Makaleler
19
Tümü (19)
SCI-E, SSCI, AHCI (10)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (12)
ESCI (1)
Scopus (11)
TRDizin (9)
Diğer Yayınlar (3)
2. A Study on Teacher Competencies of Pre-service Science Teachers
JURNAL PENELITIAN DAN PEMBELAJARAN IPA
, cilt.8, sa.2, ss.153-174, 2022 (ESCI)
5. Explanation of high school students smoking behavior A structural equation model approach with the theory of planed behavior
Journal Of Baltic Science Education
, cilt.14, ss.172-182, 2015 (SSCI, Scopus)
8. Gençlerin canlı türlerini koruma eğilimlerine bireysel yeterlik ve grup yeterliği inancının etkisi
Eğitim ve Öğretim Araştırmaları Dergisi
, cilt.1, ss.289-294, 2012 (Hakemli Dergi)
9. Bağlam Temelli Öğrenmenin Öğrencilerin İlgi ve Bilgi Düzeylerine Etkisi
HACETTEPE UNIVERSITESI EGITIM FAKULTESI DERGISI-HACETTEPE UNIVERSITY JOURNAL OF EDUCATION
, cilt.40, sa.40, ss.1-10, 2011 (SSCI, TRDizin)
11. REVIEW OF STATUS REGARDING BIOLOGY TEACHERS' USING NEW TECHNOLOGIES IN EDUCATION
HACETTEPE UNIVERSITESI EGITIM FAKULTESI DERGISI-HACETTEPE UNIVERSITY JOURNAL OF EDUCATION
, sa.38, ss.267-278, 2010 (SSCI, Scopus, TRDizin)
12. CONTEXT AND METHODS ON RESPIRATION AND ENERGY ACQUISITION INTERESTING FOR STUDENTS
HACETTEPE UNIVERSITESI EGITIM FAKULTESI DERGISI-HACETTEPE UNIVERSITY JOURNAL OF EDUCATION
, sa.37, ss.215-228, 2009 (SSCI, Scopus, TRDizin)
14. Identification of student types based on their knowledge and their interests when learning with computer simulations
EGITIM ARASTIRMALARI-EURASIAN JOURNAL OF EDUCATIONAL RESEARCH
, cilt.8, sa.31, ss.135-150, 2008 (SSCI, Scopus, TRDizin)
15. ANALYSIS OF BIOLOGY TEACHER CANDIDATES' OCCUPATIONAL INTERESTS IN TERMS OF DIFFERENT VARIABLES
HACETTEPE UNIVERSITESI EGITIM FAKULTESI DERGISI-HACETTEPE UNIVERSITY JOURNAL OF EDUCATION
, sa.35, ss.351-361, 2008 (SSCI, Scopus, TRDizin)
16. Identification of types of biology teachers based on their attitudes
EGITIM ARASTIRMALARI-EURASIAN JOURNAL OF EDUCATIONAL RESEARCH
, cilt.7, sa.29, ss.157-169, 2007 (SSCI, TRDizin)
19. Öğrencilerin 1996 1997 ÖSS ve ÖYS Biyoloji Sorularındaki Başarılarının Karşılaştırılması
Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, sa.18, ss.35-41, 2000 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
14
3. 12. Sınıf Biyoloji Ders Kitabı Değerlendirme Sorularının Revize Bloom Taksonomisine Göre İncelenmesi
Ders Kitapları Uluslararası Sempozyumu, 24 - 26 Ekim 2019, (Tam Metin Bildiri)
4. High-School Students’xx Conceptions Of Sustainability And Sustainable Water Consumption - A Collaborative Study Between Germany and Turkey
European Conference on Educational Research –ECER 2019, 2 - 06 Eylül 2019, (Özet Bildiri)
5. Fen Alanı Öğretmen Adaylarının Sürdürülebilir Kalkınma Ve Üretim Süreçlerindeki Su Tüketimi Farkındalıkları
International Congresses on Education 2019, 19 - 22 Haziran 2019, (Özet Bildiri)
6. Ortaöğretim Biyoloji Ders Kitaplarındaki Değer Kavramlarının Analizi
International Congresses on Education 2019, 19 - 22 Haziran 2019, (Özet Bildiri)
7. ANALYSIS OF SCIENTIFIC PROCESS SKILLS AND RELEVANT PERCEPTIONS AMONGSCIENCE TEACHERS AND PRE-SERVICE SCIENCE TEACHERS
International Conference on Education in Mathematics, Science Technology (ICEMST), İzmir, Türkiye, 28 Nisan - 01 Mayıs 2019, (Özet Bildiri)
8. 9. Sınıf Biyoloji Ders Kitabının Günlük Yaşam Bağlantıları Açısından İncelenmesi
Ders Kitapları Uluslararası Sempozyumu, 12 - 14 Nisan 2018, (Tam Metin Bildiri)
9. Egriova Nature Park. Eco-tourism rising in Ankara
2. Sustainable Development Conference, 5 - 07 Temmuz 2014, (Özet Bildiri)
10. 9 sınıf biyoloji ders kitabının içerik analizi ile değerlendirilmesi
IX. Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Türkiye, 23 - 25 Eylül 2010, (Özet Bildiri)