C. Çakmak And Ö. Uğurluoğlu, "Hasta Merkezli İletişim ve Hizmet Kalitesi İlişkisi: Hizmet Sunucuya Güvenin Aracı Etkisi," Dicle Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi , vol.12, no.23, pp.93-108, 2022
Çakmak, C. And Uğurluoğlu, Ö. 2022. Hasta Merkezli İletişim ve Hizmet Kalitesi İlişkisi: Hizmet Sunucuya Güvenin Aracı Etkisi. Dicle Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi , vol.12, no.23 , 93-108.
Çakmak, C., & Uğurluoğlu, Ö., (2022). Hasta Merkezli İletişim ve Hizmet Kalitesi İlişkisi: Hizmet Sunucuya Güvenin Aracı Etkisi. Dicle Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi , vol.12, no.23, 93-108.
Çakmak, CUMA, And ÖZGÜR UĞURLUOĞLU. "Hasta Merkezli İletişim ve Hizmet Kalitesi İlişkisi: Hizmet Sunucuya Güvenin Aracı Etkisi," Dicle Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi , vol.12, no.23, 93-108, 2022
Çakmak, CUMA And Uğurluoğlu, ÖZGÜR. "Hasta Merkezli İletişim ve Hizmet Kalitesi İlişkisi: Hizmet Sunucuya Güvenin Aracı Etkisi." Dicle Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi , vol.12, no.23, pp.93-108, 2022
Çakmak, C. And Uğurluoğlu, Ö. (2022) . "Hasta Merkezli İletişim ve Hizmet Kalitesi İlişkisi: Hizmet Sunucuya Güvenin Aracı Etkisi." Dicle Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi , vol.12, no.23, pp.93-108.
@article{article, author={CUMA ÇAKMAK And author={ÖZGÜR UĞURLUOĞLU}, title={Hasta Merkezli İletişim ve Hizmet Kalitesi İlişkisi: Hizmet Sunucuya Güvenin Aracı Etkisi}, journal={Dicle Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi}, year=2022, pages={93-108} }