Makaleler
31
Tümü (31)
SCI-E, SSCI, AHCI (4)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (8)
ESCI (3)
Scopus (8)
TRDizin (19)
Diğer Yayınlar (6)
3. Examining the Practices of Preschool Teachers for the Engagement of Children with Autism
INTERNATIONAL JOURNAL OF DISABILITY DEVELOPMENT AND EDUCATION
, cilt.72, sa.5, ss.836-848, 2025 (SSCI, Scopus)
4. Examining the Practices of Preschool Teachers for Children with Special Needs
Bulletin of Education and Research
, cilt.46, sa.2, ss.35-53, 2024 (Hakemli Dergi)
14. Examining Peer Relationships in Transition to Primary School in the Pandemic Process with Teacher and Parent Opinions
Psycho-Educational Research Reviews
, cilt.11, sa.1, ss.31-45, 2022 (Hakemli Dergi)
21. Pre-Submission Processes of Children at Developmental Risk According to Teachers and Teacher Candidates
INTERNATIONAL JOURNAL OF EARLY CHILDHOOD SPECIAL EDUCATION
, cilt.12, sa.1, ss.232-247, 2020 (ESCI, Scopus, TRDizin)
24. Sınıf ve okul öncesi öğretmenlerinin ev ziyaretleri hakkında görüşleri
ULUDAĞ ÜNİVERSİTESİEĞİTİM FAKÜLTESİDERGİSİ
, cilt.31, sa.2, 2018 (TRDizin)
29. ÖZEL GEREKSİNİMLİ ÇOCUĞU OLAN AİLELERİN KARŞILAŞTIĞI SORUNLAR VE BEKLENTİLERİN İNCELENMESİ
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.30, sa.2, ss.657-682, 2017 (TRDizin)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
4
4. Okul öncesi öğretmen adaylarının üstün yetenekli çocukların özelliklerine ilişkin görüşleri
Uluslararası Üstün Yetenekliler/ Zekalılar Konferansı, Ankara, Türkiye, 4 - 06 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)
Kitaplar
6
1. Durum Çalışması
Nitel Araştırma Pratikleri, BAŞ ÖZLEM, GÖK BİLGE, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.70-86, 2024
3. Uyumsal Becerilerin Değerlendirilmesi
ÖZEL GEREKSİNİMLİ ÖĞRENCİLERDE DEĞERLENDİRME, Veysel Aksoy, Sinan Kalkan, Editör, Paradigma, ss.265-296, 2023
4. ERKEN ÇOCUKLUK BAKIM VE EĞITIMINDE KALITE
AILELER VE EĞITIMCILER İÇIN ERKEN ÇOCUKLUK EĞITIMINDE TEMEL KONULAR, Aküzüm, Cemal; Kuru, Nilüfer; Saraçoğlu, Mehtap, Editör, Nobel, ss.57-77, 2022
5. ahlak gelişimi
erken çocukluk döneminde gelişim 2, Gür, Çağla, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.203-226, 2018