Yayınlar & Eserler

Makaleler 9
Tümü (9)
SCI-E, SSCI, AHCI (7)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (7)
Scopus (8)
TRDizin (9)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 19

1. Matematiksel Kanıt Öğretiminde Teknoloji Kullanımına Yönelik Yapılan Çalışmaların Analizi

6.Uluslararası Öğretim Teknolojileri ve Öğretmen Eğitimi Sempozyumu, Edirne, Türkiye, 12 - 14 Eylül 2018, (Yayınlanmadı)

2. Kanıtlama Sürecindeki Duyuşsal Faktörlerin İncelenmesi

12. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Trabzon, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2016, ss.262, (Özet Bildiri)

6. A study of pre-service science teacher's graphing skills

4th World Conference on Educational Sciences (WCES), Barcelona, İspanya, 2 - 05 Şubat 2012, cilt.46, ss.2937-2941, (Tam Metin Bildiri) identifier

7. An investigation of preservice physics teachers' use of graphical representations

4th World Conference on Educational Sciences (WCES), Barcelona, İspanya, 2 - 05 Şubat 2012, cilt.46, ss.3006-3010, (Tam Metin Bildiri) identifier

8. Investigating students' abilities related to graphing skill

4th World Conference on Educational Sciences (WCES), Barcelona, İspanya, 2 - 05 Şubat 2012, cilt.46, ss.2942-2946, (Tam Metin Bildiri) identifier

9. Proving Styles and Affective Pathways A Case Study

35th Conference of the International Group for the Psychology of Mathematics Education, Ankara, Türkiye, 10 - 15 Temmuz 2011, cilt.1, ss.384, (Tam Metin Bildiri)

10. Biyoloji, Fizik Ve Matematik Öğretmen Adaylarının Öğretmen Özyeterlikleri ve Alana İlişkin Tutumlarının İncelenmesi

IX. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, İzmir, Türkiye, 23 - 25 Eylül 2010, (Özet Bildiri)

11. Matematik Öğretmen Adaylarının Koşullu Önermeleri Kanıtlama Becerilerinin İncelenmesi

IX. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, İzmir, Türkiye, 23 - 25 Eylül 2010, ss.10, (Özet Bildiri)

12. Ortaöğretim Öğretmen Adaylarının Problem Çözme Becerileri ile Matematiğe Yönelik Tutumları Arasındaki İlişkinin İncelenmesi

Uluslararası Öğretmen Yetiştirme politikaları ve Sorunları Sempozyumu II, 16 - 18 Mayıs 2010, (Tam Metin Bildiri)

13. Öğretmen Adaylarının Bilgisayar Okur Yazarlık Düzeylerinin İncelenmesi

Uluslararası Öğretmen Yetiştirme politikaları ve Sorunları Sempozyumu II, 16 - 18 Mayıs 2010, (Tam Metin Bildiri)

14. Öğretmen Adaylarının Sınıf Yönetimi Profillerinin İncelenmesi

Uluslararası Öğretmen Yetiştirme Politikaları ve Sorunları Sempozyumu, Ankara, Türkiye, 16 - 18 Mayıs 2010, (Özet Bildiri)

16. AN EXPLORATION OF THE RELATIONSHIP BETWEEN FACTORS AFFECTING STUDENTS' VIEWS ABOUT PROOF AND THEIR PERFORMANCE IN PROOF

33rd Conference of the International-Group-for-the-Psychology-of-Mathematics-Education, Thessaloniki, Yunanistan, 19 - 24 Temmuz 2009, cilt.1, ss.335, (Tam Metin Bildiri) identifier

17. Öğretmen Adaylarının Matematiksel Kanıt Kavramları

8. Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Bolu, Türkiye, 27 - 29 Ağustos 2008, ss.291, (Özet Bildiri)

19. Matematik Öğretmen Adaylarının Matematik Öğretimine Yönelik Öz Yeterlik İnançları

International Symposium on Teacher Training Policies and Problems, 12 Mayıs 2007 - 14 Mart 2009, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar 1

1. Öğrenenlerin İspat Yapma Davranışları/İspat Şemaları

Matematiksel İspat ve Öğretimi. Okul Yıllarında İspat Öğretimini Destekleyen Çok Yönlü Bir Bakış. , Işıkhan Uğurel, Editör, Anı Yayıncılık, Ankara, ss.189-226, 2020
Metrikler

Yayın

29

Yayın (WoS)

11

Yayın (Scopus)

8

Atıf (WoS)

7

H-İndeks (WoS)

2

Atıf (Scopus)

2

H-İndeks (Scopus)

1

Atıf (TrDizin)

10

H-İndeks (TrDizin)

2

Atıf (Diğer Toplam)

40

Proje

2

Açık Erişim

1
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları