SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Usage Purposes and Perceived Effects of Social Networks
HACETTEPE UNIVERSITESI EGITIM FAKULTESI DERGISI-HACETTEPE UNIVERSITY JOURNAL OF EDUCATION
, cilt.28, sa.3, ss.137-150, 2013 (SSCI)
The Effects of the Blended Teaching Practice Process on Prospective Teachers' Teaching Self-Efficacy and Epistemological Beliefs.(Karma öğretmenlik uygulaması süreçlerinin öğretmen adaylarının öğretmenlik öz yeterlik ve epistemolojik inançlarına etkisi)
EGITIM ARASTIRMALARI-EURASIAN JOURNAL OF EDUCATIONAL RESEARCH
, sa.30, ss.81-98, 2008 (SSCI)
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
An investigation on instructors’ knowledge, belief and practices towards distance education.
Malaysian Online Journal of Educational Technology (MOJET)
, cilt.6, sa.2, ss.1-20, 2018 (Hakemli Dergi)
İşbirlikli proje tabanlı öğrenme sürecinde dijital belgesel üretiminin yansıtıcı düşünmeye etkisi
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Dergisi
, cilt.51, sa.1, ss.27-53, 2018 (Hakemli Dergi)
Toplumsal Buradalık ve Öğretimsel Buradalığın Bilişsel Buradalığı Yordama Gücü.
Kastamonu Eğitim Dergisi
, cilt.25, sa.4, ss.1319-1336, 2017 (Hakemli Dergi)
Design of a Problem Based Online Learning Environment and Evaluation of its Effectiveness
TURKISH ONLINE JOURNAL OF EDUCATIONAL TECHNOLOGY
, cilt.15, sa.3, ss.49-57, 2016 (Hakemli Dergi)
Yansıtıcı Düşünme Odaklı Bir Çevrimiçi Ortamın Oluşturulması ve Etkililiğinin İncelenmesi
Turkish Online Journal of Qualitative Inquiry (TOJQI)
, cilt.7, sa.3, ss.12-25, 2016 (Hakemli Dergi)
Uzaktan Eğitim Araştırmaları Üzerine Kesitsel Bir Alan Yazın İncelemesi
Açıköğretim Uygulamaları ve Araştırmaları Dergisi (AUAd)
, cilt.2, sa.1, ss.71-93, 2016 (Hakemli Dergi)
Facebook da öğretmen öğrenci arkadaşlığının açıklayıcısı olarak öğretmenin mesleki algısı Bir ölçek geliştirme çalışması
International Online Journal of Educational Sciences
, cilt.7, sa.1, ss.242-259, 2015 (Hakemli Dergi)
Students Opinions on Facebook Supported Blended Learning Environment
The Turkish Online Journal of Educational Technology
, cilt.13, sa.1, ss.199-206, 2014 (Hakemli Dergi)
Dil Becerilerinin Geliştirilmesi İçin Yapılandırmacı Karma Öğrenme Ortamı Örneği www dinleizleanlat com
A.Ü. Eğitim Bilimleri Fakültesi Dergisi
, cilt.46, sa.1, ss.365-394, 2013 (Hakemli Dergi)
Toplumsal sorumluluk projeleri ve üniversitelerin rolü
Pedaqoji Universitet Həbərləri News of Pedaqocical University
, ss.339-350, 2013 (Hakemli Dergi)
Dijital Oyun Tercihi ve Oyun Tercih Nedeni ile Cinsiyet Sınıf Düzeyi ve Öğrenme Stili Arasındaki İlişkiler Üzerine Bir Çalışma
Ahi Evran Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.12, sa.2, ss.53-71, 2011 (Hakemli Dergi)
Teachers Use of the Internet in Teaching A Case Study in Turkey on Certain Variables
Pakistan Journal Of Social Sciences
, cilt.5, sa.1, ss.23-30, 2008 (Hakemli Dergi)
Öğretim Teknolojisi Kavramına Farklı Bir Bakış
TBD Bilişim Dergisi
, sa.85, ss.52, 2003 (Hakemsiz Dergi)
Proje Tabanlı Öğrenme
Hacettepe Universitesi Egitim Fakultesi Dergisi-Hacettepe University Journal Of Education
, sa.22, ss.172-179, 2002 (Hakemli Dergi)
Bilgi Okuryazarlığı becerileri ve bu becerilerin öğrencilere kazandırılması için düzenlenecek öğrenme ortamlarının özellikleri
Journal Of Qafqaz University
, sa.9, ss.125-132, 2002 (Hakemli Dergi)
İçerik Sentezleme Stratejilerinin Erişiye Etkisi
Hacettepe Universitesi Egitim Fakultesi Dergisi-Hacettepe University Journal Of Education
, sa.11, ss.111-117, 1995 (Scopus)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
Eğitimsel Bir Yan Ürün Olarak DijitalBağımlılık
I. Uluslararasi MultidisiplinerDijital Bağımlılık Kongresi http://www.dibamder.com/, Aydın, Türkiye, 14 - 16 Kasım 2018
Özel Gereksinimi Olan Gruplar ve Dijital Oyunlar: Fırsat mı Tehdit mi?
