Yayınlar & Eserler

Makaleler 8
Tümü (8)
SCI-E, SSCI, AHCI (1)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (2)
ESCI (1)
Scopus (3)
TRDizin (3)
Diğer Yayınlar (2)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 18

1. Sekizinci Sınıf Öğrencilerinin Aritmetik Ortalama Problemlerini Çözüm Stratejilerinin İncelenmesi

International Eurasian Educational Research Congress, İzmir, Türkiye, 22 Haziran 2022, ss.1129-1137, (Tam Metin Bildiri) Creative Commons License

3. Matematiksel Yaratıcılık: Sistematik Literatür Taraması

Ulusal Üstün Yetenekliler Eğitimi Kongresi, Konya, Türkiye, 8 - 10 Eylül 2022, ss.1-2, (Özet Bildiri)

5. Sekizinci Sınıf Öğrencilerinin Aritmetik Ortalama Problemlerini Çözümlerinin İncelenmesi

International Eurasian Educational Research Congress, İzmir, Türkiye, 22 - 25 Haziran 2022, ss.730-732, (Özet Bildiri) Creative Commons License

6. Matematik ve Yaratıcılık ile İlgili Akademik Yayınların VOSviewer ile Bibliyometrik Analizi

International Congress on Gifted and Talented Education, Ankara, Türkiye, 11 - 14 Ekim 2021, ss.227-229, (Özet Bildiri) Creative Commons License

7. İstatistik Kaygısı ve İstatistiğe Yönelik Tutum Arasındaki İlişki: Bir Meta-Analiz Çalışması

5. Uluslararası Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi (TÜRKBİLMAT-5) Sempozyumu, Antalya, Türkiye, 28 - 30 Ekim 2021, (Yayınlanmadı)

8. Sekizinci Sınıf Öğrencilerinin Merkezi Eğilim Ölçülerine Yönelik İstatistiksel Düşünmelerinin İncelenmesi

ULUSLARARASI BİLİM, EĞİTİM, SANAT ve TEKNOLOJİ SEMPOZYUMU (UBEST), İzmir, Türkiye, 28 - 29 Mayıs 2021, ss.156, (Özet Bildiri) Creative Commons License

9. Savantlar ve Yaratıcılık

II. Uluslararası Bilim, Eğitim, Sanat ve Teknoloji Sempozyumu (UBEST), İzmir, Türkiye, 28 - 29 Mayıs 2021, ss.9, (Özet Bildiri) Creative Commons License

10. Matematik dersi öğretim programı geometri ve ölçme öğrenme alanları kazanımlarının düşünme becerileri açısından incelenmesi

International Eurasian Educational Research Congress ONLINE, Eskişehir, Türkiye, 10 - 13 Eylül 2020, ss.914-920, (Tam Metin Bildiri) Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

12. 4.VE 8. SINIF MATEMATİK DERS KİTAPLARININ VERİ İŞLEME ÖĞRENME ALANINDA YER ALAN SORULARIN TIMSS 2019 BİLİŞSEL ALANLARINA GÖRE İNCELENMESİ

II. DERS KİTAPLARI ULUSLARARASI SEMPOZYUMU (DEKUS 2019), İstanbul, Türkiye, 24 - 26 Ekim 2019, ss.357-368, (Tam Metin Bildiri) Creative Commons License

13. Students’ Perceptions of Geometry: Geometry School Project

European Conference on Educational Research (ECER), Hamburg, Almanya, 2 - 06 Eylül 2019, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

14. Ortaokul Matematik Öğretmen Adaylarının Veri İşleme Öğrenme Alanına İlişkin Alan Bilgilerinin İncelenmesi

European Conference on Educational Research (ECER), Hamburg, Almanya, 2 - 06 Eylül 2019, ss.126-132, (Özet Bildiri)

