-
2020 - 2022 Okul Öncesi ve İlkokul Öğretmenleri için Hizmet Öncesi Öğretmen Eğitimi ve Aday Öğretmenlik Programlarının Güçlendirilmesi ve Kapsayıcılık Açısından Yeniden Yapılandırılması
Diğer Uluslararası Fon Programları
Koçtürk N., Yılmaz A., Dedeoğlu H., Çoban A., Akman B., Yurdugül H., et al.
-
2020 - 2022 Strengthening Early Childhood and Primar Education Pre-Service Teacher Training and In-Service Teacher Induction Programs in relation to Inclusive Education
Diğer Uluslararası Fon Programları
Olçay S., Çoban A., Akman B., Dedeoğlu H., Koçtürk N., Sözer M. A., et al.
-
2019 - 2022 Designing Future Innovative Learning Spaces - Design FILS
Erasmus Projesi , Erasmus+ KA2 Yenilik ve İyi Uygulamaların Değişimi için İşbirliği Projesi, Avrupa Düzeyi
Yılmaz A., Elibol G. C., Özkan A. (Yürütücü)
-
2017 - 2017 Asit Baz Kavramlarını Öğrenmede Zihinsel Durumlar Envanteri Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
-
2017 - 2017 Kimya Öğretmen Adaylarının Kimyasal Dengeyi Etkileyen Faktörler ile ilgili Bilişsel Yapılarının İncelenmesi
-
2016 - 2017 SORGULAMAYA DAYALI ÖĞRENMENİN ÜSTÜN ZEKALI VE YETENEKLİ ÖĞRENCİLERİN ASİTLER-BAZLAR KONUSUNU ANLAMALARINA VE FEN ÖĞRENİMİNE YÖNELİK MOTİVASYONLARINA ETKİSİ
-
2016 - 2016 Sorgulamaya Dayalı Öğrenmenin Üstün Zekalı ve Yetenekli Öğrencilerin AsitlerBazlar Konusunu Anlamada Zihinsel Durumlarına Etkisi
-
2016 - 2016 Öğretmen Adayları Özyeterlik Ölçeğinin Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
-
2016 - 2016 Lise Öğrencilerinin Süreç Odaklı Rehberli Sorgulayıcı Öğrenme (SORSÖ) hakkındaki görüşleri
-
2016 - 2016 FEN BİLGİSİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ ATIK PİLLERİN TOPLANMASI GERİ DÖNÜŞÜMÜ VE BERTARAF EDİLMESİ KONUSUNDAKİ GÖRÜŞLERİ
-
2015 - 2016 9 Sınıf Kimya Ders Kitabının Laboratuvar Güvenliği Açısından İncelenmesi
-
2015 - 2015 PROJE 4004 TUBITAK Karşıyaka Belediyesi Dokuz Eylül Üniversitesi 9 10 Ekim 2015 Proje No 115B502
-
2015 - 2015 Kimya Eğitiminde Süreç Odaklı Rehberli Sorgulayıcı Öğrenme
-
2015 - 2015 Kimya Dersine Yönelik Tutum Envanterinin Türkçeye Uyarlama Çalışması
-
2015 - 2015 Fen Bilgisi Öğrencilerinin Katı Atıkların Geri Dönüşümü Konusundaki Tutumlarının Belirlenmesi
-
2015 - 2015 Süreç Odaklı Rehberli Sorgulayıcı Öğrenme Ortamında Öğrencilerin Elektrokimya Konusundaki Kavramsal Anlamaları ve Özdüzenleyici Öğrenme Becerilerinin İncelenmesi