M. YILMAZ And N. TURANLI, "ÖĞRETMENLERİN KOLEKTİF YETERLİK ALGILARININ İNCELENMESİ ALTINDAĞ İLÇESİ ÖRNEĞİ," The Journal of International Lingual, Social and Educational Sciences , vol.3, pp.151-158, 2017
YILMAZ, M. And TURANLI, N. 2017. ÖĞRETMENLERİN KOLEKTİF YETERLİK ALGILARININ İNCELENMESİ ALTINDAĞ İLÇESİ ÖRNEĞİ. The Journal of International Lingual, Social and Educational Sciences , vol.3 , 151-158.
YILMAZ, M., & TURANLI, N., (2017). ÖĞRETMENLERİN KOLEKTİF YETERLİK ALGILARININ İNCELENMESİ ALTINDAĞ İLÇESİ ÖRNEĞİ. The Journal of International Lingual, Social and Educational Sciences , vol.3, 151-158.
YILMAZ, MİRAÇ, And NECLA TURANLI. "ÖĞRETMENLERİN KOLEKTİF YETERLİK ALGILARININ İNCELENMESİ ALTINDAĞ İLÇESİ ÖRNEĞİ," The Journal of International Lingual, Social and Educational Sciences , vol.3, 151-158, 2017
YILMAZ, MİRAÇ And TURANLI, NECLA. "ÖĞRETMENLERİN KOLEKTİF YETERLİK ALGILARININ İNCELENMESİ ALTINDAĞ İLÇESİ ÖRNEĞİ." The Journal of International Lingual, Social and Educational Sciences , vol.3, pp.151-158, 2017
YILMAZ, M. And TURANLI, N. (2017) . "ÖĞRETMENLERİN KOLEKTİF YETERLİK ALGILARININ İNCELENMESİ ALTINDAĞ İLÇESİ ÖRNEĞİ." The Journal of International Lingual, Social and Educational Sciences , vol.3, pp.151-158.
@article{article, author={MİRAÇ YILMAZ And author={NECLA TURANLI}, title={ÖĞRETMENLERİN KOLEKTİF YETERLİK ALGILARININ İNCELENMESİ ALTINDAĞ İLÇESİ ÖRNEĞİ}, journal={The Journal of International Lingual, Social and Educational Sciences}, year=2017, pages={151-158} }