Yayınlar & Eserler

Makaleler 18
Tümü (18)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (1)
ESCI (1)
Scopus (1)
TRDizin (15)
Diğer Yayınlar (2)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 18

1. Tarih Öğretmenliği Formasyon Programına İlişkin Aday Öğretmenlere Ait Görüşlernin İncelenmesi

BİLTEK (Uluslararası Bilim,Teknoloji ve Sosyal Bilimlerde Güncel Gelişmeler), Ankara, Türkiye, 20 - 22 Aralık 2019, cilt.1, ss.117-129, (Tam Metin Bildiri)

2. AİT Dersini Alan Öğrencilerinin Başarı Odaklı Motivasyon Düzeyleri

BİLTEK (Uluslararası Bilim, Teknoloji ve Sosyal Bilimlerde Güncel Gelişmeler), Ankara, Türkiye, 20 - 22 Aralık 2019, cilt.1, ss.130-142, (Tam Metin Bildiri)

3. Atatürk İlkeleri ve İnkılap Tarihi Dersini Alan Lisans Öğrencilerinin Öz Yeterlik İnançları

7th International Symposium on Academic Studies in Educational andSocial, Ankara, Türkiye, 15 - 17 Kasım 2019, cilt.1, ss.617-627, (Tam Metin Bildiri)

4. Lisans Öğrencilerinin Atatürk İlkeleri ve İnkılap Tarihi DersineKarşıI Tutumları ve Okuma Kaygıları

7th International Symposium on Academic Studies in Educational andSocial, Ankara, Türkiye, 15 - 17 Kasım 2019, cilt.1, ss.603-616, (Tam Metin Bildiri)

5. Kültürel miras ve kültürlerarası iletişimin önemi

Uluslararası 3. Türk-Alman ilişkileri sempozyumu, Würzburg, Almanya, 8 - 11 Kasım 2018, cilt.1, ss.151-155, (Tam Metin Bildiri)

6. Atatürk’ün Halkçılık İlkesi

The 1st International Conference on Language, Education, and Culture (ICLEC), Girne, Kıbrıs (Kktc), 2 - 05 Eylül 2018, cilt.1, ss.129-139, (Tam Metin Bildiri)

7. T.C. İnkılap Tarihi ve Atatürkçülük ve Tarih Dersi Öğretmenlerinin Kullandıkları Kitaba Karşı Tutumları

International Symposium on Textbooks (DEKUS 2018), İstanbul, Türkiye, 12 - 14 Nisan 2018, (Özet Bildiri)

8. Teaching and Learning of History of Atatürk’s Principles and Revolution at Tertiary Level.

ULEAD 2017 Annual Congress, 7th International Congress of Research in Education, Çanakkale, Türkiye, 27 - 29 Nisan 2017, cilt.1, ss.403, (Özet Bildiri)

9. Teacher Training Policies during Tanzimat Period

3. International Symposium on Language Education and Teaching, Roma, İtalya, 20 Nisan 2017, cilt.1, ss.23-24, (Özet Bildiri)

10. Foreign Schools in the Republican Period (1923-1938)

3. International Symposium on Language Education and Teaching, Roma, İtalya, 20 - 23 Nisan 2017, cilt.1, ss.24, (Özet Bildiri)

11. Belief of Prospective Primary-School Teacher Candidates about Technology Use

The Asian Conference on the Social Sciences, Kobe, Japonya, 11 - 14 Haziran 2015, (Özet Bildiri)

12. Academic Self-Efficacy Beliefs of Pre-Service Elementary School Teacher Candidates

5th World Conference on Learning, Teaching and Educational Leadership, WCLTA 2014, Prague, Çek Cumhuriyeti, 29 - 31 Ekim 2014, cilt.186, ss.28-32, (Tam Metin Bildiri) identifier

13. The Importance of Diaries in Historical Research

Int’l Conference for Academic Disciplines, Boston, Amerika Birleşik Devletleri, 26 - 30 Mayıs 2014, (Özet Bildiri)

14. Attitudes of technical vocational school students towards the course of history of Ataturk's principles and revolutions

5th World Conference on Educational Sciences (WCES), Rome, İtalya, 5 - 08 Şubat 2013, cilt.116, ss.3180-3183, (Tam Metin Bildiri) identifier

15. Opinions of Students on the History of Education Course in ELT Departments

International Counseling and Education Conference (ICEC 2012), İstanbul, Türkiye, 3 - 05 Mayıs 2012, cilt.1, ss.73, (Özet Bildiri)

16. The Language Policy of Kemal Atatürk in 1928, the Change of Arabic Script to Latin Alphabet

International Counseling and Education Conference (ICEC 2012), İstanbul, Türkiye, 3 - 05 Mayıs 2012, cilt.1, ss.140, (Özet Bildiri)

17. Foreign language education policies in turkey

4th World Conference on Educational Sciences (WCES), Barcelona, İspanya, 2 - 05 Şubat 2012, cilt.46, ss.2643-2648, (Tam Metin Bildiri) identifier

18. Views of undergraduate students on "The history of Ataturk's principles and revolutions" course and its instructors

2nd World Conference on Educational Sciences (WCES-2010), İstanbul, Türkiye, 4 - 08 Şubat 2010, cilt.2, ss.2035-2039, (Tam Metin Bildiri) identifier identifier
Kitaplar 2

1. Historical Context of Primary Education

Education and Childhood Studies, Yunus Eryaman, Maria Teresa, Ian Menter, Editör, Bloomsbury Publişshing Plc, Londrina, ss.1-5, 2019
Metrikler

Yayın

38

Yayın (WoS)

5

Yayın (Scopus)

2

Atıf (WoS)

8

H-İndeks (WoS)

2

Proje

2

Açık Erişim

1