SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
INTEGRATION FROM THE PERSPECTIVE OF CHILDREN WITH SPECIAL NEEDS: A PHENOMENOLOGICAL STUDY
Sobider
, cilt.8, sa.53, ss.407-430, 2021 (Hakemli Dergi)
kaynaştırma uygulaması yapılan anasınıflarında işbirliği- yardımlaşma- paylaşma davranışlarının incelenmesi
uluslararası sosyal araştırmalar dergisi
, cilt.10, ss.755-768, 2017 (Hakemli Dergi)
öğretmen adaylarının üstün yetenekli çocukların eğitimine yönelik tutumlarının belirlenmesi
Kuramsal eğitimbilim dergisi
, cilt.10, ss.95-116, 2017 (Hakemli Dergi)
Kaynaştırma sınıflarında davranış problemlerinin nedenleri ve baş etme yöntemleri
hacettepe üniversitesi sağlık bilimleri fakültesi dergisi
, cilt.1, ss.474-482, 2015 (Hakemli Dergi)
okul öncesi eğitim kurumlarındaki öğretmenlerin yöneticilerini algılamaları üzerine bir çalışma
Çocuk gelişimi ve eğitimi dergisi
, cilt.3, ss.21-32, 2006 (Hakemli Dergi)
Üstün Yetenekli Çocuklar ve Özellikleri
çocuk gelişi ve eğitimi dergisi
, cilt.2, ss.77-80, 2005 (Hakemli Dergi)
Okul Öncesi Dönemde Matematiksel Kavramların Gelişimi
çocuk gelişimi ve eğitimi dergisi
, cilt.1, ss.22-26, 2001 (Hakemli Dergi)
Attitudes of Educators Toward Integration
burdur eğitim fakültesi dergisi
, cilt.1, ss.161-172, 2000 (Hakemli Dergi)
Özel eğitime ihtiyaç duyan çocuklar için çevre düzenlemesi
Çocuk Gelişimi ve Eğitimi Dergisi
, cilt.1, sa.1, ss.67-74, 1999 (Hakemli Dergi)
Üstün yetenekli çocukların Eğitimi
Türkiye sosyal araştırmalar dergisi
, cilt.3, ss.43-52, 1999 (Hakemli Dergi)
Engelli Çocuğa Sahip Ailelerin Kaynaştırma ProgramlarınaYaklaşımı ve Katılımı
çocuk gelişimi ve eğitimi dergisi
, cilt.1, ss.28-33, 1999 (Hakemli Dergi)
Özel Eğitime İhtiyaç Duyan Çocuklar İçin Fiziksel veEğitsel Çevre Düzenlemesi
çocuk gelişimi ve eğitimi dergisi
, cilt.1, ss.67-74, 1999 (Hakemli Dergi)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
Oral Health Knowledge of Turkish Senior Child Development Students- Results of the Pilot Study
24th EADPH Congress-Patient-centered care: multi-sectoral approaches to improving oral health, 12 - 14 Eylül 2019
Okul Oncesi Donem Ustun Yetenekli Cocuklarda Oykuleme Becerilerinin Incelenmesi
6. Ulusal Üstün Yeteneklilerin Eğitimi Kongresi, İstanbul, Türkiye, 10 Ekim 2019
yüksek potansiyele sahip çocuklar için duygusal temelli gelişim destek programı
Uluslararası 4.Çocuk Gelişimi kongresi, Ankara, Türkiye, 22 - 24 Ekim 2018, ss.604-606
Üstün yetenekli çocukların ailelerinin karşılaştığı güçlükler ve çözüm önerileri.
4.Uluslararası Üstün Yetenekliler Ve Eğitimi Kongresi, Gaziantep, Türkiye, 4 - 06 Mayıs 2018
Çocuğun üstün yetenekli olması anne baba tutumlarını etkiler mi?
Üstün Yetenekliler ve Eğitimi Kongresi, 4 - 06 Mayıs 2018
Üstün yetenekli çocukların eğitimi: İsrail örneği.
Üstün Yetenekliler ve Eğitimi Kongresi, 4 - 06 Mayıs 2018
Üstün yetenekli çocukları eğitimi: İsrail örneği
4.Uluslararası Üstün Yetenekliler Ve Eğitimi Kongresi, Gaziantep, Türkiye, 4 - 06 Mayıs 2018
Çocuğun üstün yetenekli olması ana-baba tutumlarını etkiler mi?
4.Uluslararası Üstün Yetenekliler Ve Eğitimi Kongresi, Gaziantep, Türkiye, 4 - 06 Mayıs 2018
Üstün yetenekli çocuklarda yaratıcılığı ve yaratıcı düşünceyi besleme
4.Uluslararası Üstün Yetenekliler Ve Eğitimi Kongresi, Gaziantep, Türkiye, 4 - 06 Mayıs 2018
Kaynaştırma uygulaması yapılan okul öncesi sınıflarında drama eğitim programının sosyal bilgi işleme sürecine etkililiğinin incelenmesi
5. International Eurasian Educational Research Congress, Antalya, Türkiye, 2 - 05 Mayıs 2018
Okul Öncesi Dönemde Görülen Davranış Problemlerini Etkileyen Bazı Faktörlere Genel Bir Bakış
1st Internatıonal Health Scıence And Lıfe Congress, Burdur, Türkiye, 2 - 05 Mayıs 2018
ÜSTÜN YETENEKLİ ÇOCUKLARIN KONU EDİLDİĞİ FİLMLERİN GELİŞİMSEL VE EĞİTSEL AÇIDAN İNCELENMESİ
I. ULUSLARARASIBİLİMSEL VE MESLEKİÇALIŞMALAR SEMPOZYUMU (BILMES 2017), Nevşehir/Ürgüp, Türkiye, 5 - 08 Ekim 2017, ss.113-114
Kaynaştırma uygulaması yapılan okul öncesi sınıflarında özel gereksinimli ve normal gelişen çocuklar arasındaki etkileşim ve etkileşimi artırmada öğretmene düşen görevler
International early childhood education congress, Ankara, Türkiye, 18 - 21 Ekim 2017, ss.333-334
Üstün Yeteneklilere Yönelik İlkokul (1-4. sınıf) Öğretim Programı Geliştirme: Bir Eylem Araştırması
Uluslararası Özel Yetenekliler Kongresi (ÖZYEK), 7 - 09 Nisan 2017
Üstün yeteneklilere yönelik ilkokul (1-4.sınıf) öğretim programı geliştirme: Bir eylem araştırması
Congress for gifted and talented- 2017, İstanbul, Türkiye, 7 - 09 Nisan 2017
Who Am I Gifted Students Opinions On Their Needs And Interests
The International Conference on: Excellence, Creativity and Innovation in Basic & Higher Education, 18 - 21 Mayıs 2016
who am ı gifted students opinions on their needs and interests
excellence & ınnovation in basic- higher education & psychology, croatia, Hırvatistan, 18 - 21 Mayıs 2016, ss.80
Üstün yetenekli çocuklarda sosyal ilişkiler ve akademik başarısızlık
15. uluslararası sınıf öğretmenliği eğitimi sempozyumu, Muğla, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2016, ss.297
Hastanede Yatan Çocukların Aile İşlevlerinin Değerlendirilmesi
International Congresses on Education, Atina, Yunanistan, 4 - 07 Haziran 2015
okul öncesi dönemdeki yüksek potansiyelli çocuklarla bir pilot çalışma
üstün yetenekli çocuklar kongresi, Türkiye, 14 - 16 Kasım 2012
Türkiye’de Erken Müdahale Hizmetleri ve Çocuk Gelişimi Alanının Önemi
Uluslararası Katılımlı I. Ulusal Disiplinlerarası Erken Müdahale Kongresi, Kemer-Antalya, Türkiye, 1 - 05 Şubat 2012
Özel Gereksinimli Bireylerin Bağımsız Yaşam Becerilerinin Değerlendirilmesi
18. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Konya, Türkiye, 13 - 15 Kasım 2008
Model development for inclusive gifted education in Turkey
12. Inclusive education in balkan countries: policy and practice, Ohrid, Makedonya, 25 - 27 Haziran 2009, ss.87
ilköğretim öğretmenlerinin zihinsel engelli çocukların kaynaştırılmasına yönelik almış oldukları hizmet içi eğitim sonrasında yeterliliklerinin incelenmesi
1.uluslararası eğitim araştırmaları kongresi, Çanakkale, Türkiye, 01 Mayıs 1999 - 03 Mayıs 2009, ss.1-13
gifted and talented children in turkey a chronological review of the literature
the world for gifted and talented children, Londrina, Birleşik Krallık, 5 - 09 Ağustos 2007, cilt.1, ss.95-100
Bolu il merkezinde anasınıfına devam eden altı yaş grubu çocukların günlük yaşam olaylarındaki bazı matematiksel kavramlarla ilgili beceri düzeylerinin incelenmesi
1. uluslararası okul öncesi eğitim kongresi, İstanbul, Türkiye, 5 - 07 Mayıs 2006, cilt.1, ss.443-453
üstün yetenekli çocukların eğitiminde öğretmenin rolü
1.Türkiye Üstün Yetenekli çocuklar Kongresi, İstanbul, Türkiye, 23 - 25 Eylül 2004, ss.179-186
okul öncesi dönemde çocuk ve matematik
ulusal ev ekonomisi kongresi, Ankara, Türkiye, 6 - 07 Kasım 1997, cilt.1, ss.200-203
Engelli çocuğa sahip ailelerin kaynaştırma programlarına yaklaşımı
özel eğitimde aile eğitimi sempozyumu, Ankara, Türkiye, 13 - 14 Nisan 2000, ss.188
A study on sleep problems in mentally handicapped children
9th.Europen Conference on Quality in Early Childhood Education EECERA- Conference, Helsinki, Finlandiya, 1 - 04 Eylül 1999
An assessment for the purposes of educational diagnosis, on the development of preschool age normal children using the Portage Early Education Program Checklist
The 7th. International Portage Conference, Hiroshima, Japonya, 21 Kasım - 23 Eylül 1998
A study acquisition of the skills related with some concepts of numbers for mentally handicapped children in preschool period
8th. Annual Europen Early Childhood Education Research Association (EECERA) Conference, Santiago de Compostela, İspanya, 2 - 05 Eylül 1998
anaokuluna devam eden 4 6 yaş grubundaki çocukların anne babalarının normal ve özürlü çocukların kaynaştırıldığı programlar hakkındaki görüşlerinin incelenmesi
5. mithat enç özel eğitim günleri, Ankara, Türkiye, 28 - 30 Mayıs 1997
Okul öncesinde entegrasyon ve entegrasyonun başarısını etkileyen faktörler
okul öncesi eğitim sempozyumu okul öncesinde yeni yaklaşımlar, Ankara, Türkiye, 30 - 31 Mayıs 1997, cilt.1, ss.45-50
Okulöncesi dönemdeki zihinsel engelli çocukların matematik eğitimi (Okulöncesi zihinsel engelli çocuklara bazı sayı kavramları ile ilgili becerilerin kazandırılması üzerine bir çalışma)
VI. Özel Eğitim Günleri, Ankara, Türkiye, 12 - 14 Kasım 1996
Okulöncesi dönemdeki zihinsel engelli çocuklara ince devinsel becerilerin kazandırılması (Gaining fine motor skills to mentally retarded children at preschool)
II. Uluslararası Engellilerde Spor Eğitimi Sempozyumu, Antalya, Türkiye, 07 Kasım 1997 - 09 Ağustos 1996
Ana babaların okul öncesi eğitim kurumlarından beklentileri
9. Yapa Okul öncesi eğitimi ve Yaygınlaştırılması Semineri, İstanbul, Türkiye, 17 - 19 Haziran 1993, ss.96-105
zeka özürlü çocuğu olan annelerin çocuklarının özürlü olduğunu öğrendikten sonra yaşadıkları duygu düşünce ve tepkilerinin eğitim düzeyine göre incelenmesi
1. ulusal özel eğitim kongresi, Ankara, Türkiye, 11 - 12 Kasım 1992, ss.245-254
okul öncesi çocuklarda matematik kavramlarının gelişimi
8. Yapa okulöncesi eğitimi ve yaygınlaştırılması semineri, İstanbul, Türkiye, 21 - 23 Mayıs 1992, ss.93-96
Anaokuluna devam eden 4-6 yaş grubundaki çocukların nicelik kavramları ile ilgili becerilerinin incelenmesi
8. Ya-pa Okul Öncesi Eğitimi ve Yaygınlaştırılması Semineri, İstanbul, Türkiye, 8 - 09 Mayıs 1992
Down Sendromlu Çocukların Eğitimi
Yapa 4. okul öncesi eğitimi ve yaygınlaştırılması semineri, İstanbul, Türkiye, 24 - 26 Nisan 1986
Kitap & Kitap Bölümleri
Çocuk Gelişimi Bakış Açısıyla Üstün Yetenekli Çocuklar
Hedef Yayıncılık, Ankara, 2018
özel gereksinimli çocuklar,
özel gereksinimli çocuklar, emine nilgün metin, Editör, maya akademi, Ankara, ss.1-10, 2016
zihinsel engelli çocuklar
özel gereksinimi çocuklar, emine nilgün metin, Editör, Maya akademi, Ankara, ss.53-88, 2012
özel gereksinimli çocukların kaynaştırılması
özel gereksinimli çocuklar, emine nilgün metin, Editör, maya akademi, Ankara, ss.373-402, 2012
zihinsel engelli çocuklar ve eğitimleri
özel gereksinimli çocuklar ve özel eğitim, necate baykoç dönmez, Editör, eğiten kitap, Ankara, ss.157-182, 2011
0-6 yaş grubundaki çocukların gelişim özellikleri
Beni tanıyormusun, hasan dilekoğlu, Editör, Düzey matbaacılık, Trabzon, ss.1-21, 2008
Üstün yetenekli çocuklar
Özaşama matbaacılık,yayıncılık, Ankara, 1999
zihinsel engelli çocuklar ve gençler için program amaçları
72 tasarım, Ankara, 1999
okul öncesi dönemde matematik eğitimi- etkinlik örnekleri
okul öncesi eğitimcileri için el kitabı 2, şule bilir, Editör, hüner matbaacılık, Ankara, ss.74-78, 1994