P. Üredi Et Al. , "Factors Associated With Emotional Intelligence In Determining The Perception Of Academic Self-Efficacy In Students Attending Formal Education (Örgün Eğitime Devam Eden Öğrencilerde Akademik Öz-yeterlik Algısının Belirlenmesinde Duygusal Zeka ile ilişkili Faktörler)," International Journal of Primary Education Studies (Uluslararası Temel Eğitim Çalışmaları Dergisi), , vol.3, no.1, pp.43-51, 2022
Üredi, P. Et Al. 2022. Factors Associated With Emotional Intelligence In Determining The Perception Of Academic Self-Efficacy In Students Attending Formal Education (Örgün Eğitime Devam Eden Öğrencilerde Akademik Öz-yeterlik Algısının Belirlenmesinde Duygusal Zeka ile ilişkili Faktörler). International Journal of Primary Education Studies (Uluslararası Temel Eğitim Çalışmaları Dergisi), , vol.3, no.1 , 43-51.
Üredi, P., AKBAŞLI, S., ÜREDİ, L., & Namlı, H., (2022). Factors Associated With Emotional Intelligence In Determining The Perception Of Academic Self-Efficacy In Students Attending Formal Education (Örgün Eğitime Devam Eden Öğrencilerde Akademik Öz-yeterlik Algısının Belirlenmesinde Duygusal Zeka ile ilişkili Faktörler). International Journal of Primary Education Studies (Uluslararası Temel Eğitim Çalışmaları Dergisi), , vol.3, no.1, 43-51.
Üredi, Pelin Et Al. "Factors Associated With Emotional Intelligence In Determining The Perception Of Academic Self-Efficacy In Students Attending Formal Education (Örgün Eğitime Devam Eden Öğrencilerde Akademik Öz-yeterlik Algısının Belirlenmesinde Duygusal Zeka ile ilişkili Faktörler)," International Journal of Primary Education Studies (Uluslararası Temel Eğitim Çalışmaları Dergisi), , vol.3, no.1, 43-51, 2022
Üredi, Pelin Et Al. "Factors Associated With Emotional Intelligence In Determining The Perception Of Academic Self-Efficacy In Students Attending Formal Education (Örgün Eğitime Devam Eden Öğrencilerde Akademik Öz-yeterlik Algısının Belirlenmesinde Duygusal Zeka ile ilişkili Faktörler)." International Journal of Primary Education Studies (Uluslararası Temel Eğitim Çalışmaları Dergisi), , vol.3, no.1, pp.43-51, 2022
Üredi, P. Et Al. (2022) . "Factors Associated With Emotional Intelligence In Determining The Perception Of Academic Self-Efficacy In Students Attending Formal Education (Örgün Eğitime Devam Eden Öğrencilerde Akademik Öz-yeterlik Algısının Belirlenmesinde Duygusal Zeka ile ilişkili Faktörler)." International Journal of Primary Education Studies (Uluslararası Temel Eğitim Çalışmaları Dergisi), , vol.3, no.1, pp.43-51.
@article{article, author={Pelin Üredi Et Al. }, title={Factors Associated With Emotional Intelligence In Determining The Perception Of Academic Self-Efficacy In Students Attending Formal Education (Örgün Eğitime Devam Eden Öğrencilerde Akademik Öz-yeterlik Algısının Belirlenmesinde Duygusal Zeka ile ilişkili Faktörler)}, journal={International Journal of Primary Education Studies (Uluslararası Temel Eğitim Çalışmaları Dergisi),}, year=2022, pages={43-51} }