Articles Published in Other Journals
Examination of teachers’ views on organizational uncertainity: A qualitative research
Pegem Eğitim ve Öğretim, vol.10, no.1, pp.41-76, 2020 (ESCI)
ÖĞRETMENLERİN LİSANSÜSTÜ ÖĞRENİM GÖRME NEDENLERİ: NİTEL BİRARAŞTIRMA
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, no.53, pp.370-392, 2020 (Peer-Reviewed Journal)
Üniversite öğrencilerinin sorunları ve çözüm önerileri.
Yükseköğretim ve Bilim, vol.9, no.3, pp.451-450, 2019 (Peer-Reviewed Journal)
Ortaöğretim kurumlarında görev yapan müdürlerin kullandıkları etkileme taktikleri ileöğretmenlerin örgütsel bağlılıkları arasındaki ilişkinin incelenmesi.
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, vol.20, no.7, pp.987-1007, 2019 (Peer-Reviewed Journal)
Bir uzaktan eğitim merkezinin örgütsel amaçlarının analizi: Bir devlet üniversitesi örneği
Balıkesir Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, vol.22, no.42, pp.85-110, 2019 (Peer-Reviewed Journal)
Phenomenological Research on the Meaning of Being a Teacher
TARIH KULTUR VE SANAT ARASTIRMALARI DERGISI-JOURNAL OF HISTORY CULTURE AND ART RESEARCH, vol.8, no.2, pp.333-346, 2019 (Peer-Reviewed Journal)

Öğretmenlerin mesleki deneyimlerinin incelenmesi. Öğretmen olmanın anlamına ilişkin fenomenolojik bir çalışma
Journal of History Culture and Art Research, vol.8, no.2, pp.333-346, 2019 (Peer-Reviewed Journal)
Türkiye’deki Örgütsel Vatandaşlık Davranışı Konulu Tezlerin İncelenmesi: Bir İçerik Analizi Çalışması
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi, vol.38, pp.777-800, 2018 (Peer-Reviewed Journal)
Öğretmen atamalarında sözlü sınav uygulamasının değerlendirilmesi: Atanan ve atanamayan öğretmen adaylarının görüşlerine dayalı nitel bir analiz
Milli Eğitim Dergisi, pp.135-161, 2018 (Peer-Reviewed Journal)
Öğretmen adaylarının meslekten beklentilerine ilişkin görüşlerinin incelenmesi: Nitel bir araştırma.
Uluslararası Sosyal Araştırmalar Dergisi, vol.56, pp.575-585, 2018 (Peer-Reviewed Journal)
Examining the views of prospective teachers on teacher leadership.
European Journal of Education Studies, vol.4, pp.157-173, 2018 (Peer-Reviewed Journal)
Examining the views of prospective teachers on leisure time activities: A qualitative research
European Journal of Education Studies, vol.4, pp.355-368, 2018 (Peer-Reviewed Journal)
Öğretmen adaylarının cep telefonu kullanımına ilişkin görüşlerinin incelenmesi
Uluslararası Sosyal Araştırmalar Dergisi, vol.11, pp.641-654, 2018 (Peer-Reviewed Journal)
Okul yöneticiliği görevinden öğretmenliğe dönüş: Yaşanan sorunlar ve çözüm önerileri
TÜBAV Bilim Dergisi, vol.10, pp.53-73, 2017 (Peer-Reviewed Journal)
Öğretmen liderliğine ilişkin yapılan çalışmaların incelenmesi: Bir içerik analizi çalışması
İnönü Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Dergisi, vol.4, pp.21-40, 2017 (Peer-Reviewed Journal)
The relationship between teachers perceptions of organizational culture and school capacity for change
Eğitim Bilimleri Araştırmaları Dergisi-Journal of Educational Sciences Research, vol.6, pp.39-59, 2016 (Peer-Reviewed Journal)
Öğretmenlerin Örgütsel Yaratıcılığa İlişkin Görüşleri
Uşak Üniversitesi Eğitim Araştırmaları Dergisi, vol.2, pp.25-38, 2016 (Peer-Reviewed Journal)
