Makaleler
14
Tümü (14)
SCI-E, SSCI, AHCI (3)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (7)
ESCI (4)
Scopus (7)
TRDizin (3)
Diğer Yayınlar (2)
5. A Research on the Generative Learning Model Supported by Context-Based Learning
EURASIA JOURNAL OF MATHEMATICS SCIENCE AND TECHNOLOGY EDUCATION
, cilt.10, sa.6, ss.537-546, 2014 (SSCI, Scopus)
10. Kimya Ögetmen Adaylanmn Öz Yeterlik İnançlarının BazıDeğişkenler Açısından incelenme
Balıkesir Universitesi Fen Bilimleri Enstitüsü Dergisi
, cilt.6, sa.1, ss.62-72, 2004 (TRDizin)
11. Yüksek öğretimde bazı kimya bilgilerinin sınıf düzeyi ve cinsiyete göre dağılımı
Boğaziçi ÜniversitesiEğitim Dergisi
, cilt.19, sa.2, ss.1-14, 2002 (TRDizin)
12. Öğrencilerin Lise Kimya Derslerinde Öğretilen Semboller Sabitler ve Birimlerini Öğrenme Derecelerinin Ölçülmesi
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.21, sa.2, ss.113-123, 2001 (Hakemli Dergi)
13. Biyoloji Öğrencilerinin Çevre Konularına Olan İlgilerinin Araştırılması ve Kimya Öğrencileri Karşılaştırılması
HACETTEPE ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ
, cilt.18, ss.128-139, 2000 (Hakemli Dergi)
14. ÖSYM ve 1974 1994 Yıllarıda Sorulan Kimya Sorularının Değerlendirilmesi
Hacettepe Universitesi Egitim Fakultesi Dergisi-Hacettepe University Journal Of Education
, cilt.11, ss.15-19, 1995 (Scopus, TRDizin)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
3
1. kimya öğretmen adaylarında kimya öğretimine yönelik öz yeterlik inanç ölçeği geliştirilmesi
17. ulusal kimya kongresi, Türkiye, 8 - 11 Eylül 2013, (Tam Metin Bildiri)