Uluslararası Çocuk ve Bilgi Güvenliği Kongresi Dijital Oyunlar, Ankara, Türkiye, 11 - 13 Nisan 2018
Sosyal ağ kullanım nedenleri Maslow’un ihtiyaçlar hiyerarşisiyle açıklanabilir mi?
11. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu (ICITS), Türkiye, 24 - 26 Mayıs 2017
Critical Aspects of Classroom Management in Computer Labs
International Journal of Arts & Sciences (IJAS), Munich, Almanya, 21 - 24 Haziran 2016
Önce Biliş
3rd. International Conference on New Trends in Education, İzmir, Türkiye, 26 - 29 Nisan 2016
Review of Research on Turkish Teachers Philosophy of Education
International Journal of Arts& Sciences (IJAS) International Conference for Teaching and Education, Roma, İtalya, 19 - 22 Ekim 2015
21 Yüzyıl Dijital Yeterlikleri Çerçevesinde Bilişim Teknolojileri Rehber Öğretmeni Yetiştirme
3rd International Instructional Technologies & Teacher Education Symposium, Trabzon, Türkiye, 9 - 11 Eylül 2015
Mobil Öğrenmenin Öğrenme ve Öğretme Sürecine Katkılarına İlişkin Bir İçerik Analizi
3. Uluslararası Öğretim Teknolojileri ve Öğretmen Eğitimi Sempozyumu (ITTES), Trabzon, Türkiye, 9 - 11 Eylül 2015
Yüz Yüze Öğrenmeyle Bütünleştirilmiş Bilgi ve İletişim Teknolojileri Araştırmalarına Bir Bakış Kesitsel Bir İnceleme
3. Uluslararası Öğretim Teknolojileri ve Öğretmen Eğitimi Sempozyumu (ITTES), Trabzon, Türkiye, 9 - 11 Eylül 2015, ss.40
Öğrencilerin Çevrimiçi İşbirlikli Öğrenme Ortam Performanslarının İncelenmesi Google Döküman Örneği
9th International Computer & Instructional Technologies Symposium, AFYON, Türkiye, 20 - 22 Mayıs 2015
BÖTE mezunu öğretmenlerin çalışma ortamlarındaki durumları ve yeterlik düzeyleriyle ilgili bir inceleme
Uluslararası Eğitimde Değişim ve Yeni Yönelimler Sempozyumu, Konya, Türkiye, 22 - 24 Kasım 2013
Öğretmen adaylarının bilgi okuryazarlık özyeterlik inançlari ve epistemolojik inançları üzerine bir çalışma
8. International Educational Technology Conference, Eskişehir, Türkiye, 6 - 09 Ocak 2008, ss.6-8
Toplumların yerini belirlemede eğitim sistemlerinin rolü
Türkiye Sorunlarına Çözüm Konferansı III. 21.yüzyılda Türkiye, Ankara, Türkiye, 25 - 27 Ocak 2000, ss.159-164
Kitap & Kitap Bölümleri
Yeniden Öğretmeyi ÖğrenmeOrganizmadan Bireye-Öğretim Süreçleri Tasarımı
Pegem Akademi, Ankara, 2019
Web Tabanlı Öğrenme Ortamları: Yapılandırmacı Öğrenme Açısından Bir İnceleme
Eğitim Teknolojileri Okumaları 2018, Buket Akkoyunlu, Aytekin İşman, Hatice Ferhan Odabaşı, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.585-597, 2018
ÇOKLU ORTAM TABANLI TARTIŞMALARLADESTEKLENMİŞ BİR ÇEVRİMİÇİ ÖĞRENMEORTAMININ GELİŞTİRİLMESİ
Eğitim Teknolojileri Okumaları 2018, BUKET AKKOYUNLU, AYTEKİN iŞMAN, HATİCE FERHAN ODABAŞI, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.225-226, 2018