Akademik Unvanlar
-
2018 - Devam Ediyor Prof. Dr.
Hacettepe Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü
-
2015 - 2018 Doç. Dr.
Hacettepe Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü
-
2012 - 2015 Doç. Dr.
Abant İzzet Baysal Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü
-
2013 - 2013 Doç. Dr.
University of Wales-Bangor University, School Of Educatıon
-
2012 - 2012 Yrd. Doç. Dr.
University of Wales-Bangor University, School Of Educatıon
-
1999 - 2012 Yrd. Doç. Dr.
Abant İzzet Baysal Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü
Yönetilen Tezler
-
LİSELERDE ÖĞRENCİ VE ÖĞRETMENLERİN GÜVENLİ OKUL İKLİMİ ALGILARI İLE ÖĞRENCİLERİN AKADEMİK BAŞARILARI ARASINDAKİ İLİŞKİ
S.YILDIRIM(Öğrenci), Doktora, 2017 -
Örgütsel adalet ve örgütsel sessizlik arasındaki ilişkinin incelenmesi (Zonguldak ili örneği)
K.İŞLEYİCİ(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2015 -
Öğretmen ve yönetici görüşlerine göre okul kültürünün değerlendirilmesi
E.FİTNAT(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2015 -
İlkokul ve ortaokul yöneticilerinin mesleki motivasyon algıları (Bolu ili örneği)
U.AYDOĞAN(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2015 -
Kocaeli'nde yaygın eğitim kurumları ve İzmit KO-MEK kurs merkezlerinde toplam kalite yönetiminin uygulanabilirliği
M.ZAVOTÇU(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2015 -
Türk ve yabancı eğitim sendikalarının eğitim politikaları ve insan yetiştirme anlayışına etkilerinin karşılaştırmalı analizi
E.ASAN(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2014 -
Öğretmen algılarına göre okul yöneticilerinin etik liderlik davranışlarının örgüt kültürü üzerine etkisi: Düzce ili örneği
E.HAKAN(Öğrenci), Doktora, 2014 -
Akademik personelin tükenmişlik düzeyi (Türkiye-Malta çalışma grubu örneği)
Ç.DEMİRTAŞ(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2014 -
İlköğretim okullarında toplam kalite yönetimi çalışmalarının öğretmen ve yönetici görüşleri doğrultusunda değerlendirilmesi
S.TARTAR(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2013 -
Sanatsal denetim modelinin kamu ilköğretim okullarında benimsenebilirliğinin analizi
Ü.DİLEKÇİ(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2012 -
İlköğretim okullarında düzenlenen mesleki çalışma uygulamalarına ilişkin yönetici ve öğretmen görüşleri, algı ve beklentileri: Düzce ili örneği
A.DİREK(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2012 -
Supplementing basic level receptive skills programme at tertiary level preparatory classrooms with EFL/ESL websites: The case of Abant izzet Baysal University
F.KIRALİ(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2011 -
An analysis of students' and teachers' perceptions on extensive reading and students' attitudes towards reading in English after extensive reading project
S.DEMİR(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2010 -
The attitudes of preparatory students in Abant İzzet Baysal University, Turkeyand in Sussex University, UK towards pronunciation pracice in English courses
S.ALTINER(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2008 -
The comparison of the view of ?communicative language teaching? Abant İzzet Baysal University, Turkey and Sussex University, UK
B.METİN(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2008 -
The comparison of senior and junior language teachers' awareness of communicative language teaching background theory, in Turkey
Ç.ÇİMEN(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2008 -
Resmi ilköğretim okulları müdürleri ile özel ilköğretim okulları müdürlerinin öğretim liderliği davranışlarının karşılaştırılması (Ankara ili Çankaya ilçesi örneği)
M.DÖNMEZ(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2008 -
Taşımalı ilköğretim uygulamasında karşılaşılan sorunlar
N.KABAŞ(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2006 -
Aday ögretmenlerin işbaşında yetiştirilmesinde ilköğretim müfettişlerinin rolü
C.BALABAN(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2005 -
İlköğretim düzeyinde ders denetimiyle ilgili yeterlilikler hakkında denetmen ve öğretmen görüşleri
T.ŞAHİN(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2005 -
İlköğretim okullarında görevli yöneticilerin kriz yönetimi konusundaki koordinasyon yeterliliklerinin değerlendirilmesi
T.ÖZDEMİR(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2002 -
Öğretmenlerin sürekli gelişiminde ilköğretim müfettişlerinin rolü
İ.YÜKSEL(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2001