Makaleler
39
Tümü (39)
SCI-E, SSCI, AHCI (2)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (11)
ESCI (8)
Scopus (7)
TRDizin (19)
Diğer Yayınlar (20)
8. Analysing the Views of School of Foreign Languages Instructors about Organizational Culture
JOURNAL OF QUALITATIVE RESEARCH IN EDUCATION-EGITIMDE NITEL ARASTIRMALAR DERGISI
, cilt.2021, sa.28, ss.351-384, 2021 (ESCI, TRDizin)
9. Özel Okul Yöneticilerinin Yetenek Yönetimine İlişkin Görüşlerininİncelenmesi
Eğitimde Nitel Araştırmalar Dergisi
, cilt.8, sa.3, 2020 (ESCI, TRDizin)
12. Examination of teachers’ views on organizational uncertainity: A qualitative research
Pegem Eğitim ve Öğretim
, cilt.10, sa.1, ss.41-76, 2020 (ESCI, Scopus, TRDizin)
13. Analysing The Views of Private School Administrators about Talent Management
JOURNAL OF QUALITATIVE RESEARCH IN EDUCATION-EGITIMDE NITEL ARASTIRMALAR DERGISI
, cilt.8, sa.3, ss.1000-1028, 2020 (ESCI, TRDizin)
14. ÖĞRETMENLERİN LİSANSÜSTÜ ÖĞRENİM GÖRME NEDENLERİ: NİTEL BİRARAŞTIRMA
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, sa.53, ss.370-392, 2020 (TRDizin)
15. Bir uzaktan eğitim merkezinin örgütsel amaçlarının analizi: Bir devlet üniversitesi örneği
Balıkesir Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, cilt.22, sa.42, ss.85-110, 2019 (TRDizin)
17. Üniversite öğrencilerinin sorunları ve çözüm önerileri.
Yükseköğretim ve Bilim
, cilt.9, sa.3, ss.451-450, 2019 (TRDizin)
18. Phenomenological Research on the Meaning of Being a Teacher
TARIH KULTUR VE SANAT ARASTIRMALARI DERGISI-JOURNAL OF HISTORY CULTURE AND ART RESEARCH
, cilt.8, sa.2, ss.333-346, 2019 (Hakemli Dergi)
19. Öğretmenlerin mesleki deneyimlerinin incelenmesi. Öğretmen olmanın anlamına ilişkin fenomenolojik bir çalışma
Journal of History Culture and Art Research
, cilt.8, sa.2, ss.333-346, 2019 (Hakemli Dergi)
20. Türkiye’deki Örgütsel Vatandaşlık Davranışı Konulu Tezlerin İncelenmesi: Bir İçerik Analizi Çalışması
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.38, ss.777-800, 2018 (Hakemli Dergi)
23. Examining the views of prospective teachers on teacher leadership.
European Journal of Education Studies
, cilt.4, ss.157-173, 2018 (Hakemli Dergi)
24. Examining the views of prospective teachers on leisure time activities: A qualitative research
European Journal of Education Studies
, cilt.4, ss.355-368, 2018 (Hakemli Dergi)
25. Öğretmen adaylarının meslekten beklentilerine ilişkin görüşlerinin incelenmesi: Nitel bir araştırma.
Uluslararası Sosyal Araştırmalar Dergisi
, cilt.56, ss.575-585, 2018 (Hakemli Dergi)
26. Öğretmen adaylarının cep telefonu kullanımına ilişkin görüşlerinin incelenmesi
Uluslararası Sosyal Araştırmalar Dergisi
, cilt.11, ss.641-654, 2018 (Hakemli Dergi)
27. A Qualitative Research on Determining Teachers' Metaphors about Students
HACETTEPE UNIVERSITESI EGITIM FAKULTESI DERGISI-HACETTEPE UNIVERSITY JOURNAL OF EDUCATION
, cilt.32, sa.3, ss.600-611, 2017 (ESCI, Scopus, TRDizin)
28. Öğretmen liderliğine ilişkin yapılan çalışmaların incelenmesi: Bir içerik analizi çalışması
İnönü Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Dergisi
, cilt.4, ss.21-40, 2017 (Hakemli Dergi)
29. Okul yöneticiliği görevinden öğretmenliğe dönüş: Yaşanan sorunlar ve çözüm önerileri
TÜBAV Bilim Dergisi
, cilt.10, ss.53-73, 2017 (Hakemli Dergi)
32. Öğretmenlerin Örgütsel Yaratıcılığa İlişkin Görüşleri
Uşak Üniversitesi Eğitim Araştırmaları Dergisi
, cilt.2, ss.25-38, 2016 (Hakemli Dergi)
34. Araştırma Görevlilerinin Bilim İnsanı Yetiştirme Sürecine İlişkin Görüşleri
Kastamonu Eğitim Dergisi
, cilt.22, ss.1009-1034, 2014 (Hakemli Dergi)
35. Öğretmenlerin Örgütsel Vatandaşlık Davranışlarının Yordayıcıları Olarak Örgüt Kültürü ve Örgütsel Güven
Kuram ve Uygulamada Eğitim Yönetimi
, cilt.19, ss.603-627, 2013 (Hakemli Dergi)
36. İlkokul Müdürlerinin Örgütsel Sessizlik ile İlgili Görüşleri
Trakya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.3, ss.69-84, 2013 (Hakemli Dergi)
38. İlköğretim Okulu Yöneticilerinin Örgütsel Atalete İlişkin Görüşleri
Ege Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.13, ss.73-91, 2012 (Hakemli Dergi)
39. Öğretmen Adaylarında Duygusal Zekâ Problem Çözme ve Akademik Başarı İlişkisi
Akademik Bakış Dergisi
, ss.1-23, 2011 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
34
2. Eğitim Fakültesi Öğrencisi Olmak: Öğrencilerin Deneyimlerine Dayalı Fenomenolojik Bir Çalışma
9. Uluslararası Eğitim Yönetimi Forumu-EYFOR, Antalya, Türkiye, 1 - 04 Kasım 2018, (Tam Metin Bildiri)
3. Öğrencilerin Eğitim Yönetimi Alanında LisansüstüEğitim Yapma Nedenlerine İlişkin Nitel Bir Araştırma
13. Uluslararası Eğitim Yönetimi Kongresi, 10 - 12 Mayıs 2018, (Özet Bildiri)
5. Türkiye de Örgütsel Bağlılık Konulu Tezlerin İncelenmesi: Bir İçerik Analizi Çalışması
Uluslararası Eğitim Yönetimi Forumu-EYFOR 8, Ankara, Türkiye, 19 - 21 Ekim 2017, (Özet Bildiri)
6. Öğretmen Atamalarında Sözlü Sınav Uygulamasının Değerlendirilmesi: Atanan ve Atanamayan ÖğretmenAdaylarının Görüşlerine Dayalı Nitel Bir Analiz
12. Uluslararası Eğitim Yönetimi Kongresi, Ankara, Türkiye, 11 - 13 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)
7. Türkiye’de Kalkınma Planlarında Yer Alan Eğitim Politikaları: Bir İçerik Analizi Çalışması
12. Uluslararası Eğitim Yönetimi Kongresi, 11 - 13 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)
9. Öğretmen Liderliğine İlişkin Yapılan Çalışmaların İncelenmesi: Bir İçerik Analizi Çalışması
26. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, Antalya, Türkiye, 20 - 23 Nisan 2017, (Özet Bildiri)
10. Okul Yöneticiliği Görevinden Öğretmenliğe Dönüş: Yaşanan Sorunlar Ve Çözüm Önerileri
26. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, Antalya, Türkiye, 20 - 23 Nisan 2017, (Özet Bildiri)
11. Öğretmenlerin Örgüt Kültürü ile Değişim Kapasitesi Algıları Arasındaki İlişki
XI. Ulusal Eğitim Yönetimi Kongresi, KUŞADASI, Türkiye, 12 - 14 Mayıs 2016, (Özet Bildiri)
12. Ortaokul Öğretmenlerinin Meslekte Kendilerini Algılamalarına İlişkin Metaforları
XI. Ulusal Eğitim Yönetimi Kongresi, KUŞADASI, Türkiye, 12 - 14 Mayıs 2016, (Özet Bildiri)
15. Öğretmenlerin Örgütsel Yaratıcılığa İlişkin Görüşleri
EJER CONGRESS 2015, Ankara, Türkiye, 8 - 10 Haziran 2015, (Özet Bildiri)
16. Öğretmen Adaylarının Üniversite ve Öğretim Elemanı Kavramlarına İlişkin Metaforları
EJER CONGRESS 2015, Ankara, Türkiye, 8 - 10 Haziran 2015, (Özet Bildiri)
18. Bilişsel Tanı Modelleriyle Yabancı Dil Öğretiminde Öğrenci Eksiklerinin ve Bilişsel Profilinin Belirlenmesi
Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme Kongresi IV, EPOD, Ankara, Türkiye, 9 - 13 Mayıs 2014, (Özet Bildiri)
20. İlkokul Öğretmenlerinin Toksik Liderlik ile İlgili Görüşleri
VIII. Ulusal Eğitim Yönetimi Kongresi, İstanbul, Türkiye, 7 - 09 Kasım 2013, (Özet Bildiri)
21. Continuity in Educational Supervision A Case Study
International Conference on New Horizons In Education, INTE, İtalya, 25 - 27 Mayıs 2013, (Özet Bildiri)
23. İlköğretim Okulu Yöneticilerinin Örgütsel Atalete İlişkin Görüşleri
VII. Ulusal Eğitim Yönetimi Kongresi, Malatya, Türkiye, 24 - 26 Mayıs 2012, (Özet Bildiri)
