SAĞLIK KURUMLARINDA HİZMET HATASI TELAFİ STRATEJİLERİNİN MÜŞTERİ MEMNUNİYETİ VE YENİDEN SATIN ALMA NİYETİ ÜZERİNE ETKİSİ


Mete B., Uğurluoğlu Ö.

Hacettepe Sağlık İdaresi Dergisi, cilt.24, sa.3, ss.533-554, 2021 (Hakemli Dergi) identifier

  • Yayın Türü: Makale / Tam Makale
  • Cilt numarası: 24 Sayı: 3
  • Basım Tarihi: 2021
  • Dergi Adı: Hacettepe Sağlık İdaresi Dergisi
  • Derginin Tarandığı İndeksler: TR DİZİN (ULAKBİM)
  • Sayfa Sayıları: ss.533-554
  • Hacettepe Üniversitesi Adresli: Evet