N. Akkocaoğlu Çayır, "Teachers' Views on Philosophy for Children Practices: Problems and Solutions," Kaygı. Uludağ Üniversitesi Fen-Edebiyat Fakültesi Felsefe Dergisi , vol.22, no.3, pp.302-351, 2023
Akkocaoğlu Çayır, N. 2023. Teachers' Views on Philosophy for Children Practices: Problems and Solutions. Kaygı. Uludağ Üniversitesi Fen-Edebiyat Fakültesi Felsefe Dergisi , vol.22, no.3 , 302-351.
Akkocaoğlu Çayır, N., (2023). Teachers' Views on Philosophy for Children Practices: Problems and Solutions. Kaygı. Uludağ Üniversitesi Fen-Edebiyat Fakültesi Felsefe Dergisi , vol.22, no.3, 302-351.
Akkocaoğlu Çayır, NİHAN. "Teachers' Views on Philosophy for Children Practices: Problems and Solutions," Kaygı. Uludağ Üniversitesi Fen-Edebiyat Fakültesi Felsefe Dergisi , vol.22, no.3, 302-351, 2023
Akkocaoğlu Çayır, NİHAN A. . "Teachers' Views on Philosophy for Children Practices: Problems and Solutions." Kaygı. Uludağ Üniversitesi Fen-Edebiyat Fakültesi Felsefe Dergisi , vol.22, no.3, pp.302-351, 2023
Akkocaoğlu Çayır, N. (2023) . "Teachers' Views on Philosophy for Children Practices: Problems and Solutions." Kaygı. Uludağ Üniversitesi Fen-Edebiyat Fakültesi Felsefe Dergisi , vol.22, no.3, pp.302-351.
@article{article, author={NİHAN AKKOCAOĞLU ÇAYIR}, title={Teachers' Views on Philosophy for Children Practices: Problems and Solutions}, journal={Kaygı. Uludağ Üniversitesi Fen-Edebiyat Fakültesi Felsefe Dergisi}, year=2023, pages={302-351} }