S. TEMEL Et Al. , "Fen eğitiminde probleme dayalı öğrenme ile ilgili yapılan çalışmalara ilişkin bir içerik analizi: Türkiye örneği," Kastamonu Üniversitesi Kastamonu Eğitim Dergisi , vol.23, no.2, pp.565-580, 2015
TEMEL, S. Et Al. 2015. Fen eğitiminde probleme dayalı öğrenme ile ilgili yapılan çalışmalara ilişkin bir içerik analizi: Türkiye örneği. Kastamonu Üniversitesi Kastamonu Eğitim Dergisi , vol.23, no.2 , 565-580.
TEMEL, S., ŞEN, Ş., & YILMAZ, A., (2015). Fen eğitiminde probleme dayalı öğrenme ile ilgili yapılan çalışmalara ilişkin bir içerik analizi: Türkiye örneği. Kastamonu Üniversitesi Kastamonu Eğitim Dergisi , vol.23, no.2, 565-580.
TEMEL, SENAR, ŞENOL ŞEN, And AYHAN YILMAZ. "Fen eğitiminde probleme dayalı öğrenme ile ilgili yapılan çalışmalara ilişkin bir içerik analizi: Türkiye örneği," Kastamonu Üniversitesi Kastamonu Eğitim Dergisi , vol.23, no.2, 565-580, 2015
TEMEL, SENAR Et Al. "Fen eğitiminde probleme dayalı öğrenme ile ilgili yapılan çalışmalara ilişkin bir içerik analizi: Türkiye örneği." Kastamonu Üniversitesi Kastamonu Eğitim Dergisi , vol.23, no.2, pp.565-580, 2015
TEMEL, S. ŞEN, Ş. And YILMAZ, A. (2015) . "Fen eğitiminde probleme dayalı öğrenme ile ilgili yapılan çalışmalara ilişkin bir içerik analizi: Türkiye örneği." Kastamonu Üniversitesi Kastamonu Eğitim Dergisi , vol.23, no.2, pp.565-580.
@article{article, author={SENAR TEMEL Et Al. }, title={Fen eğitiminde probleme dayalı öğrenme ile ilgili yapılan çalışmalara ilişkin bir içerik analizi: Türkiye örneği}, journal={Kastamonu Üniversitesi Kastamonu Eğitim Dergisi}, year=2015, pages={565-580} }