Yayınlar & Eserler

Makaleler 15
Tümü (15)
SCI-E, SSCI, AHCI (3)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (10)
ESCI (7)
Scopus (9)
TRDizin (7)
Diğer Yayınlar (1)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 11

1. Herkül’ün hikayesi: Bir eğitsel oyun modeli önerisi

12. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu, (ICITS-2018), Türkiye, 2 - 04 Mayıs 2019, (Özet Bildiri)

2. Üniversite Öğrencilerinin Kendilerini Test Etme Sistemine Yönelik Kullanılabilirlik Algılarının Belirlenmesi

5th International Instructional Technologies Teacher Education Symposium - ITTES 2017, 11 - 13 Ekim 2017, (Özet Bildiri)

3. Üniversite Öğrencilerinin Kendilerini Test Etme Sistemine Yönelik Kullanılabilirlik Algılarının Belirlenmesi

5th International Instructional Technologies Teacher Education Symposium - ITTES 2017, İzmir, Türkiye, 11 - 13 Ekim 2017, ss.410, (Özet Bildiri)

4. Game elements in Labours of Hercules

15th International Conference www/Internet 2016, Mannheim, Almanya, 28 - 30 Ekim 2016, ss.11-18, (Tam Metin Bildiri) identifier

5. Game elements in Labours of Helcules

15th International Conference www/Internet 2016, Mannheim, Almanya, 28 - 30 Ekim 2016, ss.11-18, (Tam Metin Bildiri)

9. BÖTE Öğrencilerinin Yansıtıcı Düşünmeleri Üzerine Bir Ön Çalışma

3. Uluslararası Öğretim Teknolojileri & Öğretmen Eğitimi Sempozyumu, Trabzon, Türkiye, 9 - 11 Eylül 2015, ss.185, (Özet Bildiri)

10. Web tabanlı Öz değerlendirme Sisteminde Öğrenenlerin Test Alma Davranışlarının İncelenmesi

9th International Computer & Instructional Technologies Symposium-‐ICITS2015, Afyonkarahisar, Türkiye, 20 - 22 Mayıs 2015, ss.7, (Özet Bildiri)

11. WEB TABANLI ÖZ DEĞERLENDİRME SİSTEMİNDE ÖĞRENCİ UYARI İNDEKSİNİ TEMEL ALAN ÖĞRENME ANALİTİĞİ MODÜLÜNÜN TASARLANMASI

3. Uluslararası Öğretim Teknolojileri ve Öğretmen Eğitimi Sempozyumu (ITTES), Trabzon, Türkiye, 9 - 11 Eylül 2015, ss.8, (Özet Bildiri)
Kitaplar 10

1. E-Değerlendirme

Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme, Şahin, Murat Doğan, Editör, Nobel Yayıncılık, Ankara, ss.327-354, 2021

2. Navigational Behavior Patterns of Learners on Dashboards Based on Assessment Analytics

Visualizations and Dashboards for Learning Analytics, ŞAHİN Muhittin, IFENTHALER Dirk, Editör, Springer, ss.251-268, 2021

3. Powerful Student-Facing Dashboard Design Through Effective Feedback, Visualization, and Gamification

Visualizations and Dashboards for Learning Analytics, Muhittin Sahin, Dirk Ifenthaler, Editör, Springer, ss.149-172, 2021

4. Öğrenme sürecinde e-ölçme araçları ve materyallerin değerlendirilmesi

Öğretim Teknolojileri, Yalın Kılıç TÜREL, Editör, Asos Yayınları, Ankara, ss.439-462, 2019

5. Açık ve Uzaktan Öğrenmede Ölçme ve Değerlendirme

Açık ve Uzaktan Öğrenme, Erkan Tekinarslan, Melih Derya Gürer, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.289-308, 2019

6. Yansıtıcı Düşünme Ve Bir Yansıtıcı Pratik Olarak Proje Geliştirme

Eğitimde Teknoloji Okumaları 2018, Buket AKKOYUNLU, Aytekin İŞMAN, Hatice Ferhan ODABAŞI, Editör, Pegem, Ankara, ss.585-602, 2018

7. Mobil Uygulamaların Öğrenme Öğretme Sürecine Entegrasyonu: Öğrenme Deneyim Verileri Yaklaşımı

“Various Aspects of ICT Integration inEducation ((Farklı Yanlarıyla Eğitimde BIT Entegrasyonu), Prof. Dr. Yasemin Koçak Usluel, Editör, Gazi Kitabevi, Ankara, ss.221-256, 2017

8. Usability testing of a three-dimensional library orientation game

Games User Research: A Case Study Approach, M. A. Garcia-Ruiz, Editör, Crc Press, Boca Raton, Fl, ss.77-95, 2016

9. Usability testing of a three-dimensional library orientation game

Games User Research A Case Study Approach, M. A. Garcia-Ruiz, Editör, CRC Press, ss.77-95, 2016

10. E-DEĞERLENDİRME VE E-DÖNÜT

Eğitim Teknolojileri Okumaları, Akkoyunlu, Buket; İşman, Aytekin; Odabaşı, Hatice Ferhan , Editör, TOJET - The Turkish Online Journal of Educational Technology, ss.449-465, 2015
Metrikler

Yayın

36

Yayın (WoS)

10

Yayın (Scopus)

10

Atıf (WoS)

8

H-İndeks (WoS)

2

Atıf (Scopus)

25

H-İndeks (Scopus)

2

Atıf (Scholar)

25

H-İndeks (Scholar)

3

Atıf (TrDizin)

1

H-İndeks (TrDizin)

1

Atıf (Diğer Toplam)

4

Proje

9

Açık Erişim

5
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları