Hacettepe Üniversitesi
Akademik Veri Yönetim Sistemi
Araştırmacı Girişi
English
Tümü
Yayınlar
Projeler
Ödüller
Fikri Mülkiyet
Araştırmacılar
Tezler
Detaylı Arama
Ana Sayfa
Son Eklenen Yayınlar
An exploration of Turkish teachers’ attr...
An exploration of Turkish teachers’ attributions to barriers faced within learner-centred teaching
Atıf İçin Kopyala
Soysal Y.
,
Radmard S.
EDUCATIONAL STUDIES, cilt.43, ss.186-209, 2017 (SSCI)
Yayın Türü:
Makale / Tam Makale
Cilt numarası:
43
Basım Tarihi:
2017
Doi Numarası:
10.1080/03055698.2016.1248903
Dergi Adı:
EDUCATIONAL STUDIES
Derginin Tarandığı İndeksler:
Social Sciences Citation Index (SSCI), Scopus
Sayfa Sayıları:
ss.186-209
Hacettepe Üniversitesi Adresli:
Hayır