SAĞLIK KURUMLARINDA HİZMET HATASI TELAFİ STRATEJİLERİNİN MÜŞTERİ MEMNUNİYETİ VE YENİDEN SATIN ALMA NİYETİ ÜZERİNE ETKİSİ
Atıf İçin Kopyala
Mete B., Uğurluoğlu Ö.
Hacettepe Sağlık İdaresi Dergisi, cilt.24, sa.3, ss.533-554, 2021 (Hakemli Dergi)
-
Yayın Türü:
Makale / Tam Makale
-
Cilt numarası:
24
Sayı:
3
-
Basım Tarihi:
2021
-
Dergi Adı:
Hacettepe Sağlık İdaresi Dergisi
-
Derginin Tarandığı İndeksler:
TR DİZİN (ULAKBİM)
-
Sayfa Sayıları:
ss.533-554
-
Hacettepe Üniversitesi Adresli:
Evet