Yayınlar & Eserler

Makaleler 7
Tümü (7)
SCI-E, SSCI, AHCI (1)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (3)
ESCI (1)
Scopus (2)
TRDizin (3)
Diğer Yayınlar (3)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 13

1. Disiplinlerarası Öğretime Yönelik Algı Ölçeğinin Türkçe’ye Uyarlanması: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması

4. Uluslararası Avrasya Eğitim Araştırmaları Kongresi (IVth International Eurasian Educational Research Congress), Denizli, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2017, (Yayınlanmadı)

3. Fen Bilgisi Öğretmenlerinin Mesleki Tükenmişlik Düzeylerinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi

3. Uluslararası Avrasya Eğitim Araştırmaları Kongresi (IIIrd International Eurasian Educational Research Congress), Ankara, Türkiye, 8 - 10 Haziran 2015, (Yayınlanmadı)

4. Pedagojik Formasyon Eğitimi Sertifikası Programına Kayıtlı Öğretmen Adayların Öğretmen ve Öğrenci Kavramlarına Yönelik Görüşlerinin Metaforik İncelemesi

3.Uluslararası Avrasya Eğitim Araştırmaları Kongresi (IIIrd International Eurasian Educational Research Congress), Ankara, Türkiye, 8 - 10 Haziran 2015, (Yayınlanmadı)

5. Farklı Branşlardaki Öğretmenlerin Teknolojik Pedagojik Alan Bilgisi Yeterlikleri ile Bilişim ve İletişim Teknolojilerine Yönelik Tutumları Arasındaki İlişkinin İncelenmesi

3. Uluslararası Avrasya Eğitim Araştırmaları Kongresi (IIIrd International Eurasian Educational Research Congress), Ankara, Türkiye, 8 - 10 Haziran 2015, (Yayınlanmadı)

6. Investigation of Pre-Service Science Teachers’ Self Efficacy Levels in Technological Pedagogical Content Knowledge in Terms of Some Variables

5th International Conference on New Horizons in Education, Paris, Fransa, 25 - 27 Haziran 2014, (Yayınlanmadı)

8. Using Structural Equation Modeling to Investigate Students’ Reading Comprehension Abilities in PISA 2009

World Conference of Educational Sciences, Rome, İtalya, 5 - 08 Şubat 2013, (Yayınlanmadı)

9. From Idea to Reality: Establishing Science Centers for Pre-service Teachers

The International Symposium on Science Centers and Sustainable Development, İstanbul, Türkiye, 11 - 13 Haziran 2012, (Özet Bildiri)

10. PISA 2009 Sınavı Sonuçlarına Göre Türkiye’deki Yüksek ve Düşük Performans Gösteren Öğrencilerin Fen Okur-Yazarlıklarının Bazı Değişkenler Açısından İncelenmesi

International Conference on Interdisciplinary Research in Education (ICOINE), Gazimagusa, Kıbrıs (Kktc), 15 - 17 Mayıs 2012, (Yayınlanmadı)

11. Investigation of elementary school students' perceptions about "Soil"

4th World Conference on Educational Sciences (WCES), Barcelona, İspanya, 2 - 05 Şubat 2012, cilt.46, ss.5635-5639, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma identifier
Metrikler

Yayın

22

Yayın (WoS)

4

Yayın (Scopus)

2

Atıf (WoS)

23

H-İndeks (WoS)

2

Atıf (Scopus)

28

H-İndeks (Scopus)

2

Atıf (Scholar)

2

H-İndeks (Scholar)

1

Atıf (TrDizin)

2

H-İndeks (TrDizin)

1

Atıf (Sobiad)

7

H-İndeks (Sobiad)

1

Atıf (Diğer Toplam)

3

Proje

3

Açık Erişim

4
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları