Hacettepe Üniversitesi
Akademik Veri Yönetim Sistemi
Araştırmacı Girişi
English
Tümü
Yayınlar
Projeler
Ödüller
Fikri Mülkiyet
Araştırmacılar
Bilimsel Veri
Tezler
Detaylı Arama
Ana Sayfa
Son Eklenen Yayınlar
Developing a phenomenographic argument f...
Developing a phenomenographic argument for the exit-level prospective teachers’ conceptions about teaching and learning
SOYSAL Y.
,
RADMARD S.
Elementary Education Online, cilt.19, sa.4, ss.1998-2016, 2020 (TRDizin)
Yayın Türü:
Makale / Tam Makale
Cilt numarası:
19
Sayı:
4
Basım Tarihi:
2020
Doi Numarası:
10.17051/ilkonline.2020.763207
Dergi Adı:
Elementary Education Online
Derginin Tarandığı İndeksler:
TR DİZİN (ULAKBİM)
Sayfa Sayıları:
ss.1998-2016
Hacettepe Üniversitesi Adresli:
Hayır