B. Mete And Ö. Uğurluoğlu, "SAĞLIK KURUMLARINDA HİZMET HATASI TELAFİ STRATEJİLERİNİN MÜŞTERİ MEMNUNİYETİ VE YENİDEN SATIN ALMA NİYETİ ÜZERİNE ETKİSİ," Hacettepe Sağlık İdaresi Dergisi , vol.24, no.3, pp.533-554, 2021
Mete, B. And Uğurluoğlu, Ö. 2021. SAĞLIK KURUMLARINDA HİZMET HATASI TELAFİ STRATEJİLERİNİN MÜŞTERİ MEMNUNİYETİ VE YENİDEN SATIN ALMA NİYETİ ÜZERİNE ETKİSİ. Hacettepe Sağlık İdaresi Dergisi , vol.24, no.3 , 533-554.
Mete, B., & Uğurluoğlu, Ö., (2021). SAĞLIK KURUMLARINDA HİZMET HATASI TELAFİ STRATEJİLERİNİN MÜŞTERİ MEMNUNİYETİ VE YENİDEN SATIN ALMA NİYETİ ÜZERİNE ETKİSİ. Hacettepe Sağlık İdaresi Dergisi , vol.24, no.3, 533-554.
Mete, Buse, And ÖZGÜR UĞURLUOĞLU. "SAĞLIK KURUMLARINDA HİZMET HATASI TELAFİ STRATEJİLERİNİN MÜŞTERİ MEMNUNİYETİ VE YENİDEN SATIN ALMA NİYETİ ÜZERİNE ETKİSİ," Hacettepe Sağlık İdaresi Dergisi , vol.24, no.3, 533-554, 2021
Mete, Buse And Uğurluoğlu, ÖZGÜR. "SAĞLIK KURUMLARINDA HİZMET HATASI TELAFİ STRATEJİLERİNİN MÜŞTERİ MEMNUNİYETİ VE YENİDEN SATIN ALMA NİYETİ ÜZERİNE ETKİSİ." Hacettepe Sağlık İdaresi Dergisi , vol.24, no.3, pp.533-554, 2021
Mete, B. And Uğurluoğlu, Ö. (2021) . "SAĞLIK KURUMLARINDA HİZMET HATASI TELAFİ STRATEJİLERİNİN MÜŞTERİ MEMNUNİYETİ VE YENİDEN SATIN ALMA NİYETİ ÜZERİNE ETKİSİ." Hacettepe Sağlık İdaresi Dergisi , vol.24, no.3, pp.533-554.
@article{article, author={Buse Mete And author={ÖZGÜR UĞURLUOĞLU}, title={SAĞLIK KURUMLARINDA HİZMET HATASI TELAFİ STRATEJİLERİNİN MÜŞTERİ MEMNUNİYETİ VE YENİDEN SATIN ALMA NİYETİ ÜZERİNE ETKİSİ}, journal={Hacettepe Sağlık İdaresi Dergisi}, year=2021, pages={533-554} }