Araştırma Görevlilerinin Bilim İnsanı Yetiştirme Sürecine İlişkin Görüşleri
Kastamonu Eğitim Dergisi, vol.22, pp.1009-1034, 2014 (Peer-Reviewed Journal)
Öğretmenlerin Örgütsel Vatandaşlık Davranışlarının Yordayıcıları Olarak Örgüt Kültürü ve Örgütsel Güven
Kuram ve Uygulamada Eğitim Yönetimi, vol.19, pp.603-627, 2013 (Peer-Reviewed Journal)
İlkokul Müdürlerinin Örgütsel Sessizlik ile İlgili Görüşleri
Trakya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, vol.3, pp.69-84, 2013 (Peer-Reviewed Journal)
İlköğretim Okulu Yöneticilerinin Örgütsel Atalete İlişkin Görüşleri
Ege Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, vol.13, pp.73-91, 2012 (Peer-Reviewed Journal)
Öğretmen Adaylarında Duygusal Zekâ Problem Çözme ve Akademik Başarı İlişkisi
Akademik Bakış Dergisi, pp.1-23, 2011 (Peer-Reviewed Journal)
Refereed Congress / Symposium Publications in Proceedings
Eğitim Fakültesi Öğrencisi Olmak: Öğrencilerin Deneyimlerine Dayalı Fenomenolojik Bir Çalışma
9. Uluslararası Eğitim Yönetimi Forumu-EYFOR, Antalya, Turkey, 1 - 04 November 2018
Öğrencilerin Eğitim Yönetimi Alanında LisansüstüEğitim Yapma Nedenlerine İlişkin Nitel Bir Araştırma
13. Uluslararası Eğitim Yönetimi Kongresi, 10 - 12 May 2018

Türkiye de Örgütsel Bağlılık Konulu Tezlerin İncelenmesi: Bir İçerik Analizi Çalışması
Uluslararası Eğitim Yönetimi Forumu-EYFOR 8, Ankara, Turkey, 19 - 21 October 2017
Öğretmen Atamalarında Sözlü Sınav Uygulamasının Değerlendirilmesi: Atanan ve Atanamayan ÖğretmenAdaylarının Görüşlerine Dayalı Nitel Bir Analiz
12. Uluslararası Eğitim Yönetimi Kongresi, Ankara, Turkey, 11 - 13 May 2017
Türkiye’de Kalkınma Planlarında Yer Alan Eğitim Politikaları: Bir İçerik Analizi Çalışması
12. Uluslararası Eğitim Yönetimi Kongresi, 11 - 13 May 2017

Öğretmen Liderliğine İlişkin Yapılan Çalışmaların İncelenmesi: Bir İçerik Analizi Çalışması
26. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, Antalya, Turkey, 20 - 23 April 2017
Okul Yöneticiliği Görevinden Öğretmenliğe Dönüş: Yaşanan Sorunlar Ve Çözüm Önerileri
26. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, Antalya, Turkey, 20 - 23 April 2017
Öğretmenlerin Örgüt Kültürü ile Değişim Kapasitesi Algıları Arasındaki İlişki
XI. Ulusal Eğitim Yönetimi Kongresi, KUŞADASI, Turkey, 12 - 14 May 2016
Ortaokul Öğretmenlerinin Meslekte Kendilerini Algılamalarına İlişkin Metaforları
XI. Ulusal Eğitim Yönetimi Kongresi, KUŞADASI, Turkey, 12 - 14 May 2016
Öğretmenlerin Örgütsel Yaratıcılığa İlişkin Görüşleri
EJER CONGRESS 2015, Ankara, Turkey, 8 - 10 June 2015
Öğretmen Adaylarının Üniversite ve Öğretim Elemanı Kavramlarına İlişkin Metaforları
EJER CONGRESS 2015, Ankara, Turkey, 8 - 10 June 2015
Bilişsel Tanı Modelleriyle Yabancı Dil Öğretiminde Öğrenci Eksiklerinin ve Bilişsel Profilinin Belirlenmesi
Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme Kongresi IV, EPOD, Ankara, Turkey, 9 - 13 May 2014
İlkokul Öğretmenlerinin Toksik Liderlik ile İlgili Görüşleri
VIII. Ulusal Eğitim Yönetimi Kongresi, İstanbul, Turkey, 7 - 09 November 2013
Continuity in Educational Supervision A Case Study
International Conference on New Horizons In Education, INTE, Italy, 25 - 27 May 2013
İlköğretim Okulu Yöneticilerinin Örgütsel Atalete İlişkin Görüşleri
VII. Ulusal Eğitim Yönetimi Kongresi, Malatya, Turkey, 24 - 26 May 2012
Araştırma Görevlilerinin Bilim İnsanı Yetiştirme Sürecine İlişkin Görüşleri
VII. Ulusal Eğitim Yönetimi Kongresi, Malatya, Turkey, 24 - 26 May 2012
Eğitim Fakültesi Öğrencilerinin Bologna Sürecine İlişkin Görüşleri
VI. Ulusal Eğitim Yönetimi Kongresi, KKTC, Turkey, 16 - 17 September 2011
Kadın ve Erkek Yönetici Algısına Göre Eğitim Yönetiminde Kadın Yöneticiler
VI. Ulusal Eğitim Yönetimi Kongresi., KKTC, Turkey, 16 - 17 September 2011
Eğitim Müfettişlerinin ve Okul Yöneticilerinin Okul Yönetiminde Cinsiyet Faktörüne İlişkin Görüşleri
VI. Ulusal Eğitim Yönetimi Kongresi, KKTC, Turkey, 16 - 17 September 2011
Eğitim Yöneticilerinin Kariyer Gelişimine İlişkin Nitel Bir Araştırma
20. Ulusal Eğitim Bilimleri Kurultayı, Burdur, Turkey, 8 - 10 September 2011
Öğretmen Adaylarında Duygusal Zekâ Problem Çözme ve Akademik Başarı İlişkisi
XIX. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, KKTC, Turkey, 16 - 18 September 2010
Ulusal Eğitim Bilimleri Kurultaylarında Sunulan Eğitim Yönetimi Bildirilerinin Değerlendirilmesi
XIX. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, KKTC, Turkey, 16 - 18 September 2010

İlköğretim Okullarında Değişim Yönetimine İlişkin Nitel Bir Çalışma TKY Çalışmalarında Ödül Alan Almayan Okullar Örneği
V. Ulusal Eğitim Yönetimi Kongresi, Antalya, Turkey, 1 - 02 May 2010
Öğretmen Adaylarının Duygusal Zekâ Düzeylerinin Bazı Değişkenler Açısından İncelenmesi
18. Ulusal Eğitim Bilimleri Kurultayı, İzmir, Turkey, 1 - 03 October 2009
İlköğretim Okulu Öğretmenlerinin Okullarının Örgüt Sağlığına İlişkin Görüşlerinin Bazı Değişkenler Açısından İncelenmesi
Eğitimde Yeni Yönelimler V- Öğrenmenin Doğası ve Değerlendirme Sempozyumu, Turkey, 18 April 2009
Sınıf Öğretmeni Adaylarının Küreselleşme ve Eğitime İlişkin Görüşleri
VII. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Çanakkale, Turkey, 2 - 04 May 2008
Books & Book Chapters
Kapsamlı Çerçeve
in: Okul aile ve toplum işbirliği-Eylem için el kitabı, Çiğdem Apaydın, Editor, Pegem Akademi, pp.9-54, 2019
İşbirliği programınızı değerlendirin
in: Okul aile ve toplum işbirliği-Eylem için el kitabı, Çiğdem Apaydın, Editor, Pegem Akademi, pp.355-389, 2019
Eğitimin Amaçları ve İşlevleri
in: Eğitime Giriş, Temel Çalık, Mehmet Metin Arslan, Editor, Pegem Akademi, pp.12-39, 2019
Etnografya
in: Eğitim Yönetiminde Araştırma, Kadir Beycioğlu, Niyazi Özer, Yaşar Kondakçı, Editor, Pegem Akademi, Ankara, pp.371-388, 2018
Örgüt Kültürünü Değiştirmeye Genel Bakış
in: Örgüt Kültürü Örgütsel Tanı ve Değişim, Murat Gürkan Gülcan, Necati Cemaloğlu, Editor, Ankara: Pegem Akademi, Ankara, pp.1-17, 2017
Liderlerin Etkileme Taktikleri
in: Eğitim Yönetiminde Liderlik Teori Araştırma ve Uygulama, GÜÇLÜ NEZAHAT, Editor, Ankara: Pegem Akademi, Ankara, pp.217-244, 2016
Örgütsel Öğrenme
in: Örgütsel Öğrenme Eğitim Örgütlerinde Öğrenme Öğretme ve Liderlik, GÜLCAN MURAT GÜRKAN, Editor, Ankara: Pegem Akademi, Ankara, pp.255-270, 2016
Araştırmalar Okulların ve Sistemlerin Gelişmesine Nasıl Yardım Edebilir?
in: Örgütsel Öğrenme Eğitim Örgütlerinde Öğrenme Öğretme ve Liderlik, GÜLCAN MURAT GÜRKAN, Editor, Ankara: Pegem Akademi, Ankara, pp.271-280, 2016
Farklı Kültürlerde Okul Yönetimi
in: Okul Kültürü, GÜÇLÜ NEZAHAT, Editor, Ankara: Pegem Akademi, Ankara, pp.153-179, 2014