Journal articles indexed in SCI, SSCI, and AHCI
Articles Published in Other Journals
Bir İlkokuma Yazma Kitabının Nitelikli Okuma-Yazma, Öğretim Programı Ve Gelişimsel Özellikler Açısından İncelenmesi
International Journal of Languages’ Education and Teaching
, vol.5, no.1, pp.532-561, 2017 (Peer-Reviewed Journal)
The Perceptions of Turkish Children Living in Germany Towards Turkish, Learning and Using Turkish
Kastamonu Eğitim Dergisi
, vol.25, pp.2345-2356, 2017 (Peer-Reviewed Journal)
Süreç Temelli Yaratıcı Yazma Uygulamalarının Yazılı Anlatıma Ve Yazmaya İlişkin Tutuma Etkisi
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, vol.14, no.1, 2014 (Peer-Reviewed Journal)

ÖZ DÜZENLEME STRATEJİSİ GELİŞİMİ ÖĞRETİMİNİN YAZILI ANLATIMA YAZMAYA YÖNELİK ÖZ
THE JOURNAL OF ACADEMIC SOCIAL SCIENCE STUDIES
, vol.8, no.Number:28, pp.131, 2014 (Peer-Reviewed Journal)
4 Sınıf Öğrencilerinin Sosyal Bilgiler Dersinde Sınıf Ortamında Kullandıkları Öğrenme Stratejileri
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi (KEFAD)
, vol.9, no.3, pp.73-88, 2008 (Peer-Reviewed Journal)
Yöneticilerin ve Öğretmenlerin Altı Yaş Grubundaki Öğrencilerin İlkokuma-Yazmaya Hazırlanmalarına Yönelik Bilgileri ve Görüşleri
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, vol.7, no.11, pp.80-94, 2006 (Peer-Reviewed Journal)

İlköğretim Türkçe Dersi Öğretim Programı ve Kılavuzunun Değerlendirilmesi
KURAM VE UYGULAMADA EDYTYM BYLYMLERY
, vol.2, no.5, pp.477-516, 2005 (Peer-Reviewed Journal)

Papers Presented at Peer-Reviewed Scientific Conferences
İlkokul Fen Bilimleri Ders Kitaplarında Kavram Yanılgılarına Neden Olabilecek Sözel ve Görsel İçerik
2. ULUSLARARASI SOSYAL BİLİMLER VE EĞİTİM ARAŞTIRMALARI SEMPOZYUMU, Konya, Turkey, 22 October 2018, pp.281, (Full Text)
Books
Kuramdan Uygulamaya Türkçe Öğretimi
Dersal Yayıncılık, Ankara, 2002