-
2023 - 2024 Sürdürülebilir Okul Gelişimi için Etkili Dijital Okul Öz Değerlendirmesi
Erasmus Projesi , Erasmus+ KA2 Yenilik ve İyi Uygulamaların Değişimi için İşbirliği Projesi, Ulusal Düzey
-
2021 - 2022 Yüzyüze Öğretimin ve Pandemi Döneminde Uzaktan Öğretimin Akademik Başarı ve Öğretim Yönetim Sistemi Etkileşimleri Açısından Karşılaştırmalı Analizi Çevrimiçi İzleme Sistemi Geliştirilmesi ve Büyük Veriye Dayalı Politika Önerileri
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje , BAP Güdümlü
ULUCAN A. (Yürütücü), ENGİNAR O., AKÇAPINAR G., SARAÇ S. B., ALYAPRAK N., ALBAYRAK A. B., et al.
-
2017 - 2022 HUZEM Bünyesinde İçerik Geliştirme ve Derslerin Sunumunun İyileştirilmesi ve Katılımcı Memnuniyetinin Arttırılması
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje , BAP Alt Yapı
ALTUN A. (Yürütücü), PEHLİVAN S., AKÇAPINAR G., ONAN A., BAYRAK F.
-
2020 - 2020 E-Eğiticiler Için Yapay Zeka Destekli Öğrenci İzleme Ve Değerlendirme Sisteminin Geliştirilmesi
TÜBİTAK Projesi , 1001 - Bilimsel ve Teknolojik Araştırma Projelerini Destekleme Programı
AKÇAPINAR G. (Yürütücü)
-
2017 - 2019 Öğrenme Analitikleri ile Eğitsel Büyük Veri Analizi
-
2017 - 2017 Farklı Görev Türlerinin Öğrencilerin Video İzleme Davranışlarına Etkisi
-
2017 - 2017 Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu
-
2016 - 2016 13 Uluslararası Dijital Çağda Biliş ve Keşfederek Öğrenme Konferansına Katılım CELDA2016
-
2016 - 2016 Moodle Logları Kullanılarak Öğrencilerin Öğrenme Yaklaşımlarının Veri Madenciliği Yöntemiyle Tahmin Edilmesi
-
2015 - 2016 Moodle Logları Kullanılarak Öğrencilerin Öğrenme Stratejileri Profillerinin Belirlenmesi