Makaleler
6
Tümü (6)
SCI-E, SSCI, AHCI (2)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (4)
ESCI (2)
Scopus (3)
TRDizin (6)
1. The Risk Behaviors of High School Students and Causes Thereof: A Qualitative Study
HACETTEPE UNIVERSITESI EGITIM FAKULTESI DERGISI-HACETTEPE UNIVERSITY JOURNAL OF EDUCATION
, cilt.34, sa.1, ss.197-217, 2019 (ESCI, Scopus, TRDizin)
2. Developing Perceived Competence Scale (PCS) for Adolescents
JOURNAL OF MEASUREMENT AND EVALUATION IN EDUCATION AND PSYCHOLOGY-EPOD
, cilt.7, sa.1, ss.237-250, 2016 (ESCI, TRDizin)
5. Psikolojik Danışma ve Rehberlik Programının Mezunlar Tarafından Değerlendirilmesi.
ABANT İZZET BAYSAL ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ
, cilt.13, sa.2, ss.354-372, 2013 (TRDizin)
6. Mesleki Rehberlik/Kariyer Danışmanlığında Kart Sıralama Tekniği: Mesleki Değerler İle İlgili Bir Çalışma. Card Sort Technique in Vocational Guidance/Career Counseling: Pilot Study about Career Values
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.10, sa.2, ss.53-70, 2009 (SCI-Expanded, Scopus, TRDizin)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
14
1. Yarı-yapılandırılmış Kariyer Psikolojik Danışması Uygulamasının Lise Öğrencilerinin Mesleki Karar, Kariyer Olgunluğu ve Kariyer Kaygısı Üzerindeki Etkisi
20. Uluslararası Psikolojik Danışma ve Rehberlik Kongresi, Samsun, Türkiye, 25 Ekim 2018, ss.358-359, (Özet Bildiri)
2. KARiYER DANIŞMASININ MESLEKİ KARAR, MESLEKİ OLGULUK VE KARİYER KAYGISI ÜZERİNDEKİ ETKİSİ
20.ULUSLARARASI PSİKOLOJİK DANIŞMA VE REHBERLİK KONGRESİ, Samsun, Türkiye, 25 Ekim 2018, ss.358-359, (Özet Bildiri)
3. Yarı-Yapılandırılmış kariyer psikolojik kariyer psikolojik danışması uygulamasının lise öğrencilerinin mesleki karar, kariyer olgunluğu ve kariyer kaygısı üzerindeki etkisi
20. Uluslararası PDR Kongresi, Samsun, Türkiye, 25 Eylül 2018, cilt.1, sa.1, ss.1, (Özet Bildiri)
4. Üstün Yeteneklilere Yönelik Tematik Etkinlikler: İlkokul Birinci Sınıf Örneği
International Talented and Gifted Conference: New Approaches and Educational Practices. (INTAG), 4 - 06 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)
5. Üstün Yetenekli 3.Sınıf Öğrencilerine Yönelik Tematik Öğretim Etkinlikleri: Uygulama ve Değerlendirme
International Talented and Gifted Conference: New Approaches and Educational Practices. (INTAG), 4 - 06 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)
6. Üstün Yeteneklilere Yönelik Tematik Etkinlikler: İlkokul Birinci Sınıf Örneği
Uluslararası Üstün Yetenekliler/ Zekalılar Konferansı, Ankara, Türkiye, 4 - 06 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)
7. Üstün Yetenekli 3.Sınıf Öğrencilerine Yönelik Tematik Öğretim Etkinlikleri: Uygulama Ve Değerlendirme
Uluslararası Üstün Yetenekliler/ Zekalılar Konferansı, Ankara, Türkiye, 4 - 06 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)
8. Üstün Yeteneklilere Yönelik İlkokul (1-4. sınıf) Öğretim Programı Geliştirme: Bir Eylem Araştırması
Uluslararası Özel Yetenekliler Kongresi (ÖZYEK), 7 - 09 Nisan 2017, (Özet Bildiri)
9. Üstün yeteneklilere yönelik ilkokul (1-4.sınıf) öğretim programı geliştirme: Bir eylem araştırması
Congress for gifted and talented- 2017, İstanbul, Türkiye, 7 - 09 Nisan 2017, (Özet Bildiri)
11. Investigation of Postgraduate Theses about Gifted Talented Education in Turkey
Excellence & Innovation in Basic-Higher Education & Psychology, Rijeka, Hırvatistan, 18 Mayıs - 21 Haziran 2016
13. Investigation Of Postgraduate Theses About Gifted Talented Education İn Turkey
13. Excellence in Education & Psychology: Creativity – Innovation – Latest Development in Research & Practices, 18 - 21 Mayıs 2016, (Özet Bildiri)
14. Okul Öncesi Programların Üstün Özel Yetenek Açısından Sosyal Ağ Analizi Yöntemiyle Değerlendirilmesi
Uluslararası Katılımlı 3.Ulusal Disiplinlerarası Erken Çocuklukta Müdahale Kongresi, Türkiye, 31 Mart - 03 Nisan 2016, (Özet Bildiri)
Kitaplar
3
2. Dictionary of Psychological Counseling And Guidance, Psikolojik Danışma ve Rehberlik Terimleri Sözlüğü.
VOLTAN ACAR N. H., ACAR T., ARICI ŞAHİN F., HASKAN AVCI Ö., DİNÇEL E. F., KEPİR SAVOLY D. D., et al.
Nobel Yayın Dağıtım, Ankara, 2012
3. MADDE KULLANIMI İLE İLGİLİ BOZUKLUKLAR, AİLE İÇİ ŞİDDET VE ÇOCUK İSTİSMARI İLE ÇALIŞMA
Aile Terapisi Tarihi Kuram ve Uygulamaları, Yıldırım,İbrahim; Keklik,İbrahim, Editör, Pearson Education , Ankara, ss.339-362, 2012