Makaleler
18
Tümü (18)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (1)
ESCI (1)
Scopus (1)
TRDizin (15)
Diğer Yayınlar (2)
1. Atatürk Döneminde (1923-1930) Türkiye Ekonomisi
Selçuk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, sa.44, ss.222-236, 2020 (TRDizin)
3. Namık Kemal ve Hürriyet Fikri
Atatürk Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.23, sa.2, ss.515-535, 2019 (TRDizin)
5. Bir Osmanlı Aydını: Ahmet Vefik Paşa
Selçuk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, cilt.40, ss.279-289, 2018 (TRDizin)
6. Milli Mücadele’de Anadolu Kadını
Atatürk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, cilt.21, sa.4, ss.819-825, 2017 (TRDizin)
7. Kâzım Karabekir’in Askeri ve Siyasi Biyografisi
Atatürk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, cilt.21, sa.1, ss.137-158, 2017 (TRDizin)
8. Academic Self-Efficacy Beliefs of Pre-Service Elementary School Teacher Candidates
Elsevier Procedia - Social and Behavioral Sciences
, cilt.186, ss.28-32, 2015 (Hakemli Dergi)
9. Çığır Dergisi ve Hıfzı Oğuz Bekata Üzerine
Türkiyat Araştırmaları Dergisi
, cilt.11, ss.183-196, 2014 (TRDizin)
11. Demokrat Partiden Bir Siyasi Portre: Samet Ağaoğlu
CTAD-CUMHURIYET TARIHI ARASTIRMALARI DERGISI
, cilt.9, sa.17, ss.77-104, 2013 (TRDizin)
13. Atatürk and Foreign Language Education Policies
Journal of Language and Linguistic Studies
, cilt.8, sa.1, ss.24-49, 2012 (TRDizin)
14. Spoken Languages in Eurasian Region
Atatürk University, Journal of the Institute of Social Sciences
, cilt.16, sa.3, ss.95-115, 2012 (TRDizin)
15. Yakın Dönem Tarihinde Yazılı Kaynaklar
Atatürk Üniversitesi, Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.21, ss.127-158, 2010 (TRDizin)
16. Views of Undergraduate Students on ‘The History of Atatürk’s Principles and Revolutions
Elsevier ScienceDirect Procedia Social and Behavioral Sciences
, cilt.2, sa.2, ss.2035-2039, 2010 (Hakemli Dergi)
17. Lozan Sonrası Türk Dış Diplomasisi (1923-1930)
EKEV
, cilt.13, sa.40, ss.219-234, 2009 (TRDizin)
18. Soğuk Savaş Dönemi Sosyo-Kültürel Değişimler
EKEV
, cilt.13, sa.38, ss.11-28, 2009 (TRDizin)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
18
1. Tarih Öğretmenliği Formasyon Programına İlişkin Aday Öğretmenlere Ait Görüşlernin İncelenmesi
BİLTEK (Uluslararası Bilim,Teknoloji ve Sosyal Bilimlerde Güncel Gelişmeler), Ankara, Türkiye, 20 - 22 Aralık 2019, cilt.1, ss.117-129, (Tam Metin Bildiri)
2. AİT Dersini Alan Öğrencilerinin Başarı Odaklı Motivasyon Düzeyleri
BİLTEK (Uluslararası Bilim, Teknoloji ve Sosyal Bilimlerde Güncel Gelişmeler), Ankara, Türkiye, 20 - 22 Aralık 2019, cilt.1, ss.130-142, (Tam Metin Bildiri)
3. Atatürk İlkeleri ve İnkılap Tarihi Dersini Alan Lisans Öğrencilerinin Öz Yeterlik İnançları
7th International Symposium on Academic Studies in Educational andSocial, Ankara, Türkiye, 15 - 17 Kasım 2019, cilt.1, ss.617-627, (Tam Metin Bildiri)
4. Lisans Öğrencilerinin Atatürk İlkeleri ve İnkılap Tarihi DersineKarşıI Tutumları ve Okuma Kaygıları
7th International Symposium on Academic Studies in Educational andSocial, Ankara, Türkiye, 15 - 17 Kasım 2019, cilt.1, ss.603-616, (Tam Metin Bildiri)
5. Kültürel miras ve kültürlerarası iletişimin önemi
Uluslararası 3. Türk-Alman ilişkileri sempozyumu, Würzburg, Almanya, 8 - 11 Kasım 2018, cilt.1, ss.151-155, (Tam Metin Bildiri)
7. T.C. İnkılap Tarihi ve Atatürkçülük ve Tarih Dersi Öğretmenlerinin Kullandıkları Kitaba Karşı Tutumları
International Symposium on Textbooks (DEKUS 2018), İstanbul, Türkiye, 12 - 14 Nisan 2018, (Özet Bildiri)
8. Teaching and Learning of History of Atatürk’s Principles and Revolution at Tertiary Level.
ULEAD 2017 Annual Congress, 7th International Congress of Research in Education, Çanakkale, Türkiye, 27 - 29 Nisan 2017, cilt.1, ss.403, (Özet Bildiri)
11. Belief of Prospective Primary-School Teacher Candidates about Technology Use
The Asian Conference on the Social Sciences, Kobe, Japonya, 11 - 14 Haziran 2015, (Özet Bildiri)
13. The Importance of Diaries in Historical Research
Int’l Conference for Academic Disciplines, Boston, Amerika Birleşik Devletleri, 26 - 30 Mayıs 2014, (Özet Bildiri)
Kitaplar
2
1. Historical Context of Primary Education
Education and Childhood Studies, Yunus Eryaman, Maria Teresa, Ian Menter, Editör, Bloomsbury Publişshing Plc, Londrina, ss.1-5, 2019
2. Samet Ağaoğlu’nun Yassıada, Kayseri ve Toptaşı Cezaevi Günlükleri
Yapı Kredi Yayınları, İstanbul, 2018