Yayınlar & Eserler

Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler

Resimli Öykü Kitaplarını Değerlendirme Ölçeğinin Geliştirilmesi: Geçerlik ve güvenirlik çalışması

6. Uluslararası Okul Öncesi Eğitimi Kongresi, Kars, Türkiye, 2 - 05 Ekim 2019, (Özet Bildiri)

Çocuk Edebiyatı ve Bibliyoterapi Uygulamaları

Çocuk Edebiyatı ve Türkçe Eğitimi Kurultayı, Türkiye, 25 - 26 Nisan 2019, (Tam Metin Bildiri)

Tuning in to Kids: A piloting study targeted to support Turkish parents’ emotion socialization

8th International Psychological Applications and Trends, Zagreb, Hırvatistan, 04 Mayıs 2019, ss.91, (Özet Bildiri)

Children’s Books In Public Libraries In Terms of Their Subjects.

1. Uluslararası Çocuk Kütüphaneleri Sempozyumu Bildidiler ve Posterler, Nevşehir, Türkiye, 14 - 17 Kasım 2018, ss.86-100, (Tam Metin Bildiri)

Okul Öncesi Eğitimde Yazısız Resimli Öykü Kitaplarının Kullanımının Dil Gelişimine Etkisinin İncelenmesi

1. Uluslararası Çocuk Kütüphaneleri Sempozyumu Bildiriler ve Posterler, Nevşehir, Türkiye, 14 - 17 Kasım 2018, (Tam Metin Bildiri)

Kütüphanelerin Çocuk Bölümlerinde Uygulanabilecek Etkinlik Örnekleri: Okul Öncesi Öğretmen Adaylarının Önerileri

1.Uluslararası Çocuk Kütüphaneleri Sempozyumu, Nevşehir, Türkiye, 14 - 17 Kasım 2018, cilt.1, ss.228-237, (Tam Metin Bildiri)

The investigation of relation between children’s temperament and social-emotional development

2016 CYFS Summit on Research in Early Childhood: Creating Connections Between Research, Practice Policy, 07 Nisan 2018, (Özet Bildiri)

Türkçe ve Çeviri Eser Olan Okul Öncesi Dönem Öykü Kitaplarında Yaşlılık Kavramının İncelenmesi

5. Uluslararası Okul Öncesi Eğitim Kongresi, Ankara, Türkiye, 18 - 20 Ekim 2017, (Özet Bildiri)

The Qualities of Teacher-Child Relationship and Low Income Children’s Self-Regulation in the U.S. and Turkey

Society for Research in Child Development 2017 Biennal Meeting, Texas, Amerika Birleşik Devletleri, 6 - 08 Nisan 2017, (Özet Bildiri)

Family Context of Low-income Young Children and their Self-Regulation Skills in the U.S. and Turkey

Society for Research in Child Development 2017 Biennal Meeting, Texas, Amerika Birleşik Devletleri, 6 - 08 Nisan 2017, (Özet Bildiri)

OKUL ÖNCESİ EĞİTİM ORTAMLARINDA YARATICIDRAMA KULLANIMI:ÖĞRETMENLER VE ÖĞRETMEN ADAYLARIPERSPEKTİFİNDEN BİR İNCELEME

26. Uluslararası Eğitimde Yaratıcı Drama Kongresi, İstanbul, Türkiye, 9 - 11 Mart 2016, cilt.14, ss.409-424, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

Çevre Konulu Resimli Çocuk Kitaplarının İçerik ve Resimleme Özellikleri Açısından İncelenmesi

1. Uluslararası Balkan Çocuk ve Gençlik Edebiyatı Kongresi, Edirne, Türkiye, 4 - 07 Mayıs 2016, cilt.1, ss.396-403, (Tam Metin Bildiri)

The Investigation of Relation Between Children s Temperament and Social Emotional Development in Disadvantaged Districts

2016 CYFS Summit on Research in Early Childhood: Creating Connections Between Research, Practice & Policy, Nebraska, Amerika Birleşik Devletleri, 4 - 08 Nisan 2016, (Özet Bildiri)

Experiences of Candidate Preschool Teachers on Art Education and Implementations

7th World Conference on Educational Sciences, Atina, Yunanistan, 5 - 07 Şubat 2015, ss.10-17, (Özet Bildiri)

resimli çocuk kitaplarının bibliyoterapide kullanılabilirlik açısından incelenmesi

IV. Uluslararsı Okul Öncesi Eğitimi Kongresi, 2 - 05 Eylül 2015, (Özet Bildiri)

Leyla Fonten resimli çocuk kitabı serisinde görsellerin mizahi açıdan incelenmesi

IV. Uluslarası Okul Öncesi EĞitimi Kongresi, 2 - 05 Eylül 2015, (Özet Bildiri)

School and teacher concepts in picture story books.

15th Annual International Conference on Education, Atina, Yunanistan, 20 - 23 Mayıs 2013, (Özet Bildiri)

Religious elements in picture books in terms of the content

London International Conference on Education, Londrina, Brezilya, 19 - 22 Kasım 2012, (Özet Bildiri)

Çocukların Kitaba ve Kitap Okumaya İlişkin Görüşlerinin İncelenmesi

I. Uluslararası Okul öncesi Eğitim Kongresi (I. International Pre-school Education Conference), İstanbul, Türkiye, 30 Haziran - 03 Temmuz 2004, (Tam Metin Bildiri)

A study on picture storybook interest of 6-12 years old children

10th.Europen Conference on Quality in Early Childhood Education EECERA- Conference, London, Kanada, 29 Ağustos - 01 Eylül 2000, (Özet Bildiri)

A study of stressful life events experienced by children aged between 4 6 years

10th.Europen Conference on Quality in Early Childhood Education EECERA, London, Kanada, 29 Ağustos - 01 Eylül 2000, (Özet Bildiri)

The analysis of life events that cause stress on 0-18 years old children

9th.Europen Conference on Quality in Early Childhood Education EECERA- Conference, Helsinki, Finlandiya, 1 - 04 Eylül 1999, (Özet Bildiri)
Metrikler

Yayın

65

Atıf (WoS)

63

H-İndeks (WoS)

3

Atıf (Scopus)

6

H-İndeks (Scopus)

2

Atıf (TrDizin)

1

H-İndeks (TrDizin)

1

Atıf (Diğer Toplam)

11

Proje

4

Tez Danışmanlığı

11

Açık Erişim

3
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları