Published journal articles indexed by SCI, SSCI, and AHCI
Usage Purposes and Perceived Effects of Social Networks
HACETTEPE UNIVERSITESI EGITIM FAKULTESI DERGISI-HACETTEPE UNIVERSITY JOURNAL OF EDUCATION, vol.28, no.3, pp.137-150, 2013 (SSCI)

The Effects of the Blended Teaching Practice Process on Prospective Teachers' Teaching Self-Efficacy and Epistemological Beliefs.(Karma öğretmenlik uygulaması süreçlerinin öğretmen adaylarının öğretmenlik öz yeterlik ve epistemolojik inançlarına etkisi)
EGITIM ARASTIRMALARI-EURASIAN JOURNAL OF EDUCATIONAL RESEARCH, no.30, pp.81-98, 2008 (SSCI)
Articles Published in Other Journals
An investigation on instructors’ knowledge, belief and practices towards distance education.
Malaysian Online Journal of Educational Technology (MOJET), vol.6, no.2, pp.1-20, 2018 (Peer-Reviewed Journal)
İşbirlikli proje tabanlı öğrenme sürecinde dijital belgesel üretiminin yansıtıcı düşünmeye etkisi
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Dergisi, vol.51, no.1, pp.27-53, 2018 (Peer-Reviewed Journal)
Toplumsal Buradalık ve Öğretimsel Buradalığın Bilişsel Buradalığı Yordama Gücü.
Kastamonu Eğitim Dergisi, vol.25, no.4, pp.1319-1336, 2017 (Peer-Reviewed Journal)
Design of a Problem Based Online Learning Environment and Evaluation of its Effectiveness
TURKISH ONLINE JOURNAL OF EDUCATIONAL TECHNOLOGY, vol.15, no.3, pp.49-57, 2016 (Peer-Reviewed Journal)
Yansıtıcı Düşünme Odaklı Bir Çevrimiçi Ortamın Oluşturulması ve Etkililiğinin İncelenmesi
Turkish Online Journal of Qualitative Inquiry (TOJQI), vol.7, no.3, pp.12-25, 2016 (Peer-Reviewed Journal)
Uzaktan Eğitim Araştırmaları Üzerine Kesitsel Bir Alan Yazın İncelemesi
Açıköğretim Uygulamaları ve Araştırmaları Dergisi (AUAd), vol.2, no.1, pp.71-93, 2016 (Peer-Reviewed Journal)
Facebook da öğretmen öğrenci arkadaşlığının açıklayıcısı olarak öğretmenin mesleki algısı Bir ölçek geliştirme çalışması
International Online Journal of Educational Sciences, vol.7, no.1, pp.242-259, 2015 (Peer-Reviewed Journal)
Students Opinions on Facebook Supported Blended Learning Environment
The Turkish Online Journal of Educational Technology, vol.13, no.1, pp.199-206, 2014 (Peer-Reviewed Journal)

Dil Becerilerinin Geliştirilmesi İçin Yapılandırmacı Karma Öğrenme Ortamı Örneği www dinleizleanlat com
A.Ü. Eğitim Bilimleri Fakültesi Dergisi, vol.46, no.1, pp.365-394, 2013 (Peer-Reviewed Journal)
Toplumsal sorumluluk projeleri ve üniversitelerin rolü
Pedaqoji Universitet Həbərləri News of Pedaqocical University, pp.339-350, 2013 (Peer-Reviewed Journal)
Dijital Oyun Tercihi ve Oyun Tercih Nedeni ile Cinsiyet Sınıf Düzeyi ve Öğrenme Stili Arasındaki İlişkiler Üzerine Bir Çalışma
Ahi Evran Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, vol.12, no.2, pp.53-71, 2011 (Peer-Reviewed Journal)
Teachers Use of the Internet in Teaching A Case Study in Turkey on Certain Variables
Pakistan Journal Of Social Sciences, vol.5, no.1, pp.23-30, 2008 (Peer-Reviewed Journal)
Öğretimsel bilgisayar oyunlarının temel aritmetik işlem becerilerinin gelişimine etkisi
Hacettepe Universitesi Egitim Fakultesi Dergisi-Hacettepe University Journal Of Education, no.29, pp.127-136, 2005 (Peer-Reviewed Journal)
Öğretim Teknolojisi Kavramına Farklı Bir Bakış
TBD Bilişim Dergisi, no.85, pp.52, 2003 (Non Peer-Reviewed Journal)
Proje Tabanlı Öğrenme
Hacettepe Universitesi Egitim Fakultesi Dergisi-Hacettepe University Journal Of Education, no.22, pp.172-179, 2002 (Peer-Reviewed Journal)
Bilgi Okuryazarlığı becerileri ve bu becerilerin öğrencilere kazandırılması için düzenlenecek öğrenme ortamlarının özellikleri
Journal Of Qafqaz University, no.9, pp.125-132, 2002 (Peer-Reviewed Journal)
Refereed Congress / Symposium Publications in Proceedings
Eğitimsel Bir Yan Ürün Olarak DijitalBağımlılık
I. Uluslararasi MultidisiplinerDijital Bağımlılık Kongresi http://www.dibamder.com/, Aydın, Turkey, 14 - 16 November 2018
Özel Gereksinimi Olan Gruplar ve Dijital Oyunlar: Fırsat mı Tehdit mi?
Uluslararası Çocuk ve Bilgi Güvenliği Kongresi Dijital Oyunlar, Ankara, Turkey, 11 - 13 April 2018
Sosyal ağ kullanım nedenleri Maslow’un ihtiyaçlar hiyerarşisiyle açıklanabilir mi?
11. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu (ICITS), Turkey, 24 - 26 May 2017
Critical Aspects of Classroom Management in Computer Labs
International Journal of Arts & Sciences (IJAS), Munich, Germany, 21 - 24 June 2016
Önce Biliş
3rd. International Conference on New Trends in Education, İzmir, Turkey, 26 - 29 April 2016
Review of Research on Turkish Teachers Philosophy of Education
International Journal of Arts& Sciences (IJAS) International Conference for Teaching and Education, Roma, Italy, 19 - 22 October 2015
21 Yüzyıl Dijital Yeterlikleri Çerçevesinde Bilişim Teknolojileri Rehber Öğretmeni Yetiştirme
3rd International Instructional Technologies & Teacher Education Symposium, Trabzon, Turkey, 9 - 11 September 2015
Mobil Öğrenmenin Öğrenme ve Öğretme Sürecine Katkılarına İlişkin Bir İçerik Analizi
3. Uluslararası Öğretim Teknolojileri ve Öğretmen Eğitimi Sempozyumu (ITTES), Trabzon, Turkey, 9 - 11 September 2015
Yüz Yüze Öğrenmeyle Bütünleştirilmiş Bilgi ve İletişim Teknolojileri Araştırmalarına Bir Bakış Kesitsel Bir İnceleme
3. Uluslararası Öğretim Teknolojileri ve Öğretmen Eğitimi Sempozyumu (ITTES), Trabzon, Turkey, 9 - 11 September 2015, pp.40
Öğrencilerin Çevrimiçi İşbirlikli Öğrenme Ortam Performanslarının İncelenmesi Google Döküman Örneği
9th International Computer & Instructional Technologies Symposium, AFYON, Turkey, 20 - 22 May 2015
BÖTE mezunu öğretmenlerin çalışma ortamlarındaki durumları ve yeterlik düzeyleriyle ilgili bir inceleme
Uluslararası Eğitimde Değişim ve Yeni Yönelimler Sempozyumu, Konya, Turkey, 22 - 24 November 2013
Öğretmen adaylarının bilgi okuryazarlık özyeterlik inançlari ve epistemolojik inançları üzerine bir çalışma
8. International Educational Technology Conference, Eskişehir, Turkey, 6 - 09 January 2008, pp.6-8
Toplumların yerini belirlemede eğitim sistemlerinin rolü
Türkiye Sorunlarına Çözüm Konferansı III. 21.yüzyılda Türkiye, Ankara, Turkey, 25 - 27 January 2000, pp.159-164
Books & Book Chapters
Yeniden Öğretmeyi ÖğrenmeOrganizmadan Bireye-Öğretim Süreçleri Tasarımı
Pegem Akademi, Ankara, 2019
Web Tabanlı Öğrenme Ortamları: Yapılandırmacı Öğrenme Açısından Bir İnceleme
in: Eğitim Teknolojileri Okumaları 2018, Buket Akkoyunlu, Aytekin İşman, Hatice Ferhan Odabaşı, Editor, Pegem Akademi, Ankara, pp.585-597, 2018
ÇOKLU ORTAM TABANLI TARTIŞMALARLADESTEKLENMİŞ BİR ÇEVRİMİÇİ ÖĞRENMEORTAMININ GELİŞTİRİLMESİ
in: Eğitim Teknolojileri Okumaları 2018, BUKET AKKOYUNLU, AYTEKİN iŞMAN, HATİCE FERHAN ODABAŞI, Editor, Pegem Akademi, Ankara, pp.225-226, 2018