Publications & Works

Articles 6
All (6)
SCI-E, SSCI, AHCI (2)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (4)
ESCI (2)
Scopus (3)
TRDizin (6)
Papers Presented at Peer-Reviewed Scientific Conferences 14

2. KARiYER DANIŞMASININ MESLEKİ KARAR, MESLEKİ OLGULUK VE KARİYER KAYGISI ÜZERİNDEKİ ETKİSİ

20.ULUSLARARASI PSİKOLOJİK DANIŞMA VE REHBERLİK KONGRESİ, Samsun, Turkey, 25 October 2018, pp.358-359, (Summary Text)

4. Üstün Yeteneklilere Yönelik Tematik Etkinlikler: İlkokul Birinci Sınıf Örneği

International Talented and Gifted Conference: New Approaches and Educational Practices. (INTAG), 4 - 06 May 2017, (Summary Text)

5. Üstün Yetenekli 3.Sınıf Öğrencilerine Yönelik Tematik Öğretim Etkinlikleri: Uygulama ve Değerlendirme

International Talented and Gifted Conference: New Approaches and Educational Practices. (INTAG), 4 - 06 May 2017, (Summary Text)

6. Üstün Yeteneklilere Yönelik Tematik Etkinlikler: İlkokul Birinci Sınıf Örneği

Uluslararası Üstün Yetenekliler/ Zekalılar Konferansı, Ankara, Turkey, 4 - 06 May 2017, (Summary Text)

11. Investigation of Postgraduate Theses about Gifted Talented Education in Turkey

Excellence & Innovation in Basic-Higher Education & Psychology, Rijeka, Croatia, 18 May - 21 June 2016

12. Üstün Yetenekli Çocukların Öğretmenleri Ne Diyor Bir İhtiyaç Analizi Çalışması

3. INTERNATIONAL EURASIAN EDUCATIONAL RESEARCH CONGRESS, 31 May - 03 June 2016, (Summary Text)

13. Investigation Of Postgraduate Theses About Gifted Talented Education İn Turkey

13. Excellence in Education & Psychology: Creativity – Innovation – Latest Development in Research & Practices, 18 - 21 May 2016, (Summary Text)

14. Okul Öncesi Programların Üstün Özel Yetenek Açısından Sosyal Ağ Analizi Yöntemiyle Değerlendirilmesi

Uluslararası Katılımlı 3.Ulusal Disiplinlerarası Erken Çocuklukta Müdahale Kongresi, Turkey, 31 March - 03 April 2016, (Summary Text)
Metrics

Publication

23

Publication (WoS)

3

Publication (Scopus)

2

Citation (WoS)

3

H-Index (WoS)

1

Citation (TrDizin)

2

H-Index (TrDizin)

1

Citation (Sum Other)

4

Project

2

Open Access

3
UN Sustainable Development Goals