Makaleler
9
Tümü (9)
SCI-E, SSCI, AHCI (7)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (7)
Scopus (8)
TRDizin (9)
2. Matematik Öğretmen Adaylarının Eleştirel Düşünme Eğilimleri
Hacettepe Universitesi Egitim Fakultesi Dergisi-Hacettepe University Journal Of Education
, ss.393-403, 2013 (SSCI, Scopus, TRDizin)
4. CRITICAL THINKING TENDENCIES OF PROSPECTIVE MATHEMATICS TEACHERS
Hacettepe Universitesi Egitim Fakultesi Dergisi-Hacettepe University Journal Of Education
, cilt.1, ss.393-403, 2013 (SSCI, Scopus, TRDizin)
7. INVESTIGATING MATHEMATICAL LITERACY SELF-EFFICACY BELIEFS OF PRESERVICE TEACHERS
HACETTEPE UNIVERSITESI EGITIM FAKULTESI DERGISI-HACETTEPE UNIVERSITY JOURNAL OF EDUCATION
, ss.212-221, 2012 (SSCI, Scopus, TRDizin)
9. UNDERGRADUATE STUDENTS MATHEMATICAL PROOF PROCESSES IN A CALCULUS COURSE A CASE STUDY
ANKARA ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM BİLİMLERİ FAKÜLTESİ DERGİSİ
, cilt.40, ss.295-319, 2007 (TRDizin)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
19
1. Matematiksel Kanıt Öğretiminde Teknoloji Kullanımına Yönelik Yapılan Çalışmaların Analizi
6.Uluslararası Öğretim Teknolojileri ve Öğretmen Eğitimi Sempozyumu, Edirne, Türkiye, 12 - 14 Eylül 2018, (Yayınlanmadı)
2. Kanıtlama Sürecindeki Duyuşsal Faktörlerin İncelenmesi
12. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Trabzon, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2016, ss.262, (Özet Bildiri)
3. Matematik Öğretmen Adaylarının Yansıtıcı ve Eleştirel Düşünme Eğilimleri Arasındaki İlişki
1st Eurasian Educational Research Congress, 24 - 26 Nisan 2014, (Özet Bildiri)
5. Öğretmen adaylarının matematik öğretimi öz yeterliklerinin yansıtıcı düşünme düzeylerine göre incelenemesi
İnt. Conf. on New Horizons in Education, 25 - 27 Haziran 2013, (Özet Bildiri)
9. Proving Styles and Affective Pathways A Case Study
35th Conference of the International Group for the Psychology of Mathematics Education, Ankara, Türkiye, 10 - 15 Temmuz 2011, cilt.1, ss.384, (Tam Metin Bildiri)
10. Biyoloji, Fizik Ve Matematik Öğretmen Adaylarının Öğretmen Özyeterlikleri ve Alana İlişkin Tutumlarının İncelenmesi
IX. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, İzmir, Türkiye, 23 - 25 Eylül 2010, (Özet Bildiri)
11. Matematik Öğretmen Adaylarının Koşullu Önermeleri Kanıtlama Becerilerinin İncelenmesi
IX. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, İzmir, Türkiye, 23 - 25 Eylül 2010, ss.10, (Özet Bildiri)
12. Ortaöğretim Öğretmen Adaylarının Problem Çözme Becerileri ile Matematiğe Yönelik Tutumları Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
Uluslararası Öğretmen Yetiştirme politikaları ve Sorunları Sempozyumu II, 16 - 18 Mayıs 2010, (Tam Metin Bildiri)
13. Öğretmen Adaylarının Bilgisayar Okur Yazarlık Düzeylerinin İncelenmesi
Uluslararası Öğretmen Yetiştirme politikaları ve Sorunları Sempozyumu II, 16 - 18 Mayıs 2010, (Tam Metin Bildiri)
14. Öğretmen Adaylarının Sınıf Yönetimi Profillerinin İncelenmesi
Uluslararası Öğretmen Yetiştirme Politikaları ve Sorunları Sempozyumu, Ankara, Türkiye, 16 - 18 Mayıs 2010, (Özet Bildiri)
15. A structural equation modeling study modeling relationship between factors affecting students views about proof and their performance in proof
23rd European Conference on Operational Research, Bonn, Almanya, 5 - 08 Temmuz 2009, ss.255, (Özet Bildiri)
17. Öğretmen Adaylarının Matematiksel Kanıt Kavramları
8. Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Bolu, Türkiye, 27 - 29 Ağustos 2008, ss.291, (Özet Bildiri)
18. Matematik öğretmen adaylarının anlatmakta güçlük çekeceklerini düşündükleri konular hakkındaki görüşleri
6. Matematik Sempozyumu, Türkiye, 29 Kasım - 01 Aralık 2007, (Özet Bildiri)
19. Matematik Öğretmen Adaylarının Matematik Öğretimine Yönelik Öz Yeterlik İnançları
International Symposium on Teacher Training Policies and Problems, 12 Mayıs 2007 - 14 Mart 2009, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar
1
1. Öğrenenlerin İspat Yapma Davranışları/İspat Şemaları
Matematiksel İspat ve Öğretimi. Okul Yıllarında İspat Öğretimini Destekleyen Çok Yönlü Bir Bakış. , Işıkhan Uğurel, Editör, Anı Yayıncılık, Ankara, ss.189-226, 2020