Yayınlar & Eserler

SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar

Außerschulische Lernorte (Aslo) im Chemieunterricht:Museen Als Beispiel.

Gesellschaft für Didaktik der Chemie und Physik, GDCP 2019, 09 Eylül 2019 - 12 Eylül 2020

The effect of learning approaches on prospective chemistry teachers' self-regulated learning skills: The survey research

ERPA International Congresses on Education (ERPA), Sakarya, Türkiye, 19 - 22 Haziran 2019, cilt.66 Creative Commons License identifier

Üstün Zekalı ve Yetenekli Öğrencilerin Sorgulamaya Dayalı Öğrenme Yaklaşımına İlişkin Görüşleri

IV. International Eurasian Educational Research Congress (EJERCongress2017), 11 - 14 Mayıs 2017

Fen Bilgisi Öğretmen adaylarının yapılandırıcı yaklaşıma yönelik görüşleri ve epistemolojik inançlarının incelenmesi

International Perspectives on New Aspects of Learning in Teacher Education- Building Bridges Conference, Diyarbakır, Türkiye, 2 - 04 Ekim 2013

The examination of metacognitive skill levels and usage of learning strategies of preservice chemistry teachers

4th World Conference on Educational Sciences (WCES), Barcelona, İspanya, 2 - 05 Şubat 2012, cilt.46, ss.1445-1449 identifier

Metacognition und Problemlösen

GDCh-Wissenschaftsforum Chemie 2011, 4 - 07 Eylül 2011

The Effects of Internet-Assisted Chemistry Applications on Prospective Chemistry Teachers' Cognitive Structure

3rd World Conference on Educational Sciences (WCES), İstanbul, Türkiye, 3 - 07 Şubat 2011, cilt.15, ss.927-931 identifier identifier

The effect of matching learning styles with teaching styles on success

3rd World Conference on Educational Sciences (WCES), İstanbul, Türkiye, 3 - 07 Şubat 2011, cilt.15, ss.854-858 identifier identifier

Kitap & Kitap Bölümleri

Metrikler

Yayın

60

Atıf (WoS)

23

H-İndeks (WoS)

3

Atıf (Scopus)

18

H-İndeks (Scopus)

2

Proje

5

Açık Erişim

8
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları