Yayınlar & Eserler

SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar

Eğitimsel Bir Yan Ürün Olarak DijitalBağımlılık

I. Uluslararasi MultidisiplinerDijital Bağımlılık Kongresi http://www.dibamder.com/, Aydın, Türkiye, 14 - 16 Kasım 2018

Özel Gereksinimi Olan Gruplar ve Dijital Oyunlar: Fırsat mı Tehdit mi?

Uluslararası Çocuk ve Bilgi Güvenliği Kongresi Dijital Oyunlar, Ankara, Türkiye, 11 - 13 Nisan 2018

Disleksili Çocuklar ve Dijital Oyunlar:Alanyazın İncelemesi

Uluslararası Çocuk ve Bilgi Güvenliği Kongresi: Dijital Oyunlar, 11 - 13 Nisan 2018

Öğrenme

VIII eTwinning Ulusal Konferansı, Antalya, Türkiye, 7 - 09 Aralık 2017

Disleksili Bireylerin Öğrenme Süreçlerinde Öğretim Teknolojilerinin Kullanımı

5. Uluslararası Öğretim Teknolojileri ve Öğretmen Eğitimi Sempozyumu, İzmir, Türkiye, 11 - 13 Ekim 2017, ss.168-177

BÖTE Öğrencilerinin Karar Verme Süreçleri Üzerine

11. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu, Malatya, Türkiye, 24 - 26 Mayıs 2017, ss.355-358

Otizm Spektrum Bozukluğu Olan Bireylere Yönelik Teknoloji Destekli Eğitim Araştırmalarının Uluslararası Kapsamda İncelenmesi

11. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu, Malatya, Türkiye, 24 - 26 Mayıs 2017, ss.330-331

Kodlama ve Robotik Çalışmalarını Problem Çözme Süreçlerine Etkisi:Sesli Düşünme Protokolü

11. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojilei Sempozyumu, Malatya, Türkiye, 24 - 26 Mayıs 2017, ss.745-755

BT Alanındaki Yeni Öğretim Programlarına Eleştirel Bir Bakış1

11. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu, Malatya, Türkiye, 24 - 26 Mayıs 2017, ss.1-5

Sosyal Ağ Kullanım Nedenleri Maslow’un İhtiyaçlar Hiyerarşisiyle Açıklanabilir mi?

11. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu, Malatya, Türkiye, 24 - 26 Mayıs 2017, ss.1016-1017

Mobil Öğrenme Etkinliklerinin Öğretmen Adaylarının Eleştirel Düşünme Eğilimleri Üstündeki Etkisi

5. Uluslararası Öğretim Teknolojileri ve Öğretmen Eğitimi Sempozyumu, İzmir, Türkiye, 11 - 13 Ekim 2017, ss.241

Bir Tartışma Ortamı Olarak Sosyal Ağların Eğitsel Amaçlı Kullanımı: Öğrenci Görüşleri

5. Uluslararası Öğretim Teknolojileri ve Öğretmen Eğitimi Sempozyumu, İzmir, Türkiye, 11 - 13 Ekim 2017, ss.89

Öğrencilerin Bilimsel Süreç Becerilerini Geliştirmeye Yönelik Bir Mobil Uygulama

5. Uluslararası Öğretim Teknolojileri ve Öğretmen Eğitimi Sempozyumu, İzmir, Türkiye, 11 - 13 Ekim 2017, ss.95

Bilişim Teknolojileri Öğretmenleri İle İlgili Araştırmalar, Uygulamalar veGereksinimler

5. Uluslararası Öğretim Teknolojileri ve Öğretmen Eğitimi Sempozyumu, İzmir, Türkiye, 11 - 13 Ekim 2017, ss.27

Sosyal ağ kullanım nedenleri Maslow’un ihtiyaçlar hiyerarşisiyle açıklanabilir mi?

11. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu (ICITS), Türkiye, 24 - 26 Mayıs 2017

Öğretmenlerin Düşünmeye İlişkin Eğilimleri

II. Uluslararası Felsefe, Eğitim, Sanat ve Bilim Tarihi Sempozyumu, Muğla, Türkiye, 3 - 07 Mayıs 2017, ss.59-60

Critical Aspects of Classroom Management in Computer Labs

International Journal of Arts & Sciences (IJAS), Munich, Almanya, 21 - 24 Haziran 2016

Pedagojik Formasyon Öğrencilerinin Yansıtıcı Düşünme Düzeyleri ve Öğrenmelerinin Niteliği ÜzerineBir Çalışma

IIIrd INTERNATIONAL EURASIAN EDUCATIONAL RESEARCH CONGRESS, Muğla, Türkiye, 31 Mayıs - 03 Haziran 2016

Öğrenme Kuramları Perspektifinden Öğretim Materyalleri

10 InternatonalComputer & InstructonalTechnologesSymposum, Rize, Türkiye, 16 - 18 Mayıs 2016

ÖĞRETMEN ADAYLARININ BİLİMSEL SÜREÇ BECERİLERİNİN MOBİL ÖĞRENME YOLUYLA GELİŞTİRİLMESİ

2nd ‘International Conference on New Trends in Educational Technology’, Famagusta, Kıbrıs (Kktc), 3 - 04 Mayıs 2016

Önce Biliş

3rd. International Conference on New Trends in Education, İzmir, Türkiye, 26 - 29 Nisan 2016

The Development Of An Actıve Manipulative Online Platform For Academics

EDULEARN15 Proceedings-7th International Conference on Education and New Learning Technologies, Barselona, İspanya, 6 - 08 Temmuz 2015, ss.4417-4426

Review of Research on Turkish Teachers Philosophy of Education

International Journal of Arts& Sciences (IJAS) International Conference for Teaching and Education, Roma, İtalya, 19 - 22 Ekim 2015

Öğretim Tasarım Modellerinin Öğrenme Kuramları Perspektifinden Analizi

International Science and Technology Conference (ISTEC) 2015, Saint Peter, Guernsey Ve Alderney, 2 - 04 Eylül 2015

21 Yüzyıl Dijital Yeterlikleri Çerçevesinde Bilişim Teknolojileri Rehber Öğretmeni Yetiştirme

3rd International Instructional Technologies & Teacher Education Symposium, Trabzon, Türkiye, 9 - 11 Eylül 2015

Uzaktan Eğitim Programlarında Ders Veren Öğretim ElemanlarınınUzaktan Eğitime Yönelik Bilgi İnanç ve Uygulamaları Arasındaki İlişkiler

3. Uluslararası Öğretim Teknolojileri ve Öğretmen Eğitimi Sempozyumu (ITTES), Trabzon, Türkiye, 9 - 11 Eylül 2015, ss.59

BÖTE Öğrencilerinin Yansıtıcı Düşünmeleri Üzerine Bir Ön Çalışma

3. Uluslararası Öğretim Teknolojileri & Öğretmen Eğitimi Sempozyumu, Trabzon, Türkiye, 9 - 11 Eylül 2015, ss.185

Mobil Öğrenmenin Öğrenme ve Öğretme Sürecine Katkılarına İlişkin Bir İçerik Analizi

3. Uluslararası Öğretim Teknolojileri ve Öğretmen Eğitimi Sempozyumu (ITTES), Trabzon, Türkiye, 9 - 11 Eylül 2015

Yüz Yüze Öğrenmeyle Bütünleştirilmiş Bilgi ve İletişim Teknolojileri Araştırmalarına Bir Bakış Kesitsel Bir İnceleme

3. Uluslararası Öğretim Teknolojileri ve Öğretmen Eğitimi Sempozyumu (ITTES), Trabzon, Türkiye, 9 - 11 Eylül 2015, ss.40

Developing a Reflective Thinking Focused Online Environment and Investigation Its Effectiveness

9th International Computer & Instructional Technologies Symposium, AFYON, Türkiye, 20 - 22 Mayıs 2015, ss.36-37

Bilişim Teknolojileri Öğretmenleri için E mentorluk Uygulamasının Katkıları ve Katılımcı Memnuniyeti

9th International Computer & Instructional Technologies Symposium, AFYON, Türkiye, 20 - 22 Mayıs 2015, ss.23

Yapılandırmacı bir dijital oyun Enerjik

9th International Computer Instructional Technologies Symposium (ICITS), Türkiye, 20 - 22 Mayıs 2015

EXAMINING THE STUDENTS' PERCEPTIONS OF COLLABORATION, SOCIALIZATION AND TASK COMPLEXITY IN AN ONLINE COLLABORATIVE LEARNING ENVIRONMENT

7th International Conference on Education and New Learning Technologies (EDULEARN), Barcelona, İspanya, 6 - 08 Temmuz 2015, ss.77-87 identifier

A Usability Study Of An Online Instructional Multi-Media Discussion Environment

2nd World Conference on Educational Technology Researches (WCETR), Nicosia, CYPRUS, 27 - 29 Haziran 2012, cilt.83, ss.786-792 Sürdürülebilir Kalkınma identifier

The examination of online kids' sites with the purpose of raising kids' self- protection awareness

2nd World Conference on Educational Technology Researches (WCETR), Nicosia, CYPRUS, 27 - 29 Haziran 2012, cilt.83, ss.611-614 Sürdürülebilir Kalkınma identifier

Öğretmenlik Mesleği Genel Yeterliklerine İlişkin Öğretmen Yetiştiren Kurumlardaki Öğretim Elemanlarının Görüşleri

Uluslararası Öğretmen Yetiştirme Politikaları ve Sorunları Sempozyumu II., Ankara, Türkiye, 16 - 18 Mayıs 2010, ss.333-342

Öğrenci Yönetimli Karma Öğrenme Ortamlarındaki Çevrimiçi Tartışmalara Katılımın Yönetme Sorumluluğu ve İnternet Özyeterliği Açısından İncelenmesi

Uluslararası Öğretmen Yetiştirme Politikaları ve Sorunları Sempozyumu II., Ankara, Türkiye, 16 - 18 Mayıs 2010, ss.40-49

Öğretmenlik mesleği genel yeterliklerine ilişkin öğretmen yetiştiren kurumlardaki öğretim elemanlarının görüşleri

Uluslararası Öğretmen Yetiştirme Politikaları ve Sorunları Sempozyumu II. Bildiriler Kitabı, 333-342. Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi, Ankara., 1 - 03 Mayıs 2010, ss.333-342

BİT destekli öğretmen eğitimi modelleri üzerine bir inceleme

Uluslararası Öğretmen Yetiştirme Politikaları ve Sorunları Sempozyumu, Türkiye, 12 - 14 Mayıs 2007, ss.492-496

Toplumların yerini belirlemede eğitim sistemlerinin rolü

Türkiye Sorunlarına Çözüm Konferansı III. 21.yüzyılda Türkiye, Ankara, Türkiye, 25 - 27 Ocak 2000, ss.159-164

Kitap & Kitap Bölümleri

Çevrimiçi Çoklu Öğrenme Ortamlarında AkademikBaşarının Bazı Bilişsel Özellikler Açısından İncelenmesi

Eğitim Teknolojisi Okumaları 2019 (4. Böl.), İşman, Aytekin, Odabaşı, H. F., Akkoyunlu, B., Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.57-84, 2019

İnternet ve Çocuklar: Riskler-Sorunlar- Çözüm İçin Çevrimiçi Ortamlar

Eğitim Teknolojisi Okumaları 2019 (20. Bölüm), İşman, A, Odabaşı, F. H., Akkoyunlu, B., Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.365-389, 2019

Yansıtıcı Düşünme Ve Bir Yansıtıcı Pratik Olarak Proje Geliştirme

Eğitimde Teknoloji Okumaları 2018, Buket AKKOYUNLU, Aytekin İŞMAN, Hatice Ferhan ODABAŞI, Editör, Pegem, Ankara, ss.585-602, 2018

Web Tabanlı Öğrenme Ortamları: Yapılandırmacı Öğrenme Açısından Bir İnceleme

Eğitim Teknolojileri Okumaları 2018, Buket Akkoyunlu, Aytekin İşman, Hatice Ferhan Odabaşı, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.585-597, 2018

ÇOKLU ORTAM TABANLI TARTIŞMALARLADESTEKLENMİŞ BİR ÇEVRİMİÇİ ÖĞRENMEORTAMININ GELİŞTİRİLMESİ

Eğitim Teknolojileri Okumaları 2018, BUKET AKKOYUNLU, AYTEKİN iŞMAN, HATİCE FERHAN ODABAŞI, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.225-226, 2018

YAPILANDIRMACI BİR DİJİTAL OYUN: ENERJİK

Eğitim Teknolojileri Okumaları 2017, Odabaşı H. F., Akkoyunlu, B., İşman A., Editör, Sakarya Üniversitesi, Tojet, Ankara, ss.849-864, 2017 Creative Commons License

YAPILANDIRMACILIK VE ÖĞRETİM TASARIMI

Eğitim Teknolojileri Okumaları 2017, Odabaşı H. F., Akkoyunlu, B., İşman A., Editör, Sakarya Üniversitesi, Tojet, Ankara, ss.453-467, 2017 Creative Commons License

KARMAŞIK BİR BİLİŞSEL SÜREÇ: KARAR VERME

Eğitim Teknolojileri Okumaları 2017, Odabaşı H. F., Akkoyunlu, B., İşman A., Editör, Sakarya Üniversitesi, Tojet, Ankara, ss.321-342, 2017 Creative Commons License

ÖĞRETİMSEL MOBİL OYUNLARIN TEMELE ALDIKLARI ÖĞRENME KURAMLARI AÇISINDAN İNCELENMESİ: ALANYAZIN ÇALIŞMASI

Eğitim Teknolojileri Okumaları 2017, Odabaşı H. F., Akkoyunlu, B., İşman A., Editör, Sakarya Üniversitesi, Tojet, Ankara, ss.509-535, 2017 Creative Commons License

Karmaşık Bir Bilişsel Süreç:Karar Verme

Eğitim Teknolojileri Okumaları 2017, Hatice Ferhan Odabaşı, Buket Akkoyunlu, Aytekin İşman, Editör, TOJET, Ankara, ss.321-342, 2017

ÖĞRETİMSEL MOBİL OYUNLARIN TEMELE ALDIKLARI ÖĞRENMEKURAMLARI AÇISINDAN İNCELENMESİ: ALANYAZIN ÇALIŞMASI

Eğitim Teknolojileri Okumaları 2017, Hatice Ferhan Odabaşı, Buket Akkoyunlu, Aytekin İşman, Editör, TOJET, Ankara, ss.509-532, 2017

Yapılandırmacılık ve Öğretim Tasarımı

Eğitim Teknolojileri Okumaları 2017, Hatice Ferhan Odabaşı, Buket Akkoyunlu, Aytekin İşman, Editör, TOJET, Ankara, ss.773-799, 2017

Yapılandırmacı Bir Dijital Oyun:Enerjik

Eğitim Teknolojileri Okumaları, Hatice Ferhan Odabaşı, Buket Akkoyunlu, Aytekin İşman, Editör, TOJET, Ankara, ss.849-864, 2017

Yapılandırmacı Değerlendirme veÇevrimiçi Öğrenme Ortamları

Eğitim Teknolojileri Okumaları 2016, İşman, A.; Odabaşı, H. F. ; Akkoyunlu, B., Editör, Salmat Basım Yayıncılık, Ankara, ss.575-592, 2016

ÇEVRİMİÇİ ÖĞRENME ORTAMLARI VEKATILIM

Eğitim Teknolojisi Okumalar 2015, Akkoyunlu, B.; İşman, A.; Odabaşı, H. F. , Editör, TOJET, Sakarya Üniversitesi, ss.213-232, 2015

Bilirkişi Raporları

Metrikler

Yayın

100

Atıf (WoS)

9

H-İndeks (WoS)

2

Atıf (Scopus)

23

H-İndeks (Scopus)

2

Proje

4

Tez Danışmanlığı

7

Açık Erişim

10
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları