Makaleler
35
Tümü (35)
SCI-E, SSCI, AHCI (15)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (15)
Scopus (15)
TRDizin (12)
Diğer Yayınlar (16)
2. A content analysis of text in children's picture books with regard to the inclusion of geographical concepts
EUROPEAN EARLY CHILDHOOD EDUCATION RESEARCH JOURNAL
, cilt.31, sa.4, ss.623-639, 2023 (SSCI, Scopus)
5. Pre-Service Teachers' Online Reading Comprehension Practices and Beliefs about Their Future Classrooms
HACETTEPE UNIVERSITESI EGITIM FAKULTESI DERGISI-HACETTEPE UNIVERSITY JOURNAL OF EDUCATION
, cilt.30, sa.4, ss.67-79, 2015 (SSCI, Scopus, TRDizin)
7. Yanlış Analiz Envanterinin Birinci Sınıf Öğrencilerinin Okuma Performanslarının Değerlendirilmesinde Kullanımı The Use of Running Record in the Evaluation of First Grade Students Reading Performances
Mediterranean Journal of Educational Research/Akdeniz Eğitim Araştırmaları Dergisi
, ss.35-46, 2014 (Hakemli Dergi)
14. İlkokullarda kitap paylaşımı ve öğrencilerin okuma alışkanlıklarının geliştirilmesi
Cito Eğitim: Kuram ve Uygulama
, cilt.20, sa.1, ss.27-36, 2013 (TRDizin)
16. Sınıf Öğretmeni Adaylarının Okuma Tutumları
Okuma Yazma Eğitimi Araştırmaları / Reserach in Reading & Writing
, cilt.1, ss.80-88, 2013 (Hakemli Dergi)
18. A Content Analysis on the Biographical Books Prepared for Children
HACETTEPE UNIVERSITESI EGITIM FAKULTESI DERGISI-HACETTEPE UNIVERSITY JOURNAL OF EDUCATION
, cilt.28, sa.2, ss.116-131, 2013 (SSCI, TRDizin)
20. Öğretmen Adaylarının Akıcı Okumanın Öğretimi Ve Değerlendirilmesine Yönelik Algıları
Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.11, ss.46-58, 2012 (Hakemli Dergi)
24. A Content Analysis of International Children's Picture Books: Representation of Poverty
EGITIM ARASTIRMALARI-EURASIAN JOURNAL OF EDUCATIONAL RESEARCH
, cilt.11, sa.43, ss.37-52, 2011 (SSCI, Scopus, TRDizin)
25. Yerel Yönetimler ve Halk Kütüphaneleri
Beklenen Mahalli İdareler Dergisi
, cilt.21, ss.15-20, 2011 (Hakemli Dergi)
26. Content Analiysis of Children’s Magazines: Bilim Çocuk, and National Geographic Kids
Mediterranean Journal of Educational Research
, sa.9, ss.27-38, 2011 (Hakemli Dergi)
27. Öğretmen adaylarının 1 5 sınıf öğrencilerine yönelik hazırladıkları sesli okuma kayıtlarının prozodi yeterlikleri açısından değerlendirilmesi Evaluating pre service teachers oral reading records prepared for the grades 1 5 considering the prosodic competences
Gazi ÜniversitesiGazi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.31, ss.759-774, 2011 (Hakemli Dergi)
28. Content Area Reading and Writing Practices and Beliefs
Australian Journal of Teacher Education
, cilt.36, ss.1-17, 2011 (Scopus)
32. Preservice Teachers Changes in Attitudes about Issues of Language
International Journal of Progressive Education
, cilt.5, ss.25-39, 2009 (Hakemli Dergi)
33. Reading corner for Educators Multilingual children in classroom context
Language Arts
, cilt.83, ss.354-355, 2007 (Hakemli Dergi)
34. Recommendations from the Bookworms on International Books
The Florida Reading Quarterly
, cilt.43, ss.22-25, 2007 (Hakemli Dergi)
35. Infusing Reading into Science Learning
Educational Leadership
, cilt.64, ss.62-67, 2007 (SSCI, Scopus)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
6
1. Leveling Turkish Children’s Books for Assessment and Instruction
WERA Focal Meeting HKERA International Conference, 30 Kasım 2017, (Özet Bildiri)
2. İlkokuma Yazma ve Öğretimi İçin Bir Model Önerisi: Dört Blok
IX. International Conference of Educational Research, Ordu, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)
3. Çocuk Kitaplarında Düzet Belirleme Üzerine Bir Çalışma
IX Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Ordu, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)
5. Bologna sürecinde bir ölçek geliştirme çalışması Mesleki Yetkinlik Envanteri
VI. Uluslararası Türkiye Eğitim Araştırmaları Kongresi, Türkiye, 5 - 08 Haziran 2014, (Tam Metin Bildiri)
6. Çocuk kitaplarında Alevilik-Bektaşilik üzerine bir içerik analizi
Geçmişten Günümüze Alevilik I. Uluslar arası Sempozyumu, Bingöl, Türkiye, 03 Ekim 2013, ss.7, (Özet Bildiri)
Kitaplar
1
1. Çocukların Medya Kullanımı Üzerine Karşılaştırmalı Bir İnceleme
Okuma Yazma Eğitimi ve Teknoloji, İhsan Seyit Ertem, Editör, Nobel Yayın Dağıtım, Ankara, ss.145-159, 2014