Hacettepe Üniversitesi
Akademik Veri Yönetim Sistemi
Araştırmacı Girişi
English
Tümü
Yayınlar
Projeler
Ödüller
Fikri Mülkiyet
Araştırmacılar
Bilimsel Veri
Tezler
Detaylı Arama
Ana Sayfa
Son Eklenen Yayınlar
Promoting executive function in the clas...
Promoting executive function in the classroom
Ozdemir S.
AUSTRALIAN JOURNAL OF LEARNING DIFFICULTIES, cilt.16, sa.2, ss.183-185, 2011 (ESCI)
Yayın Türü:
Makale / Kitap İncelemesi
Cilt numarası:
16
Sayı:
2
Basım Tarihi:
2011
Doi Numarası:
10.1080/19404158.2011.617376
Dergi Adı:
AUSTRALIAN JOURNAL OF LEARNING DIFFICULTIES
Derginin Tarandığı İndeksler:
Emerging Sources Citation Index (ESCI), Scopus
Sayfa Sayıları:
ss.183-185
Hacettepe Üniversitesi Adresli:
Hayır