Akademik Unvanlar
-
2018 - Devam Ediyor Prof. Dr.
Hacettepe Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü
-
2014 - 2018 Doç. Dr.
Hacettepe Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü
-
2011 - 2014 Doç. Dr.
Akdeniz Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü
-
2008 - 2011 Yrd. Doç. Dr.
Akdeniz Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü
-
2005 - 2008 Yrd. Doç. Dr.
Hacettepe Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü
-
2002 - 2005 Öğretim Görevlisi Dr.
Hacettepe Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü
-
1998 - 2002 Araştırma Görevlisi
Hacettepe Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü
Yönetimsel Görevler
-
2022 - Devam Ediyor Anabilim/Bilim Dalı Başkanı
Hacettepe Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü
-
2020 - Devam Ediyor Rektörlüğe Bağlı Komisyon Üyesi
Hacettepe Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü
-
2014 - 2016 Anabilim/Bilim Dalı Başkanı
Hacettepe Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü
-
2014 - 2016 Üniversite Yönetim Kurulu Üyesi
Hacettepe Üniversitesi, Sürekli Eğitim Merkezi
Akademi Dışı Deneyim
-
2022 - Devam Ediyor DANIŞMA KURULU ÜYESİ
TÜBİTAK
-
2021 - 2021 DANIŞMA KURULU ÜYESİ
TÜBİTAK
-
2017 - 2018 DANIŞMA KURULU ÜYESİ
TÜBİTAK
-
1987 - 2018 ÖĞRETMEN
MEB
-
2004 - 2004 RESEARCH FELLOWSHIP
TEXAS TECH UNIVERSITY COLLEGE OF EDUCATION
-
1995 - 1998 MÜFETTİŞ
MİLLİ EĞİTİM BAKANLIĞI
-
1987 - 1995 ÖĞRETMEN
MİLLİ EĞİTİM BAKANLIĞI
Verdiği Dersler
-
Lisans EĞİTİM FELSEFESİ
-
Lisans EĞİTİM PSİKOLOJİSİ
-
Lisans EĞİTİM PSİKOLOJİSİ
-
Doktora BİLİMSEL ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİ ve YAYIN ETİĞİ
-
Lisans ÖĞRETİM İLKE VE YÖNTEMLERİ
-
Doktora PROGRAM DEĞERLENDİRME
-
Doktora ÖZEL KONULAR
-
Yüksek Lisans ÖZEL KONULAR
-
Yüksek Lisans PROGRAM GELİŞTİRME VE DEĞERLENDİRME-II
-
Lisans ÖĞRETİM İLKE VE YÖNTEMLERİ
-
Yüksek Lisans GELİŞİM VE ÖĞRENME
-
Doktora ÖĞRENME VE ÖĞRETME SÜREÇLERİ I
-
Yüksek Lisans ERKEN ÇOCUKLUK EĞİTİMİNDE PROGRAM GELİŞTİRME
Yönetilen Tezler
-
Posner'ın program türlerine göre ortaokul İngilizce dersi öğretim programına ilişkin öğretmen görüş ve deneyimleri
Korkmaz H. (Danışman)
-
1923-2018 YILLARI ARASINDA UYGULANAN ORTAÖĞRETİM MATEMATİK DERSİ ÖĞRETİM PROGRAMLARININ ANALİZİ
Korkmaz H. (Danışman)
-
GÜNLÜKLERLE DESTEKLENMİŞ ARAŞTIRMAYA DAYALI ÖĞRETİM STRATEJİSİNİN BİYOLOJİ PROGRAMI ÖĞRENME ÇIKTILARI ÜZERİNE ETKİSİ
Korkmaz H. (Danışman)
-
Sosyal bilgiler dersi öğretim programlarının (1924-2018) çoğulculuk perspektifinden incelenmesi
Korkmaz H. (Danışman)
-
İsveç Ve Türkiye'de Erken Çocukluk Dönemi Politikalarının Eğitim Programlarına Yansımaları
İ.MÜESSER(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2018 -
CUMHURİYETTEN GÜNÜMÜZE TEMEL EĞİTİM MATEMATİK DERSİ ÖĞRETİM PROGRAMLARININ ELEŞTİREL VE YARATICI DÜŞÜNME BECERİLERİ AÇISINDAN İNCELENMESİ
S.KÖPRÜLÜ(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2018 -
ÖĞRETMEN ADAYLARININ MATEMATİĞE YÖNELİK İMAJLARI, TUTUMLARI VE AKADEMİK BAŞARILARI ARASINDAKİ İLİŞKİNİN İNCELENMESİ
F.UYSAL(Öğrenci), Doktora, 2018 -
Üniversite İngilizce hazırlık sınıflarında öğrencilerin ve okutmanların öğrenen özerkliği ile ilgili görüşleri
O.DEDE(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2017 -
ORTAOKUL 5. SINIF MATEMATİK DERSİ ÖĞRETİM PROGRAMININ STAKE'İN UYGUNLUK-OLASILIK MODELİNE GÖRE DEĞERLENDİRİLMESİ
A.ALTINDAĞ(Öğrenci), Doktora, 2017 -
Cambridge Uluslararası Sınavları ve Milli Eğitim Bakanlığı 11.sınıf biyoloji dersi öğretim programlarının laboratuvar uygulamaları bakımından karşılaştırılması
İ.ZAMIR(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2017 -
Tarihle desteklenmiş geometri öğretiminin orta öğretim öğrencilerinin geometri bilimine ve bilim insanlarına yönelik imajlarına etkisi
A.OĞUZ(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2013 -
Elektronik günlüklerle desteklenmiş fen ve teknoloji dersinin öğrencilerin öğrenme ürünlerine etkisi
Ş.SELDA(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2013 -
İlköğretim matematik eğitiminde yaşam temelli senaryolarla desteklenmiş tam öğrenme stratejisinin öğrencilerin öğrenme ürünleri üzerine etkisi
A.GÜL(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2013 -
İlköğretim fen ve teknoloji eğitiminde disiplinlerarası tematik öğretim yaklaşımının öğrencilerin öğrenme ürünleri üzerine etkisi
I.KONUKALDI(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2012 -
İlköğretim Fen ve Teknoloji Dersi ders, çalışma ve kılavuz kitaplarının beş zihin modeli açısından değerlendirilmesi
Ü.YILMAZ(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2012 -
Öğrencilerin bilime ve bilim insanına yönelik tutumlarını ve imajlarını etkileyen faktörler
G.KİBAR(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2008