Akademik Unvanlar
-
2011 - Devam Ediyor Prof.Dr.
Hacettepe Üniversitesi, İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi, İşletme Bölümü
-
2002 - 2011 Doç.Dr.
Hacettepe Üniversitesi, İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi, İşletme Bölümü
Yönetimsel Görevler
-
2009 - Devam Ediyor Anabilim/Bilim Dalı Başkanı
Hacettepe Üniversitesi, İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi, İşletme Bölümü
-
2012 - 2015 Bölüm Başkanı
Hacettepe Üniversitesi, İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi, İşletme Bölümü
Yönetilen Tezler
-
Duygusal zekanın satın alma kararında referans grupların rolü üzerindeki etkisi: Özellikli ve kolayda mallar için bir araştırma
E.DİNÇER(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2018 -
Kendini gerçekleştirme düzeyi ile fiyat-kalite algısı arasındaki ilişkiye dair bir model
H.ERBİL(Öğrenci), Doktora, 2017 -
Politik pazarlama sürecine ilişkin kavramsal bir model: 3P Modeli
N.İLARSLAN(Öğrenci), Doktora, 2017 -
Satın alma sıklığını etkileyen faktörler: Akıllı telefonlar üzerine bir uygulama
B.BATUHAN(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2017 -
The effect of country of origin image, consumers' attitude and residence period on consumers' willingness to buy: A study of Arab consumers in Turkey
A.SALAMA(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2016 -
Sosyal dışlanmanın etik olmayan tüketici davranışı gösterme eğilimi üzerindeki etkisi: Deneysel bir çalışma
N.TUNÇEL(Öğrenci), Doktora, 2016 -
Karar verme sürecinde tüketici karmaşası (Kaosu): Ölçek geliştirme
A.ERMEÇ(Öğrenci), Doktora, 2014 -
Müşteri yaşam boyu değerinin hesaplanmasına ilişkin bir yaklaşım
H.ERBİL(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2012 -
Tutum, öznel norm ve algılanan davranışsal kontrol değişkenlerinin tüketicilerin satın alma niyetlerine olan etkisinin Copeland'ın ürün sınıflandırması için araştırılması
T.SIĞINDI(Öğrenci), Doktora, 2010 -
Endüstriyel pazarlara ilişkin satın alma modellerinin müşterinin algıladığı değer ve ilişki kalitesi bağlamında incelenmesi ve tamamlayıcı bir model önerisi
Ö.ÖZKAN(Öğrenci), Doktora, 2009 -
Ulus merkezcilik ve kişilerarası etkilerin tüketicilerin yabancı ürün satın alma niyeti üzerindeki etkilerinin kültürlerarası incelemesi
C.ERYİĞİT(Öğrenci), Doktora, 2009 -
Müşteri sermayesi kavramının müşteri sadakati ile yeniden tanımlanması
P.SÜRÜCÜ(Öğrenci), Doktora, 2009 -
İşletmelerin fiyatlama yöntemlerinin incelenmesi: Fiyat endeksleri kullanılarak sektörel bazda test edilmesi
Y.VOLKAN(Öğrenci), Doktora, 2009 -
Endüstriyel müşterilerin satış sonrası hizmet beklentilerinin belirlenmesi:Ticari araçlar üzerine bir ölçek geliştirme uygulaması
G.YAPRAK(Öğrenci), Doktora, 2007 -
Alışveriş merkezi imajının mağaza imajına etkisi üzerine bir uygulama
A.ERMEÇ(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2007 -
Müzeler için durumsal halkla ilişkiler modeli
E.GÜREL(Öğrenci), Doktora, 2006 -
Formula 1 yarışının Türkiye`nin imajına etkisi
D.ARIĞ(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2006 -
Yeniliğin yayılması modellerinin ve yeniliği benimseyen kategorilerinin internet bankacılığı ürünü üzerinde bir incelemesi
C.DEMİRSOY(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2005 -
Tüketici tercihlerinin belirlenmesinde konjoint analizi ve çok boyutlu ölçekleme analizinin kullanımı: Küçük ve orta boy işletmeler üzerinde bir uygulama
Ö.ÖZKAN(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2005 -
Müşteri sadakati oluşum sürecine ilişkin alternatif bir model
E.GÜNEREN(Öğrenci), Doktora, 2004 -
Türkiye' de gerçekleşmiş doğrudan yabancı sermaye yatırımlarının eklektik paradigma çerçevesinde incelenmesi
C.AKTEPE(Öğrenci), Doktora, 2004 -
Uluslararası ürün yaşam eğrisi teorisinin uygulanabilirliğine ilişkin ampirik bir araştırma
C.BURAK(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2004 -
Pazarlama etiği ve tüketici etiğinin turizm söktöründe değerlendirilmesi: Konaklama işletmelerinin yiyecek-içeçek bölümlerine yönelik ampirik bir uygulama
N.SÖNMEZ(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2003