-
2024 - Devam Ediyor Prof. Dr.
Hacettepe Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Matematik Ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü
-
2018 - 2024 Doç. Dr.
Hacettepe Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Matematik Ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü
-
2010 - 2019 Araştırma Görevlisi
Hacettepe Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü
-
2014 - 2014 Araştırma Görevlisi
Paedagogische Hochschule Karlsruhe, Natur- Und Kulturwissenschaften, Mathematik Und Sport, Institut Für Chemie
-
2020 - Devam Ediyor Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Uzaktan Eğitim Koordinatörü
Hacettepe Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü
-
2020 - Devam Ediyor Kimya Eğitimi Ana Bilim Dalı Uzaktan Eğitim Koordinatörü,
Hacettepe Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü
-
2017 - Devam Ediyor Mevlana Değişim Programı Kurum Koordinatörü
Hacettepe Üniversitesi, Matematik Ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü
-
2017 - Devam Ediyor Farabi Programı Kurum Koordinatörü
Hacettepe Üniversitesi, Matematik Ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü
-
2020 - 2022 Bölüm Akademik Teşvik Değerlendirme Komisyonu Üyesi
Hacettepe Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü
-
2018 - 2020 Ana Bilim Dalı Uygulama Koordinatörü
Hacettepe Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü
-
2010 - 2020 Web Sayfa Sorumlusu
Hacettepe Üniversitesi, Matematik Ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü
-
2013 - 2014 Eğitim Fakültesi Asistan Temsilcisi
Hacettepe Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü
-
Doktora
KİMYA EĞİTİMİNDE PROJE ÇALIŞMALARI I
FEN VE MATEMATİK EĞİT. TUTUM ÖLÇEKLERİ GELİŞTİRME
-
Yüksek Lisans
KİMYA EĞİTİMİNDE ÖLÇME ARACI GELİŞTİRME
KİMYA EĞİTİMİNDE KARŞILAŞILAN ÖĞRENME ZORLUKLARI VE KAVRAM YANILGILARI
-
Lisans
ÖĞRENME ÖĞRETME KURAM VE YAKLAŞIMLARI
PROJE TABANLI KİMYA ÖĞRETİMİ
ÖLÇME VE DEĞERLENDİRME
-
GÖRME ENGELLİ ÖĞRENCİLERE PERİYODİK SİSTEM KONUSUNUN ÖĞRETİMİ
Şen Ş. (Danışman)
A.RAVZA(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2025 -
KİMYA EĞİTİMİNDE SORGULAMAYA DAYALI ÖĞRENMENİN BİBLİYOMETRİK ANALİZİ
Şen Ş. (Danışman)
S.Ayna(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2023 -
Kavram haritalarıyla desteklenen 5E öğrenme modelinin öğrencilerin kimya kavramlarını anlamalarına etkisi
-
FEN BİLİMLERİ ALANINDA TAHMİN-GÖZLEM-AÇIKLAMA YÖNTEMİYLE YAPILAN ÇALIŞMALARIN İÇERİK ANALİZİ
Şen Ş. (Danışman)
E.İLTÜZER(Öğrenci), Yüksek Lisans-Tezsiz, 2022
-
KELİME İLİŞKİLENDİRME TESTİ İLE ÖĞRETMENLERİN HAREZMÎ EĞİTİM MODELİNE İLİŞKİN SAHİP OLDUKLARI KAVRAMLARIN İNCELENMESİ
Şen Ş. (Danışman)
F.YOKARIBAŞ(Öğrenci), Yüksek Lisans-Tezsiz, 2022