Makaleler
10
Tümü (10)
SCI-E, SSCI, AHCI (2)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (5)
ESCI (3)
Scopus (4)
TRDizin (7)
Diğer Yayınlar (2)
1. Prediction of Physics Lesson Learning Level by Students' Characteristics and Teaching-Learning Process
INTERNATIONAL JOURNAL OF EDUCATION IN MATHEMATICS SCIENCE AND TECHNOLOGY
, cilt.9, sa.4, ss.625-654, 2021 (ESCI, Scopus)
3. The Metaphorical Perceptions of Preparatory Program Students for "English" and "Learning English"
JOURNAL OF QUALITATIVE RESEARCH IN EDUCATION-EGITIMDE NITEL ARASTIRMALAR DERGISI
, cilt.8, sa.2, ss.665-685, 2020 (ESCI, TRDizin)
9. Eğitim Alanındaki Değişimler ve Hukuk Öğretimi Bologna Süreci ne Dayalı Örnek İnceleme
Yükseköğretim ve Bilim Dergisi
, cilt.5, sa.1, ss.1-13, 2015 (Hakemli Dergi)
10. Eğitim Alanındaki Değişimler ve Hukuk Öğretimi Bologna Sürecine Dayalı Örnek Inceleme
Yükseköğretim ve Bilim Dergisi
, cilt.5, ss.1-13, 2015 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
30
1. 2023 Eğitim Vizyonu Uygulayıcısı Öğretmen Adaylarının Mesleğe Yönelik Tutumları
VIth International Eurasian Educational Research Congress, Ankara, Türkiye, 19 - 22 Haziran 2019, (Özet Bildiri)
3. 2023 Eğitim Vizyonu ve Öğretmenlik Meslek Kanunu.
Eğitim Pratiğimiz ve 2023 Eğitim Vizyonu Kongresi, Türkiye, 19 - 20 Mart 2019, (Özet Bildiri)
4. Psikolojik Danışman Adayları Meslekleri ile İlgili Neleri Bilmek İstiyor?
Vth International Eurasian Educational Research Congress (EJER), 2 - 05 Mayıs 2018, (Özet Bildiri)
5. İlköğretim Matematik Öğretmeni Adaylarının Mesleğe ilişkin Soruları ve Öğretmenlerden Yanıtlar
Vth International Eurasian Educational Research Congress (EJER), 2 - 05 Mayıs 2018, (Özet Bildiri)
6. Öğretim Hizmetinin Yeterliğine İlişkin Algı: Ölçek Geliştirme Çalışması.
4. Uluslararası Avrasya Eğitim Araştırmaları Kongresi (EJER), 11 - 14 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)
7. Üstün Yeteneklilere Yönelik Tematik Etkinlikler: İlkokul Birinci Sınıf Örneği
International Talented and Gifted Conference: New Approaches and Educational Practices. (INTAG), 4 - 06 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)
8. Üstün Yetenekli 3.Sınıf Öğrencilerine Yönelik Tematik Öğretim Etkinlikleri: Uygulama ve Değerlendirme
International Talented and Gifted Conference: New Approaches and Educational Practices. (INTAG), 4 - 06 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)
9. Üstün Yetenekli 3.Sınıf Öğrencilerine Yönelik Tematik Öğretim Etkinlikleri: Uygulama Ve Değerlendirme
Uluslararası Üstün Yetenekliler/ Zekalılar Konferansı, Ankara, Türkiye, 4 - 06 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)
10. Üstün Yeteneklilere Yönelik Tematik Etkinlikler: İlkokul Birinci Sınıf Örneği
Uluslararası Üstün Yetenekliler/ Zekalılar Konferansı, Ankara, Türkiye, 4 - 06 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)
11. Üstün Yeteneklilere Yönelik İlkokul (1-4. sınıf) Öğretim Programı Geliştirme: Bir Eylem Araştırması
Uluslararası Özel Yetenekliler Kongresi (ÖZYEK), 7 - 09 Nisan 2017, (Özet Bildiri)
12. Üstün yeteneklilere yönelik ilkokul (1-4.sınıf) öğretim programı geliştirme: Bir eylem araştırması
Congress for gifted and talented- 2017, İstanbul, Türkiye, 7 - 09 Nisan 2017, (Özet Bildiri)
14. Investigation of Postgraduate Theses about Gifted Talented Education in Turkey
Excellence & Innovation in Basic-Higher Education & Psychology, Rijeka, Hırvatistan, 18 Mayıs - 21 Haziran 2016
15. 9 Sınıf Fizik Dersi Erişi Düzeyinin Belirlenmesi
III rd International Eurasian EducationalResearch Congress, Muğla, Türkiye, 31 Mayıs - 03 Haziran 2016
17. Investigation Of Postgraduate Theses About Gifted Talented Education İn Turkey
13. Excellence in Education & Psychology: Creativity – Innovation – Latest Development in Research & Practices, 18 - 21 Mayıs 2016, (Özet Bildiri)
18. Okul Öncesi Programların Üstün Özel Yetenek Açısından Sosyal Ağ Analizi Yöntemiyle Değerlendirilmesi
Uluslararası Katılımlı 3.Ulusal Disiplinlerarası Erken Çocuklukta Müdahale Kongresi, Türkiye, 31 Mart - 03 Nisan 2016, (Özet Bildiri)
19. Hacettepe Üniversitesi Bologna Süreci Kalite Güvencesi Çalışmaları Öğretim Elemanı Değerlendirme Formu
I. Bologna Süreci Araştırmaları Kongresi, Türkiye, 17 Eylül 2015, (Özet Bildiri)
21. Hacettepe Üniversitesi Bologna Süreci kalite güvencesi çalışmaları: Ders değerlendirme formu
Bologna Process Studies Conference, Ankara, Türkiye, 17 - 18 Eylül 2015, (Özet Bildiri)
22. Hacettepe Üniversitesi Bologna Süreci kalite güvencesi çalışmaları: AKTS işyükü belirlenmesi
Bologna Process Studies Conference, Ankara, Türkiye, 17 - 18 Eylül 2015, (Özet Bildiri)
23. Hacettepe Üniversitesi Bologna Süreci kalite güvencesi çalışmaları: Öğrenci memnuniyet formu
Bologna Process Studies Conference, Ankara, Türkiye, 17 - 18 Eylül 2015, (Özet Bildiri)
26. Prediction Strength of the Student Characteristics on Level of Physics Learning and Student Teacher Perceptions on Physics Learning
35th International Society for Teacher Education (ISfTE) Conference, 21 - 26 Haziran 2015, (Özet Bildiri)
27. Eğitim Alanındaki Değişimler ve Hukuk Öğretimi Bologna Süreci ne Dayalı Örnek İnceleme
2. Uluslararası Hukuk Öğretimi Kongresi, Ankara, Türkiye, 19 - 22 Kasım 2014, (Özet Bildiri)
28. Brain based learning studies in Turkey
34. International Society for Teacher Education, 22 - 25 Nisan 2014
29. Comparing Attitudes of Pedagocigal Formation Programme and Education Faculty Students Towards Teaching as a Profession
I. International Congress on Curriculum and Instruction, 5 - 08 Ekim 2011
30. A General View of Lifelong Learning Implementations in Turkey
International Conference on New Horizons in Education, 8 - 10 Haziran 2011, (Tam Metin Bildiri)