15. Examining the Content Knowledge of the Pre-Service Teachers about the Data Handling Learning Domain

EUROPEAN EDUCATIONAL RESEARCH ASSOCIATION-EERA- ECER Conference 2019, Hamburg, Almanya, 2 - 06 Eylül 2019, (Özet Bildiri)

16. Öğrencilerin Geometriye İlişkin Algıları: Geometri Okulu Projesi

European Conference on Educational Research (ECER), Hamburg, Almanya, 2 - 06 Eylül 2019, ss.133-141, (Yayınlanmadı)

17. Yedinci Sınıf Matematik Ders Kitabının Veri İşleme Öğrenme Alanının İncelenmesi: Bir Doküman Analizi

International Conference on Mathematics and Mathematics Education (ICMME-2018),, Ordu, Türkiye, 27 - 29 Haziran 2018, ss.520-521, (Özet Bildiri) Creative Commons License

18. Altıncı Sınıf Öğrencilerinin Kesirlerde Alan Modeline ve Eş Bulma Oyununa İlişkin Görüşleri

V th International Eurasian Educational Research Congress, Antalya, Türkiye, 2 - 05 Mayıs 2018, (Yayınlanmadı)
Kitaplar 9

1. Debates on Creativity and Its Reflections in Mathematics Education

Current Studies in Social Sciences 2022, Oya Tunaboylu,Özkan Akman, Editör, ISRES Publishing, Konya, ss.177-190, 2022 Creative Commons License

2. Üstün Zekâlı Öğrencilerin Özellikleri

Üstün Zekâlı ve Yeteneklilerin Eğitimi, KÖKSAL MUSTAFA SERDAR, Editör, Nobel Akademik Yayıncılık, Ankara, ss.23-29, 2022

3. Üstün Zekâlı ve Yetenekli Öğrencilerin Tanılanması

Üstün Zekâlı ve Yeteneklilerin Eğitimi, Köksal, Mustafa Serdar, Editör, Nobel Akademik Yayıncılık, Ankara, ss.40-69, 2022

4. Alternative Method in Teaching Statistics: Creative Drama

Current Studies in Educational Disciplines 2021, S. A . Kiray & E. Tomevska-Ilievska, Editör, ISRES Publishing, Ankara, ss.195-205, 2021 Creative Commons License

5. Tablolaştırma: Tablo ve Şekillerin Özel Zorlukları

APA Stilini Kolaylaştırıcı Bir Kılavuz, Bıçakçı, Mehmet, Editör, Nobel Akademik Yayıncılık, Ankara, ss.155-165, 2021

6. Biçimlendirme: Organize Etme, Başlık Oluşturma ve Çalışmanızın Basım İçin Güzel Görünmesini Sağlama

APA Stilini Kolaylaştırıcı Bir Kılavuz, Bıçakçı, Mehmet, Editör, Nobel Akademik Yayıncılık, Ankara, ss.144-154, 2021

7. Sayı Oyunları: Sayılar Nasıl Yazılır (ve Kurallar Ne Zaman Değişir)

APA Stilini Kolaylaştırıcı Bir Kılavuz, Bıçakçı, Mehmet, Editör, Nobel Akademik Yayıncılık, Ankara, ss.135-143, 2021

8. Herkes Kaynağa İhtiyaç Duyar

APA Stilini Kolaylaştırıcı Bir Kılavuz, Bıçakçı, Mehmet, Editör, Nobel Akademik Yayıncılık, Ankara, ss.119-134, 2021

9. Matematikte Üstün Zekâlılar (Özel Yetenekliler)

ÜSTÜN ZEKÂLILARIN (Özel Yeteneklilerin) EĞİTİMİ: Sistematik ve Bilimsel Dayanaklı Eğitim, Mustafa Serdar Köksal, Editör, Nobel Yayınevi, Ankara, ss.187-216, 2020
Metrikler

Yayın

38

Yayın (WoS)

2

Yayın (Scopus)

3

Proje

3

Açık Erişim

11
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları