E. B. Buğday Et Al. , "Multi-channel information search: Consumers' trust level and frequency of use," Tüketici ve Tüketim Araştırmaları Dergisi , vol.8, no.2, pp.1-27, 2016
Buğday, E. B. Et Al. 2016. Multi-channel information search: Consumers' trust level and frequency of use. Tüketici ve Tüketim Araştırmaları Dergisi , vol.8, no.2 , 1-27.
Buğday, E. B., Şener, A., & Babaoğul, M., (2016). Multi-channel information search: Consumers' trust level and frequency of use. Tüketici ve Tüketim Araştırmaları Dergisi , vol.8, no.2, 1-27.
Buğday, ESNA, ARZU ŞENER, And MÜBERRA BABAOĞUL. "Multi-channel information search: Consumers' trust level and frequency of use," Tüketici ve Tüketim Araştırmaları Dergisi , vol.8, no.2, 1-27, 2016
Buğday, ESNA B. Et Al. "Multi-channel information search: Consumers' trust level and frequency of use." Tüketici ve Tüketim Araştırmaları Dergisi , vol.8, no.2, pp.1-27, 2016
Buğday, E. B. Şener, A. And Babaoğul, M. (2016) . "Multi-channel information search: Consumers' trust level and frequency of use." Tüketici ve Tüketim Araştırmaları Dergisi , vol.8, no.2, pp.1-27.
@article{article, author={ESNA BETÜL BUĞDAY Et Al. }, title={Multi-channel information search: Consumers' trust level and frequency of use}, journal={Tüketici ve Tüketim Araştırmaları Dergisi}, year=2016, pages={1-27} }