E. ERDEM Et Al. , "Öğrencilerin Madde Konusunu Anlama Düzeyleri Kavram Yanılgıları Fen Bilgisine Karşı Tutumları Ve Mantıksal Düşünme Düzeylerinin Araştırılması," Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.27, pp.74-82, 2004
ERDEM, E. Et Al. 2004. Öğrencilerin Madde Konusunu Anlama Düzeyleri Kavram Yanılgıları Fen Bilgisine Karşı Tutumları Ve Mantıksal Düşünme Düzeylerinin Araştırılması. Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.27 , 74-82.
ERDEM, E., YILMAZ, A., ATAV, E., & GÜCÜM, E. B., (2004). Öğrencilerin Madde Konusunu Anlama Düzeyleri Kavram Yanılgıları Fen Bilgisine Karşı Tutumları Ve Mantıksal Düşünme Düzeylerinin Araştırılması. Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.27, 74-82.
ERDEM, EMİNE Et Al. "Öğrencilerin Madde Konusunu Anlama Düzeyleri Kavram Yanılgıları Fen Bilgisine Karşı Tutumları Ve Mantıksal Düşünme Düzeylerinin Araştırılması," Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.27, 74-82, 2004
ERDEM, EMİNE Et Al. "Öğrencilerin Madde Konusunu Anlama Düzeyleri Kavram Yanılgıları Fen Bilgisine Karşı Tutumları Ve Mantıksal Düşünme Düzeylerinin Araştırılması." Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.27, pp.74-82, 2004
ERDEM, E. Et Al. (2004) . "Öğrencilerin Madde Konusunu Anlama Düzeyleri Kavram Yanılgıları Fen Bilgisine Karşı Tutumları Ve Mantıksal Düşünme Düzeylerinin Araştırılması." Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.27, pp.74-82.
@article{article, author={EMİNE ERDEM Et Al. }, title={Öğrencilerin Madde Konusunu Anlama Düzeyleri Kavram Yanılgıları Fen Bilgisine Karşı Tutumları Ve Mantıksal Düşünme Düzeylerinin Araştırılması}, journal={Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi}, year=2004, pages={74-82} }