N. TURANLI And G. KARAASLAN, "Karmaşık Sayılar Konusundaki Kavram Yanılgıları ve Hataları Belirlemek için Alternatif Bir Araç: Tanılayıcı Dallanmış Ağaç," Hacettepe University Journal of Education , vol.33, no.1, pp.72-89, 2018
TURANLI, N. And KARAASLAN, G. 2018. Karmaşık Sayılar Konusundaki Kavram Yanılgıları ve Hataları Belirlemek için Alternatif Bir Araç: Tanılayıcı Dallanmış Ağaç. Hacettepe University Journal of Education , vol.33, no.1 , 72-89.
TURANLI, N., & KARAASLAN, G., (2018). Karmaşık Sayılar Konusundaki Kavram Yanılgıları ve Hataları Belirlemek için Alternatif Bir Araç: Tanılayıcı Dallanmış Ağaç. Hacettepe University Journal of Education , vol.33, no.1, 72-89.
TURANLI, NECLA, And GÖKHAN KARAASLAN. "Karmaşık Sayılar Konusundaki Kavram Yanılgıları ve Hataları Belirlemek için Alternatif Bir Araç: Tanılayıcı Dallanmış Ağaç," Hacettepe University Journal of Education , vol.33, no.1, 72-89, 2018
TURANLI, NECLA And KARAASLAN, GÖKHAN. "Karmaşık Sayılar Konusundaki Kavram Yanılgıları ve Hataları Belirlemek için Alternatif Bir Araç: Tanılayıcı Dallanmış Ağaç." Hacettepe University Journal of Education , vol.33, no.1, pp.72-89, 2018
TURANLI, N. And KARAASLAN, G. (2018) . "Karmaşık Sayılar Konusundaki Kavram Yanılgıları ve Hataları Belirlemek için Alternatif Bir Araç: Tanılayıcı Dallanmış Ağaç." Hacettepe University Journal of Education , vol.33, no.1, pp.72-89.
@article{article, author={NECLA TURANLI And author={GÖKHAN KARAASLAN}, title={Karmaşık Sayılar Konusundaki Kavram Yanılgıları ve Hataları Belirlemek için Alternatif Bir Araç: Tanılayıcı Dallanmış Ağaç}, journal={Hacettepe University Journal of Education}, year=2018, pages={72-89} }