SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
A Comparison of IRT Vertical Scaling Methods in Determining the Increase in Science Achievement
EĞİTİMDE VE PSİKOLOJİDE ÖLÇME VE DEĞERLENDİRME DERGİSİ
, cilt.8, sa.1, ss.98-111, 2017 (Hakemli Dergi)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
Disiplinlerarası Öğretime Yönelik Algı Ölçeğinin Türkçe’ye Uyarlanması: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
4. Uluslararası Avrasya Eğitim Araştırmaları Kongresi (IVth International Eurasian Educational Research Congress), Denizli, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2017
Modeling Teachers’ Technological Pedagogical Content Knowledge (TPACK) Competencies Based on Teachers’ Sense of Efficacy and Attitudes towards Information and Communication Technology (ICT)
2015 International Education Conference, New York, Amerika Birleşik Devletleri, 2 - 06 Ağustos 2015
Fen Bilgisi Öğretmenlerinin Mesleki Tükenmişlik Düzeylerinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi
3. Uluslararası Avrasya Eğitim Araştırmaları Kongresi (IIIrd International Eurasian Educational Research Congress), Ankara, Türkiye, 8 - 10 Haziran 2015
Pedagojik Formasyon Eğitimi Sertifikası Programına Kayıtlı Öğretmen Adayların Öğretmen ve Öğrenci Kavramlarına Yönelik Görüşlerinin Metaforik İncelemesi
3.Uluslararası Avrasya Eğitim Araştırmaları Kongresi (IIIrd International Eurasian Educational Research Congress), Ankara, Türkiye, 8 - 10 Haziran 2015
Farklı Branşlardaki Öğretmenlerin Teknolojik Pedagojik Alan Bilgisi Yeterlikleri ile Bilişim ve İletişim Teknolojilerine Yönelik Tutumları Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
3. Uluslararası Avrasya Eğitim Araştırmaları Kongresi (IIIrd International Eurasian Educational Research Congress), Ankara, Türkiye, 8 - 10 Haziran 2015
Investigation of Pre-Service Science Teachers’ Self Efficacy Levels in Technological Pedagogical Content Knowledge in Terms of Some Variables
5th International Conference on New Horizons in Education, Paris, Fransa, 25 - 27 Haziran 2014
The Analysis of Factors Affecting the Science Success of Turkish Students in the PISA 2009 by Structural Equation Modeling
World Conference of Educational Sciences, Rome, İtalya, 5 - 08 Şubat 2013
Using Structural Equation Modeling to Investigate Students’ Reading Comprehension Abilities in PISA 2009
World Conference of Educational Sciences, Rome, İtalya, 5 - 08 Şubat 2013
From Idea to Reality: Establishing Science Centers for Pre-service Teachers
The International Symposium on Science Centers and Sustainable Development, İstanbul, Türkiye, 11 - 13 Haziran 2012
PISA 2009 Sınavı Sonuçlarına Göre Türkiye’deki Yüksek ve Düşük Performans Gösteren Öğrencilerin Fen Okur-Yazarlıklarının Bazı Değişkenler Açısından İncelenmesi
International Conference on Interdisciplinary Research in Education (ICOINE), Gazimagusa, Kıbrıs (Kktc), 15 - 17 Mayıs 2012
Üniversite Öğrencilerin Çocuk Hak Ve İhlallerine İlişkin Bakış Açıları Üzerine Nitel Bir Araştırma
1.Çocuk hakları kongresi, 8 - 16 Ağustos 2011
Topluma hizmet uygulamaları dersini alan öğretmen adaylarının toplumsal duyarlılık üzerine nitel bir çalışma (HÜ. İlköğretim bölümü örneği)
Uluslararası Öğretmen Yetiştirme Politikaları ve Sorunları Sempozyumu II, Ankara, Türkiye, 16 - 18 Mayıs 2010