G. Özer And Ö. Doğan, "Okul Öncesi Dönem Çocuklarının Hikayedeki Akranlarına Yönelik Geliştirdikleri Prososyal Davranış Önerilerinin İncelenmesi," Türkiye Sosyal Araştırmalar Dergisi , vol.22, pp.135-158, 2018
Özer, G. And Doğan, Ö. 2018. Okul Öncesi Dönem Çocuklarının Hikayedeki Akranlarına Yönelik Geliştirdikleri Prososyal Davranış Önerilerinin İncelenmesi. Türkiye Sosyal Araştırmalar Dergisi , vol.22 , 135-158.
Özer, G., & Doğan, Ö., (2018). Okul Öncesi Dönem Çocuklarının Hikayedeki Akranlarına Yönelik Geliştirdikleri Prososyal Davranış Önerilerinin İncelenmesi. Türkiye Sosyal Araştırmalar Dergisi , vol.22, 135-158.
Özer, Gizem, And ÖZCAN DOĞAN. "Okul Öncesi Dönem Çocuklarının Hikayedeki Akranlarına Yönelik Geliştirdikleri Prososyal Davranış Önerilerinin İncelenmesi," Türkiye Sosyal Araştırmalar Dergisi , vol.22, 135-158, 2018
Özer, Gizem And Doğan, ÖZCAN. "Okul Öncesi Dönem Çocuklarının Hikayedeki Akranlarına Yönelik Geliştirdikleri Prososyal Davranış Önerilerinin İncelenmesi." Türkiye Sosyal Araştırmalar Dergisi , vol.22, pp.135-158, 2018
Özer, G. And Doğan, Ö. (2018) . "Okul Öncesi Dönem Çocuklarının Hikayedeki Akranlarına Yönelik Geliştirdikleri Prososyal Davranış Önerilerinin İncelenmesi." Türkiye Sosyal Araştırmalar Dergisi , vol.22, pp.135-158.
@article{article, author={Gizem Özer And author={ÖZCAN DOĞAN}, title={Okul Öncesi Dönem Çocuklarının Hikayedeki Akranlarına Yönelik Geliştirdikleri Prososyal Davranış Önerilerinin İncelenmesi}, journal={Türkiye Sosyal Araştırmalar Dergisi}, year=2018, pages={135-158} }