Makaleler
9
Tümü (9)
SCI-E, SSCI, AHCI (5)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (5)
Scopus (5)
TRDizin (4)
1. Türkçe Dil ve Konuşma Becerilerini Değerlendiren Araçların Sözcüksel Yapısına Bir Bakış
Süleyman Demirel Üniversitesi insan ve toplum bilimleri dergisi
, sa.63, ss.205-220, 2025 (Hakemli Dergi)
3. Validity and Reliability Study of the Turkish Version of Focus on the Outcomes of Communication Under Six-34
Journal of speech, language, and hearing research : JSLHR
, cilt.67, sa.2, ss.586-594, 2024 (SCI-Expanded)
4. Gecikmiş Dil-Konuşması Olan Çocukların Erken Dönem Leksikal Gelişimlerinin İncelenmesi
Hacettepe Üniversitesi Sağlık Bilimleri Fakültesi Dergisi
, cilt.10, sa.3, ss.662-676, 2023 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
31
2. 'My intelligibility and sociability': The preliminary findings on children with speech sound disorders
XVIth International Congress for the Study of Child Language, Prague, Çek Cumhuriyeti, 15 Temmuz 2024, (Özet Bildiri)
5. ÇUHA MODELİNİN ÇOKLU ENGELLİ BİR OLGUDA UYGULANMASI
5. Pediatrik Rehabilitasyon Kongresi, Türkiye, 21 - 23 Ekim 2019, (Özet Bildiri)
7. Hacettepe Üniversitesi Dil ve Konuşma Terapisi Programı’nda İş Yükü Hesaplaması
I. Bologna Araştırmaları Süreci Kongresi, Ankara, Türkiye, 17 Eylül 2015 - 18 Eylül 2018, (Tam Metin Bildiri)
9. A Comparison of Print Concept Knowledge Skills of Turkish Children with Developmental Language Disorders and Typically Developing Turkish Preschoolers
10th European Congress of Speech and Language Therapy, CASCAIS, Portekiz, 10 - 12 Mayıs 2018, (Özet Bildiri)
10. EMERGENT NAME WRITING SKILLS: A COMPARISON BETWEEN CHILDREN WITH DEVELOPMENTAL LANGUAGE DISORDERS AND THEIR TYPICALLY DEVELOPING PEERS
10th European Congress of Speech and Language Therapy, 10 - 12 Mayıs 2018, (Tam Metin Bildiri)
11. HACETTEPE ÜNİVERSİTESİ, ÇOCUKLARDA HABİLİTASYON UYGULAMA VE ARAŞTIRMA MERKEZİ: SAĞLIK ALANINDAÇOCUĞA İNTERDİSİPLİNER BAKIŞ MODELİHACETTEPE UNIVERSITY, CHILDREN HABILITATION PRACTICE AND RESEARCH CENTER: INTERDISCIPLINARYPERSPECTIVE MODEL FOR CHILDREN IN THE FIELD OF HEALTH
Uluslararası 4. Pediatrik Rehabilitasyon Kongresi, 20 - 22 Ekim 2017, (Özet Bildiri)
12. HACETTEPE ÜNİVERSİTESİ, ÇOCUKLARDA HABİLİTASYON UYGULAMA VE ARAŞTIRMA MERKEZİ:SAĞLIK ALANINDA ÇOCUĞA İNTERDİSİPLİNER BAKIŞ MODELİ
4. uluslararası pediatrik rehabilitasyon kongresi, 20 - 22 Ekim 2017, (Özet Bildiri)
13. A Comparison of Mother-Infant Interactions of Infants with Cleft Lip-Palate and Infants with Typical Development
4. International Congress of the Turkish Cleft Lip and Palate Society, 21 - 24 Eylül 2017, (Özet Bildiri)
14. A Comparison of Mother-Infant Interactions of Infants with Cleft Lip-Palate and Infaants with Typical Development
4. International Congress of the Turkish Cleft Lip and Palate Society, 21 - 24 Eylül 2017, (Özet Bildiri)
15. Dudak Damak Yarığı İle Doğan Bebeklerin Anneleriyle Olan Etkileşimlerinin Normal Gelişim GösterenAkranlarıyla Kıyaslanması
4. Uluslararası Dudak Damak Yarıkları Derneği Kongresi, İzmir, Türkiye, 21 - 24 Eylül 2017, (Özet Bildiri)
16. Determination Of Word Production Times, Media Exprosure, Peer Interaction Duration and Levels of Children with Cleft Palate /- Cleft Lip
4. International Congress of the Turkish Cleft Lip and Palate Society, 21 - 24 Eylül 2017, (Özet Bildiri)
17. Damak +/- dudak yarığı olan çocukların sözcük üretim zamanları, medya maruziyetleri, akran etkileşim süre ve düzeylerinin belirlenmesi
Dudak Damak Yarıkları Derneği 4. Uluslararası Kongresi, İzmir, Türkiye, 22 Eylül 2017, (Özet Bildiri)
18. Analysis of behavioral characteristics of language-delayed children
Speech Pathology Australia National Conference, Sydney, Avustralya, 28 - 31 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)
19. HACETTEPE ÜNİVERSİTESİ DİL VE KONUŞMA TERAPİSİ PROGRAMINDA İŞ YÜKÜ HESAPLAMASI
I.BOLOGNA SÜRECİ ARAŞTIRMALARI KONGRESİ, Ankara, Türkiye, 17 - 18 Eylül 2015, (Özet Bildiri)
20. TÜRKİYEDEKİ DİL VE KONUŞMA TERAPİSİ LİSANS PROGRAMLARININ BOLOGNA SÜRECİ KAPSAMINDA GELİŞTİRİLEN ÖĞRETİM PROGRAMLARININ KARŞILAŞTIRILMASI
I.BOLOGNA SÜRECİ ARAŞTIRMALARI KONGRESİ, Ankara, Türkiye, 17 - 18 Eylül 2015, (Özet Bildiri)
21. Hacettepe Üniversitesi Dil ve Konuşma Terapisi Programı’nda Ders Bilgi Paketleri Güncelleme Çalışmaları
I. Bologna Araştırmaları Süreci Kongresi, Ankara, Türkiye, 17 - 18 Eylül 2015, (Tam Metin Bildiri)
22. Hacettepe Üniversitesi Dil ve Konuşma Terapisi Programı’nın Oluşturulmasında İşbirliği Göstergeleri
I. Bologna Araştırmaları Süreci Kongresi, Ankara, Türkiye, 17 - 18 Eylül 2015, (Tam Metin Bildiri)
23. Hacettepe Üniversitesi Dİl ve Konuşma Terapisi Programında DErs Bilgi PAketleri Güncelleme Çalışmaları
I. BOLOGNA SÜRECİ ARAŞTIRMALARI KONGRESİ, Ankara, Türkiye, 17 - 18 Eylül 2015, (Özet Bildiri)
24. Türkiye’deki Dil ve Konuşma Terapisi Lisans Programlarının Bologna Süreci Kapsamında Geliştirilen Öğretim Programlarının Karşılaştırılması
I. Bologna Araştırmaları Süreci Kongresi, Ankara, Türkiye, 17 - 18 Eylül 2015, (Tam Metin Bildiri)
25. Hacettepe Üniversitesi Dil ve Konuşma Terapisi Programı’nda Staj Modüllerinin Oluşturulması
I. Bologna Araştırmaları Süreci Kongresi, Ankara, Türkiye, 17 - 18 Eylül 2015, (Tam Metin Bildiri)
26. HACETTEPE ÜNİVERSİTESİ DİL VE KONUŞMA TERAPİSİ PROGRAMININ OLUŞTURULMASINDA İŞBİRLİĞİ GÖSTERGELERİ
I.BOLOGNA SÜRECİ ARAŞTIRMALARI KONGRESİ, Ankara, Türkiye, 17 - 18 Eylül 2015, (Özet Bildiri)
27. HACETTEPE ÜNİVERSİTESİ DİL VE KONUŞMA TERAPİSİ PROGRAMINDA STAJ MODÜLLERİNİN OLUŞTURULMASI
I.BOLOGNA SÜRECİ ARAŞTIRMALARI KONGRESİ, Ankara, Türkiye, 17 - 18 Eylül 2015, (Özet Bildiri)
28. Okul Öncesi Dönemde Yer Alan Dil ve Konuşma Bozuklukları ve Hacettepe Odyoloji ve Konuşma Bozuklukları Ünitesi Vaka Profili
4. International Preschool Education Conference, 2 - 05 Eylül 2015, (Özet Bildiri)
29. OKUL ÖNCESİ DÖNEMDE YER ALAN DİL VE KONUŞMA BOZUKLUKLARI VE HACETTEPE ODYOLOJİ VE KONUŞMA BOZUKLUKLARI ÜNİTESİ VAKA PROFİLİ
4. ULUSLARARASI OKUL ÖNCESİ EĞİTİMİ KONGRESİ, 2 - 05 Eylül 2015, (Özet Bildiri)
30. Erken Dönem Kekemelik Olgularında Dil ve Artikülasyon Becerilerinin Değerlendirilmesi: Ön Çalışma
8. Ulusal Dil ve Konuşma Bozuklukları Kongresi, Türkiye, 17 Mayıs 3015 - 19 Mayıs 2015, (Özet Bildiri)
31. Hacettepe Üniversitesi Dil ve Konuşma Terapisi Programı Ders Bilgi Paketlerinin Güncellenmesi
1. Bologna Süreci Araştırmaları Kongresi, Türkiye, 17 - 18 Eylül 2015, (Özet Bildiri)
Kitaplar
10
1. Ebeveynlere Yönelik Hanen Programları: Aile Temelli Erken Dil Müdahalesi
Kuramdan Uygulamaya Klinik Dil ve Konuşma Terapisi Cilt-1, TOPBAŞ SAİME SEYHUN, MAVİŞ İLKNUR, SELVİ BALO SEMRA, İYİGÜN UZUNÖZ EDA, Editör, Ankara Nobel Tıp Kitabevleri, Ankara, ss.475-485, 2024
2. Afazide Görülen Okuma-Yazma Bozuklukları ve Yönetimi
Nörojenik İletişim Bozuklukları: Afazi, KÖSE AYŞEN, DUMBAK AYDAN, ATALIK GÜZİDE, Editör, Ankara Nobel Tıp Kitabevleri, Ankara, ss.163-183, 2024
3. Konuşma Sesi Bozukluklarında Ayırıcı Tanı
Kuramdan Uygulamaya Klinik Dil ve Konuşma Terapisi Cilt-1, TOPBAŞ SAİME SEYHUN, MAVİŞ İLKNUR, SELVİ BALO SEMRA, İYİGÜN UZUNÖZ EDA, Editör, Ankara Nobel Tıp Kitabevleri, Ankara, ss.214-226, 2024
4. Dil ve Konuşma Terapisi: Habilitasyon Perspektifi
Çocuklarda Habilitasyon, Günel Mintaze Kerem, Akı Esra, Özel Hülya Gökmen, Yılmaz Öznur Tunca, Yücel Esra, Köse Ayşen, Şahin Semra, Editör, hipokrat, Ankara, ss.127-147, 2021
5. Dil ve Konuşma Terapisi: Habilitasyon Perspektifi
Çocuklarda Habilitasyon, Mintaze KEREM GÜNEL, Esra AKI, Hülya GÖKMEN ÖZEL, Öznur TUNCA YILMAZ, Esra YÜCEL, Ayşen KÖSE, Semra ŞAHİN, Editör, Hipokrat Yayıncılık, Ankara, ss.127-150, 2021
6. Kekemeler İçin Öneriler
KARA İ., KULAK KAYIKCI M. E., ESEN AYDINLI F., NOYAN ERBAŞ A., BATUK İ. T., KARAHAN TIĞRAK T., et al.
Detay Yayıncılık, Ankara, 2017
7. KEKEMELER İÇİN ÖNERİLER
KULAK KAYIKCI M. E., ESEN AYDINLI F., NOYAN ERBAŞ A., ULUSKAR ATALIK G., BATUK İ. T., UÇAL İ., et al.
Detay Yayınevi, Ankara, 2017
8. Kekemeler İçin Öneriler
Detay Yayıncılık, Ankara, 2017
9. KEKEMELER İÇİN ÖNERİLER
DETAY YAYINCILIK, Ankara, 2017
10. Dil ve Konuşma Bozukluklarında Erken Tanı ve Müdahale
ERKEN MÜDAHALEDE İLK AŞAMA TANILAMA, Baysal Metin Nilgün, Güçiz Doğan Bahar, Editör, Hacettepe Üniversitesi Yayınları, Ankara, ss.157-189, 2016
