKOYUNLU, Editör, PEGEM YAYINCILIK, Ankara, ss.447-461, 2022

5. ÖKLİD GEOMETRİSİNİN İNŞASI VE ÖĞRETİMİ

GEOMETRİ ÖĞRETİM BİLGİSİ, BURÇAK BOZ YAMAN,ASUMAN DUATEPE PAKSU,ZÜLBİYE TOLUK UÇAR,SAFURE BULUT, Editör, PEGEM YAYINCILIK, Ankara, ss.31-61, 2022

6. Uzaktan Matematik Öğretimi: Etkinlik Önerileri

EĞİTİMDE TEKNOLOJİ OKUMALARI 2020, BUKET AKKOYUNLU,AYTEKİN İŞMAN,FERHAN ODABAŞI, Editör, Pegem Yayınları, Ankara, ss.112-123, 2020

7. GEOMETRİ TEOREMLERİ VE FARKLI YOLLARDAN İSPATLARI

GEOMETRİ VE ÖLÇME ÖĞRETİMİ, MELİHAN ÜNLÜ,ERHAN ERTEKİN, Editör, Pegem Yayınları, Ankara, ss.91-118, 2020

8. Matematik Eğitiminde Ters-Yüz Öğrenme

Uygulama Örnekleriyle Matematik Öğretiminde Yeni Yaklaşımlar, Melihan Ünlü, Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.179-196, 2020

9. Matematik Tarihi ve Felsefesi Çerçevesinde İspat veİspatlama

Matematiksel İspat ve Öğretimi, Işıkhan Uğurel, Editör, Anı Yayıncılık, ss.41-68, 2020

11. Materyal Kullanımının Uzamsal Yetenek Üzerine Etkisinin İncelenmesi

EĞİTİM BİLİMLERİNDE GÜNCEL AKADEMİK ÇALIŞMALAR-2018, Harun Şahin, Abidin Temizer, Fatma Erdoğan, Editör, Ivpe, ss.63-82, 2018

12. Measuring Spatial Visualization: Test Development Study

Visual-spatial Ability in STEM Education: Transforming Research Into Practice, Myint Swe Khine, Editör, Springer, ss.59-84, 2017

13. TERS-YÜZ SINIFLARDA MATEMATİK UYGULAMALARI ÖRNEĞİ:KUADRİKLER

Eğitim Teknoloileri Okumaları 2017, Hatice Ferhan Odabaşı, Buket Akkoyunlu, Aytekin Şişman, Editör, TOJET - The Turkish Online Journal ofEducational Technology, Ankara, 2017

14. ÇEMBER VE DAİRE

TEMEL MATEMATİKSEL KAVRAMLAR VE UYGULAMALARI Öğrenenler ve Öğretenler İçin, Elçi, Aysun Nükhet; Bukova Güzel, Esra;Cantürk Günhan, Berna; Ev Çimen, Emre, Editör, PEGEM AKADEMİ, Ankara, 2016
Metrikler

Yayın

88

Yayın (WoS)

15

Yayın (Scopus)

12

Atıf (WoS)

15

H-İndeks (WoS)

2

Atıf (Scopus)

32

H-İndeks (Scopus)

2

Atıf (Scholar)

10

H-İndeks (Scholar)

2

Atıf (TrDizin)

32

H-İndeks (TrDizin)

4

Atıf (Sobiad)

2

H-İndeks (Sobiad)

1

Atıf (Diğer Toplam)

106

Proje

8

Açık Erişim

3
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları