Yayınlar & Eserler

SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar

Herkül’ün hikayesi: Bir eğitsel oyun modeli önerisi

12. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu, (ICITS-2018), Türkiye, 2 - 04 Mayıs 2019

Üniversite Öğrencilerinin Kendilerini Test Etme Sistemine Yönelik Kullanılabilirlik Algılarının Belirlenmesi

5th International Instructional Technologies Teacher Education Symposium - ITTES 2017, 11 - 13 Ekim 2017

Üniversite Öğrencilerinin Kendilerini Test Etme Sistemine Yönelik Kullanılabilirlik Algılarının Belirlenmesi

5th International Instructional Technologies Teacher Education Symposium - ITTES 2017, İzmir, Türkiye, 11 - 13 Ekim 2017, ss.410

Game elements in Labours of Hercules

15th International Conference www/Internet 2016, Mannheim, Almanya, 28 - 30 Ekim 2016, ss.11-18 identifier

Game elements in Labours of Helcules

15th International Conference www/Internet 2016, Mannheim, Almanya, 28 - 30 Ekim 2016, ss.11-18

BÖTE Öğrencilerinin Yansıtıcı Düşünmeleri Üzerine Bir Ön Çalışma

3. Uluslararası Öğretim Teknolojileri & Öğretmen Eğitimi Sempozyumu, Trabzon, Türkiye, 9 - 11 Eylül 2015, ss.185

Web tabanlı Öz değerlendirme Sisteminde Öğrenenlerin Test Alma Davranışlarının İncelenmesi

9th International Computer & Instructional Technologies Symposium-‐ICITS2015, Afyonkarahisar, Türkiye, 20 - 22 Mayıs 2015, ss.7

WEB TABANLI ÖZ DEĞERLENDİRME SİSTEMİNDE ÖĞRENCİ UYARI İNDEKSİNİ TEMEL ALAN ÖĞRENME ANALİTİĞİ MODÜLÜNÜN TASARLANMASI

3. Uluslararası Öğretim Teknolojileri ve Öğretmen Eğitimi Sempozyumu (ITTES), Trabzon, Türkiye, 9 - 11 Eylül 2015, ss.8

Kitap & Kitap Bölümleri

E-Değerlendirme

Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme, Şahin, Murat Doğan, Editör, Nobel Yayıncılık, Ankara, ss.327-354, 2021

Navigational Behavior Patterns of Learners on Dashboards Based on Assessment Analytics

Visualizations and Dashboards for Learning Analytics, ŞAHİN Muhittin, IFENTHALER Dirk, Editör, Springer, ss.251-268, 2021

Powerful Student-Facing Dashboard Design Through Effective Feedback, Visualization, and Gamification

Visualizations and Dashboards for Learning Analytics, Muhittin Sahin, Dirk Ifenthaler, Editör, Springer, ss.149-172, 2021

Açık ve Uzaktan Öğrenmede Ölçme ve Değerlendirme

Açık ve Uzaktan Öğrenme, Erkan Tekinarslan, Melih Derya Gürer, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.289-308, 2019

Öğrenme sürecinde e-ölçme araçları ve materyallerin değerlendirilmesi

Öğretim Teknolojileri, Yalın Kılıç TÜREL, Editör, Asos Yayınları, Ankara, ss.439-462, 2019

Yansıtıcı Düşünme Ve Bir Yansıtıcı Pratik Olarak Proje Geliştirme

Eğitimde Teknoloji Okumaları 2018, Buket AKKOYUNLU, Aytekin İŞMAN, Hatice Ferhan ODABAŞI, Editör, Pegem, Ankara, ss.585-602, 2018

Mobil Uygulamaların Öğrenme Öğretme Sürecine Entegrasyonu: Öğrenme Deneyim Verileri Yaklaşımı

“Various Aspects of ICT Integration inEducation ((Farklı Yanlarıyla Eğitimde BIT Entegrasyonu), Prof. Dr. Yasemin Koçak Usluel, Editör, Gazi Kitabevi, Ankara, ss.221-256, 2017

Usability testing of a three-dimensional library orientation game

Games User Research: A Case Study Approach, M. A. Garcia-Ruiz, Editör, Crc Press, Boca Raton, Fl, ss.77-95, 2016

E-DEĞERLENDİRME VE E-DÖNÜT

Eğitim Teknolojileri Okumaları, Akkoyunlu, Buket; İşman, Aytekin; Odabaşı, Hatice Ferhan , Editör, TOJET - The Turkish Online Journal of Educational Technology, ss.449-465, 2015

Metrikler

Yayın

33

Atıf (WoS)

6

H-İndeks (WoS)

2

Atıf (Scopus)

25

H-İndeks (Scopus)

2

Atıf (Scholar)

21

H-İndeks (Scholar)

3

Atıf (TrDizin)

1

H-İndeks (TrDizin)

1

Proje

8

Açık Erişim

5
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları