Makaleler
7
Tümü (7)
SCI-E, SSCI, AHCI (1)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (3)
ESCI (1)
Scopus (2)
TRDizin (3)
Diğer Yayınlar (3)
2. A Comparison of IRT Vertical Scaling Methods in Determining the Increase in Science Achievement
EĞİTİMDE VE PSİKOLOJİDE ÖLÇME VE DEĞERLENDİRME DERGİSİ
, cilt.8, sa.1, ss.98-111, 2017 (Hakemli Dergi)
4. Assessment of achievement and growth by vertical scaling comparison of vertical scaling methods
Journal of Educational Sciences Research
, cilt.6, sa.2, ss.25-38, 2016 (Hakemli Dergi)
5. A Comparison of Scaling Procedures Based on Pair-Wise Comparison and Rank-Order Judgments Scaling
JOURNAL OF MEASUREMENT AND EVALUATION IN EDUCATION AND PSYCHOLOGY-EPOD
, cilt.6, sa.1, ss.126-141, 2015 (ESCI, TRDizin)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
13
1. Disiplinlerarası Öğretime Yönelik Algı Ölçeğinin Türkçe’ye Uyarlanması: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
4. Uluslararası Avrasya Eğitim Araştırmaları Kongresi (IVth International Eurasian Educational Research Congress), Denizli, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2017, (Yayınlanmadı)
2. Modeling Teachers’ Technological Pedagogical Content Knowledge (TPACK) Competencies Based on Teachers’ Sense of Efficacy and Attitudes towards Information and Communication Technology (ICT)
2015 International Education Conference, New York, Amerika Birleşik Devletleri, 2 - 06 Ağustos 2015, (Yayınlanmadı)
3. Fen Bilgisi Öğretmenlerinin Mesleki Tükenmişlik Düzeylerinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi
3. Uluslararası Avrasya Eğitim Araştırmaları Kongresi (IIIrd International Eurasian Educational Research Congress), Ankara, Türkiye, 8 - 10 Haziran 2015, (Yayınlanmadı)
4. Pedagojik Formasyon Eğitimi Sertifikası Programına Kayıtlı Öğretmen Adayların Öğretmen ve Öğrenci Kavramlarına Yönelik Görüşlerinin Metaforik İncelemesi
3.Uluslararası Avrasya Eğitim Araştırmaları Kongresi (IIIrd International Eurasian Educational Research Congress), Ankara, Türkiye, 8 - 10 Haziran 2015, (Yayınlanmadı)
5. Farklı Branşlardaki Öğretmenlerin Teknolojik Pedagojik Alan Bilgisi Yeterlikleri ile Bilişim ve İletişim Teknolojilerine Yönelik Tutumları Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
3. Uluslararası Avrasya Eğitim Araştırmaları Kongresi (IIIrd International Eurasian Educational Research Congress), Ankara, Türkiye, 8 - 10 Haziran 2015, (Yayınlanmadı)
6. Investigation of Pre-Service Science Teachers’ Self Efficacy Levels in Technological Pedagogical Content Knowledge in Terms of Some Variables
5th International Conference on New Horizons in Education, Paris, Fransa, 25 - 27 Haziran 2014, (Yayınlanmadı)
7. The Analysis of Factors Affecting the Science Success of Turkish Students in the PISA 2009 by Structural Equation Modeling
World Conference of Educational Sciences, Rome, İtalya, 5 - 08 Şubat 2013, (Yayınlanmadı)
8. Using Structural Equation Modeling to Investigate Students’ Reading Comprehension Abilities in PISA 2009
World Conference of Educational Sciences, Rome, İtalya, 5 - 08 Şubat 2013, (Yayınlanmadı)
9. From Idea to Reality: Establishing Science Centers for Pre-service Teachers
The International Symposium on Science Centers and Sustainable Development, İstanbul, Türkiye, 11 - 13 Haziran 2012, (Özet Bildiri)
10. PISA 2009 Sınavı Sonuçlarına Göre Türkiye’deki Yüksek ve Düşük Performans Gösteren Öğrencilerin Fen Okur-Yazarlıklarının Bazı Değişkenler Açısından İncelenmesi
International Conference on Interdisciplinary Research in Education (ICOINE), Gazimagusa, Kıbrıs (Kktc), 15 - 17 Mayıs 2012, (Yayınlanmadı)
12. Üniversite Öğrencilerin Çocuk Hak Ve İhlallerine İlişkin Bakış Açıları Üzerine Nitel Bir Araştırma
1.Çocuk hakları kongresi, 8 - 16 Ağustos 2011, (Özet Bildiri)
13. Topluma hizmet uygulamaları dersini alan öğretmen adaylarının toplumsal duyarlılık üzerine nitel bir çalışma (HÜ. İlköğretim bölümü örneği)
Uluslararası Öğretmen Yetiştirme Politikaları ve Sorunları Sempozyumu II, Ankara, Türkiye, 16 - 18 Mayıs 2010, (Tam Metin Bildiri)
Metrikler
