-
2018 - Continues Assistant Professor
Hacettepe University, Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü
-
1996 - 2018 Assistant Professor
Hacettepe University, Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü
-
1990 - 1996 Assistant Professor
Hacettepe University, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü
-
1996 - 1990 Research Assistant
Hacettepe University, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü
-
1983 - 1986 Research Assistant
Middle East Technical University, Faculty Of Education, Matematik Ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü
-
2012 - 2015 Enstitü Yönetim Kurulu Üyesi
Hacettepe University, Eğitim Bilimleri Enstitüsü
-
2005 - 2010 Deputy Head of Department
Hacettepe Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, İlköğretim Bölümü
-
1993 - 1996 Deputy Head of Department
Hacettepe Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü
-
Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Pandemi Sürecinde Gerçekleştirilen Eğitim Öğretim Faaliyetleri Hakkındaki Görüşleri
Gücüm E. B. (Advisor)
B.Keskin(Student), Postgraduate, Continues -
Yönlendirilmiş Araştırma İnceleme Yaklaşımıyla Fen Öğretiminin Altıncı Sınıf Öğrencilerinin Erişilerine Etkisi
Gücüm E. B. (Advisor)
C.Özcan(Student), Doctorate, Continues -
İlköğretim Bölümü Öğretmen Adaylarının Aldıkları Programlara Bağlı Olarak Çevre Okuryazarılkları Bakımından Karşılaştırılması
Gücüm E. B. (Advisor)
S.Erten(Student), Postgraduate, 2019 -
Türkiye'de Fen Ve Teknolojiye Yönelik Toplumdaki Yetişkinlerin Tutumu Ve Anlayışı
Gücüm E. B. (Advisor)
B.Erkahraman(Student), Postgraduate, 2018 -
8.Sınıf Öğrencilerinin Fen ve Teknoloji Dersine Yönelik Metaforik Algıları.
Gücüm E. B. (Advisor)
H.Toplu(Student), Postgraduate, 2015 -
Argümantasyona Dayalı Öğretimin İlköğretimÖğrencilerinin Eleştirel Düşünme ve Karar VermeBecerileri Üzerine Etkisi
Gücüm E. B. (Advisor)
F.Tonus(Student), Postgraduate, 2012 -
Tamamlayıcı Ölçme Değerlendirme Yaklaşımının Verimli Çalışma Alışkanlıkları ve Öğrenmenin Kalıcılığı Üzerine Etkisi.
Gücüm E. B. (Advisor)
Y.Erdin(Student), Postgraduate, 2010 -
Proje Tabanlı Öğrenme Yaklaşımının İlköğretim Öğrencilerinin Fen ve Teknoloji Dersine Yönelik Motivasyonlarına ve Bilimin Doğasını Anlama Düzeylerine Etkisi
Gücüm E. B. (Advisor)
Ö.Aslan(Student), Postgraduate, 2009 -
Bilim Şenliğine Katılan ve Katılmayan Öğrencilerin Bilime ve Bilim İnsanına Yönelik İlgi ve İmajlarının Karşılaştırılması.
Gücüm E. B. (Advisor)
S.Camcı(Student), Postgraduate, 2008 -
Fen Eğitiminde Alternatif Değerlendirme Yaklaşımınlarının Öğrencilerin Sınav Kaygısına ve Öğrenmede Kalıcılığa Etkisi
Gücüm E. B. (Advisor)
Ü.İzgi(Student), Postgraduate, 2007 -
Fen Eğitiminde Alternatif Değerlendirme Yaklaşımınlarının Öğrencilerin Sınav Kaygısına ve Öğrenmede Kalıcılığa Etkisi
Gücüm E. B. (Advisor)
T.Akyüz(Student), Postgraduate, 2007 -
Bireyselleştirilmiş Testler ile Grup Testlerinin Sınav Kaygısı Bakımından Karşılaştırılması
Gücüm E. B. (Advisor)
Ş.Tepe(Student), Postgraduate, 1999 -
Anadolu Liseleri Öğrenci Seçme ve Yerleştirme Sınavında Ölçülen Özelliklere İlişkin Bir Araştırma
Gücüm E. B. (Advisor)
F.Duran(Student), Postgraduate, 1998 -
Öğrenime Hazır oluşluğun İlkokul Türkçe ve Matematik Derslerindeki Başarısı ile İlişkisi Üzerine Bir Araştırma,Hacettepe Üniversitesi.
Gücüm E. B. (Advisor)
K.Demir(Student), Postgraduate, 1998 -
Seçme Gerektiren Test Maddeleri ile Kısa Cevap gerektiren Test Maddelerinin Psikometrik Özellikleri ve Öğrenci Başarısı Bakımından Karşılaştırılması
Gücüm E. B. (Advisor)
B.Aydın(Student), Postgraduate, 1993