Yayınlar & Eserler

Makaleler 35
Tümü (35)
SCI-E, SSCI, AHCI (12)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (20)
ESCI (7)
Scopus (15)
TRDizin (8)
Diğer Yayınlar (12)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 20

1. The Opinion Scale towards Interdisciplinary Teaching: A Study of Validity and Reliability

7 th INTERNATIONAL CONFERENCE ON LIFELONG EDUCATION AND LEADERSHIP FOR ALL ICLEL 2021, Bosna-Hersek, 24 - 26 Ağustos 2021, (Tam Metin Bildiri)

2. Analysis of The Opinions of Prospective Teachers on Interdisciplinary Teaching in Terms of Different Variables

7 th INTERNATIONAL CONFERENCE ON LIFELONG EDUCATION AND LEADERSHIP FOR ALL ICLEL 2021, Bosna-Hersek, 24 Ağustos 2021, (Tam Metin Bildiri)

3. Investigation of pre-service teachers' intentions to use of social media in teaching activities within the framework of technology acceptance model

International Educational Technology Conference IETC, Illinois, Amerika Birleşik Devletleri, 3 - 05 Eylül 2014, cilt.176, ss.709-713, (Tam Metin Bildiri) identifier

4. Sürdürülebilir bir kampüs için geri dönüşüm davranışı anketi Geçerlik güvenirlik çalışması

XI. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, 2014, Adana, Türkiye, 11 - 14 Eylül 2014, ss.44, (Özet Bildiri)

5. Predictors of recycling behavior A turkish üniversity campus case

The International Organization for Science and Technology Education (IOSTE), 2013, Antalya, Türkiye, 30 Ekim - 01 Kasım 2013, ss.54, (Özet Bildiri)

6. To recycle or not to recycle Accessible conditions and gender as determinants of recycling behavior

ECER (European Conference on Educational Research)_Creativity and Innovation in Educational Research, İstanbul, Türkiye, 9 - 13 Eylül 2013, (Tam Metin Bildiri)

7. Modeling The Relationships Between Recycling Behavior and Gender

The National Association for Research in Science Teaching (NARST) 2013- Annual International Conference, The S in STEM Education: Policy, Research and Practice, PORTO RICO, A.B.D. VİRJİN ADALARI, 6 - 09 Nisan 2013, ss.1-8, (Tam Metin Bildiri)

8. Evrim okuryazarlığı envanteri İlk bulgular

Applied Education Congress (APPED), 2012, Ankara, Türkiye, 13 - 15 Eylül 2012, ss.142-143, (Özet Bildiri)

9. Planlanmış davranış teorisi çerçevesinde geliştirilen su tasarrufu davranışı anketi

X. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Niğde, Türkiye, 27 - 30 Haziran 2012, (Tam Metin Bildiri)

10. Biyoloji öğretmen adaylarının evrim öğretimi konusunda okul aile toplum ilişkilerine yönelik yeterlikleri

3rd Internati onal Conferenceon New Trends in Educati on and Their Implicati ons, 26 - 28 Nisan 2012, ss.2115-2124, (Tam Metin Bildiri)

11. Ortaöğretimde evrim öğretimini etkileyen faktörler

III. Evrim, Bilim ve Eğitim Sempozyumu, 2011, İstanbul, Türkiye, 17 - 18 Aralık 2011

13. Handlungsabsichten zum Thema Evolution im Biologieunterricht

Internationale Tagung der Fachsektion Didaktik der Biologie (FDdB) im Vbio: "Didaktik der Biologie - Standortbestimmung und Perspektiven, 2011, Bayrut, Almanya, 12 - 16 Eylül 2011, ss.124-125, (Özet Bildiri)

14. Alman ve Türk fen bilgisi öğretmen adaylarının evrim öğretimine ilişkin pedagojik alan bilgisinin tutumlarının ve pedagojik alan kaygılarının araştırılması

2nd International Conference on New Trends in Education and Their Implications, Antalya, Türkiye, 27 - 29 Nisan 2011, ss.418-425, (Tam Metin Bildiri)

15. Biyoloji laboratuvar uygulamalarına yönelik davranış niyeti anketi

2nd International Conference on New Trends in Education and Their Implications, Antalya, Türkiye, 27 - 29 Nisan 2011, ss.1071-1077, (Tam Metin Bildiri)

16. Geri dönüşüm davranışının Planlanmış Davranış Teorisi ile açıklanması Sürdürülebilir bir kampüs için geri dönüşüm anketi

2nd International Conference on New Trends in Education and Their Implications, Antalya, Türkiye, 27 - 29 Nisan 2011, (Tam Metin Bildiri)

17. An examination of the attitudes of secondary school students towards research homeworks according to different variants

3rd World Conference on Educational Sciences (WCES), İstanbul, Türkiye, 3 - 07 Şubat 2011, cilt.15, ss.2574-2577, (Tam Metin Bildiri) identifier identifier

18. Behavioral intention towards laboratory applications in science teaching

World Conference on Educational Technology Researches (WCETR), Nicosia, CYPRUS, 5 - 09 Temmuz 2011, cilt.28, (Tam Metin Bildiri) identifier identifier

19. Araştırma ödevlerine yönelik tutum ölçeğinin geliştirilmesi

IX. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, 2010, İzmir, Türkiye, 23 - 25 Eylül 2010, ss.97, (Özet Bildiri)

20. Ortaöğretim öğrencilerinin dershaneye yönelik tutumları

IX. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, 2010, İzmir, Türkiye, 23 - 25 Eylül 2010, ss.202
Kitaplar 5

1. The Place of Ecological Literacy in High School Biology Curriculum: The Example of Turkey

Cases on Collaborative Experiential Ecological Literacy for Education, , Editör, IGI Global, ss.241-267, 2024

2. The Past and Present of Service Learning in Biology Education

Applications of Service Learning in Higher Education, , Editör, IGI Global, ss.195-212, 2024

5. ORTAÖĞRETİM BİYOLOJİ 11 DERS KİTABI Erişim http www eba gov tr ekitapdetay 2853

Kök-e Yayıncılık (Talim ve Terbiye Kurulu Başkanlığının 30.12.2014 tarih ve 121 sayılı kararıyla 2015-2016 öğretim yılından itibaren 5 yıl süreyle Ders Kitabı olarak kabul edilmiştir.), Ankara, 2015
Metrikler

Yayın

60

Yayın (WoS)

23

Yayın (Scopus)

17

Atıf (WoS)

203

H-İndeks (WoS)

4

Atıf (Scopus)

179

H-İndeks (Scopus)

5

Atıf (Scholar)

522

H-İndeks (Scholar)

9

Proje

7

Tez Danışmanlığı

1

Açık Erişim

7
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları