Ekonomik, sosyal ve kültürel statünün akademik başarıya etkisi: PISA 2015 ve TEOG 2017 sonuçlarının karşılaştırması


Karaağaç Cingöz Z., GÜR B. S.

INSAN & TOPLUM-THE JOURNAL OF HUMANITY & SOCIETY, cilt.10, sa.4, ss.247-288, 2020 (ESCI) identifier

  • Yayın Türü: Makale / Tam Makale
  • Cilt numarası: 10 Sayı: 4
  • Basım Tarihi: 2020
  • Doi Numarası: 10.12658/m0563
  • Dergi Adı: INSAN & TOPLUM-THE JOURNAL OF HUMANITY & SOCIETY
  • Derginin Tarandığı İndeksler: Emerging Sources Citation Index (ESCI), TR DİZİN (ULAKBİM)
  • Sayfa Sayıları: ss.247-288
  • Anahtar Kelimeler: Educational inequality, school tracking, transition to secondary school, reproduction of inequality, social class
  • Hacettepe Üniversitesi Adresli: Evet