24. Araştırma Görevlilerinin Bilim İnsanı Yetiştirme Sürecine İlişkin Görüşleri
VII. Ulusal Eğitim Yönetimi Kongresi, Malatya, Türkiye, 24 - 26 Mayıs 2012, (Özet Bildiri)
25. Eğitim Fakültesi Öğrencilerinin Bologna Sürecine İlişkin Görüşleri
VI. Ulusal Eğitim Yönetimi Kongresi, KKTC, Türkiye, 16 - 17 Eylül 2011, (Özet Bildiri)
26. Kadın ve Erkek Yönetici Algısına Göre Eğitim Yönetiminde Kadın Yöneticiler
VI. Ulusal Eğitim Yönetimi Kongresi., KKTC, Türkiye, 16 - 17 Eylül 2011, (Özet Bildiri)
27. Eğitim Müfettişlerinin ve Okul Yöneticilerinin Okul Yönetiminde Cinsiyet Faktörüne İlişkin Görüşleri
VI. Ulusal Eğitim Yönetimi Kongresi, KKTC, Türkiye, 16 - 17 Eylül 2011, (Özet Bildiri)
28. Eğitim Yöneticilerinin Kariyer Gelişimine İlişkin Nitel Bir Araştırma
20. Ulusal Eğitim Bilimleri Kurultayı, Burdur, Türkiye, 8 - 10 Eylül 2011, (Özet Bildiri)
29. Öğretmen Adaylarında Duygusal Zekâ Problem Çözme ve Akademik Başarı İlişkisi
XIX. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, KKTC, Türkiye, 16 - 18 Eylül 2010, (Özet Bildiri)
30. Ulusal Eğitim Bilimleri Kurultaylarında Sunulan Eğitim Yönetimi Bildirilerinin Değerlendirilmesi
XIX. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, KKTC, Türkiye, 16 - 18 Eylül 2010, (Özet Bildiri)
31. İlköğretim Okullarında Değişim Yönetimine İlişkin Nitel Bir Çalışma TKY Çalışmalarında Ödül Alan Almayan Okullar Örneği
V. Ulusal Eğitim Yönetimi Kongresi, Antalya, Türkiye, 1 - 02 Mayıs 2010, (Özet Bildiri)
32. Öğretmen Adaylarının Duygusal Zekâ Düzeylerinin Bazı Değişkenler Açısından İncelenmesi
18. Ulusal Eğitim Bilimleri Kurultayı, İzmir, Türkiye, 1 - 03 Ekim 2009, (Özet Bildiri)
33. İlköğretim Okulu Öğretmenlerinin Okullarının Örgüt Sağlığına İlişkin Görüşlerinin Bazı Değişkenler Açısından İncelenmesi
Eğitimde Yeni Yönelimler V- Öğrenmenin Doğası ve Değerlendirme Sempozyumu, Türkiye, 18 Nisan 2009, (Tam Metin Bildiri)
34. Sınıf Öğretmeni Adaylarının Küreselleşme ve Eğitime İlişkin Görüşleri
VII. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Çanakkale, Türkiye, 2 - 04 Mayıs 2008, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar
11
1. Kapsamlı Çerçeve
Okul aile ve toplum işbirliği-Eylem için el kitabı, Çiğdem Apaydın, Editör, Pegem Akademi, ss.9-54, 2019
2. İşbirliği programınızı değerlendirin
Okul aile ve toplum işbirliği-Eylem için el kitabı, Çiğdem Apaydın, Editör, Pegem Akademi, ss.355-389, 2019
3. Eğitimin Amaçları ve İşlevleri
Eğitime Giriş, Temel Çalık, Mehmet Metin Arslan, Editör, Pegem Akademi, ss.12-39, 2019
4. Etnografya
Eğitim Yönetiminde Araştırma, Kadir Beycioğlu, Niyazi Özer, Yaşar Kondakçı, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.371-388, 2018
5. Örgüt Kültürünü Değiştirmeye Genel Bakış
Örgüt Kültürü Örgütsel Tanı ve Değişim, Murat Gürkan Gülcan, Necati Cemaloğlu, Editör, Ankara: Pegem Akademi, Ankara, ss.1-17, 2017
7. Liderlerin Etkileme Taktikleri
Eğitim Yönetiminde Liderlik Teori Araştırma ve Uygulama, GÜÇLÜ NEZAHAT, Editör, Ankara: Pegem Akademi, Ankara, ss.217-244, 2016
8. Örgütsel Öğrenme
Örgütsel Öğrenme Eğitim Örgütlerinde Öğrenme Öğretme ve Liderlik, GÜLCAN MURAT GÜRKAN, Editör, Ankara: Pegem Akademi, Ankara, ss.255-270, 2016
9. Araştırmalar Okulların ve Sistemlerin Gelişmesine Nasıl Yardım Edebilir?
Örgütsel Öğrenme Eğitim Örgütlerinde Öğrenme Öğretme ve Liderlik, GÜLCAN MURAT GÜRKAN, Editör, Ankara: Pegem Akademi, Ankara, ss.271-280, 2016
11. Farklı Kültürlerde Okul Yönetimi
Okul Kültürü, GÜÇLÜ NEZAHAT, Editör, Ankara: Pegem Akademi, Ankara, ss.153-179, 2014