T. ATUN And Z. BAYRAM, "Soruşturmaya dayalı fen öğretiminin 5. sınıf öğrencilerinde öz düzenleme becerilerigelişimine etkisi," Bolu Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.20, no.1, pp.659-679, 2020
ATUN, T. And BAYRAM, Z. 2020. Soruşturmaya dayalı fen öğretiminin 5. sınıf öğrencilerinde öz düzenleme becerilerigelişimine etkisi. Bolu Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.20, no.1 , 659-679.
ATUN, T., & BAYRAM, Z., (2020). Soruşturmaya dayalı fen öğretiminin 5. sınıf öğrencilerinde öz düzenleme becerilerigelişimine etkisi. Bolu Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.20, no.1, 659-679.
ATUN, TUĞBA, And ZEKİ BAYRAM. "Soruşturmaya dayalı fen öğretiminin 5. sınıf öğrencilerinde öz düzenleme becerilerigelişimine etkisi," Bolu Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.20, no.1, 659-679, 2020
ATUN, TUĞBA And BAYRAM, ZEKİ. "Soruşturmaya dayalı fen öğretiminin 5. sınıf öğrencilerinde öz düzenleme becerilerigelişimine etkisi." Bolu Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.20, no.1, pp.659-679, 2020
ATUN, T. And BAYRAM, Z. (2020) . "Soruşturmaya dayalı fen öğretiminin 5. sınıf öğrencilerinde öz düzenleme becerilerigelişimine etkisi." Bolu Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.20, no.1, pp.659-679.
@article{article, author={TUĞBA ATUN And author={ZEKİ BAYRAM}, title={Soruşturmaya dayalı fen öğretiminin 5. sınıf öğrencilerinde öz düzenleme becerilerigelişimine etkisi}, journal={Bolu Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi}, year=2020, pages={659-679} }