Published journal articles indexed by SCI, SSCI, and AHCI
Articles Published in Other Journals
Language and Communication Features of Childhood-Onset Schizophrenia and Autism Spectrum Disorders: A Literature Review
ANKARA UNIVERSITESI EGITIM BILIMLERI FAKULTESI OZEL EGITIM DERGISI-ANKARA UNIVERSITY FACULTY OF EDUCATIONAL SCIENCES JOURNAL OF SPECIAL EDUCATION
, vol.23, no.3, pp.655-673, 2022 (ESCI)
Otizm spektrum bozukluğu olan vetipik gelişim gösteren çocukların ve annelerinin jest kullanımlarının karşılaştırılması
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Özel Eğitim Dergisi
, vol.596, pp.1-25, 2019 (Peer-Reviewed Journal)
Effectiveness of Reciprocal Imitation Training on the Imitation Recognition Abilities of Children with Autism Spectrum Disorders
ANKARA UNIVERSITESI EGITIM BILIMLERI FAKULTESI OZEL EGITIM DERGISI-ANKARA UNIVERSITY FACULTY OF EDUCATIONAL SCIENCES JOURNAL OF SPECIAL EDUCATION
, vol.20, no.1, pp.29-51, 2019 (ESCI)
A Comparison of Face Processing of Children with Autism Spectrum Disorders and Typically Developing Children in Three Dimensional Animation and Live Human Video Material
ANKARA UNIVERSITESI EGITIM BILIMLERI FAKULTESI OZEL EGITIM DERGISI-ANKARA UNIVERSITY FACULTY OF EDUCATIONAL SCIENCES JOURNAL OF SPECIAL EDUCATION
, vol.19, no.3, pp.553-576, 2018 (ESCI)
A Comparison of Face Processing of Children with Autism Spectrum Disorders and Typically Developing Children in Static and Dynamic Materials
ANKARA UNIVERSITESI EGITIM BILIMLERI FAKULTESI OZEL EGITIM DERGISI-ANKARA UNIVERSITY FACULTY OF EDUCATIONAL SCIENCES JOURNAL OF SPECIAL EDUCATION
, vol.18, no.2, pp.271-290, 2017 (ESCI)
Yetersizlikten etkilenmiş olan çocukların sosyal kabullerini sağlamada kaynaştırmaya hazırlık etkinliklerinin etkisi
Gazi Eğitim Bilimleri Dergisi
, vol.2, pp.211-232, 2016 (Peer-Reviewed Journal)
Otizm Spektrum Bozukluğu Olan Çocuk ve Ebeveynlerinin Ebeveyn Çocuk Etkileşimlerinin Normal Gelişim Gösteren Çocuk ve Ebeveynleri ile Karşılaştırılması
International Journal of Early Childhood Special Educational
, vol.7, no.2, pp.183-211, 2015 (Peer-Reviewed Journal)
Otizm spektrum bozukluğu olan çocuklarda akademik başarı düzeyleri üzerinde kendini izleme stratejisinin etkisinin incelenmesi
Ankara Universitesi Egitim Bilimleri Fakultesi Ozel Egitim Dergisi
, vol.16, pp.125-145, 2015 (Peer-Reviewed Journal)
Zihinsel Yetersizliği Olan Çocuklara Gündüz Tuvalet Kontrolü Becerisi Öğretiminde Anneleri Tarafından Sunulan Geleneksel Gündüz Tuvalet Kontrolü Öğretimin Etkililiği
PAMUKKALE UNIVERSITESI EGITIM FAKULTESI DERGISI-PAMUKKALE UNIVERSITY JOURNAL OF EDUCATION
, vol.35, pp.61-84, 2014 (Peer-Reviewed Journal)
Otizmli çocuğa sahip olan ebeveynlerin görüşleri Otizm tanımlamaları ve otizmin nedenleri
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Özel Eğitim Dergisi,
, vol.15, no.1, 2014 (Peer-Reviewed Journal)
Otizmli çocuğa sahip olan ebeveynlerin çocuklarının günlük yaşam özellikleri günlük oyun etkileşimleri problem davranışlar ve iletişim stillerine ilişkin görüşleri
Ege Eğitim Dergisi
, vol.15, no.1, pp.1-44, 2014 (Peer-Reviewed Journal)
Yetersizliği olan çocuklarda beceri öğretiminde kullanılan eşzamanlı ipucuyla öğretimin etkililiği: betimsel değerlendirme ve meta-analizi
ANKARA UNIVERSITESI EGITIM BILIMLERI FAKULTESI OZEL EGITIM DERGISI-ANKARA UNIVERSITY FACULTY OF EDUCATIONAL SCIENCES JOURNAL OF SPECIAL EDUCATION
, vol.14, pp.67-84, 2013 (Peer-Reviewed Journal)
Sınıf Öğretmeni Adaylarının Kaynaştırmaya Yönelik Tutumlarının İncelenmesi
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Özel Eğitim Dergisi
, vol.5, pp.24-33, 2004 (Peer-Reviewed Journal)
Refereed Congress / Symposium Publications in Proceedings