N. TUNÇEL Et Al. , "Tüketicilerin Otomobil Satın Alma Kararını Etkileyen Kriterler İçin Otomobil Markalarının Algı Skorlarının Belirlenmesi: Bir Bulanık ELECTRE Uygulaması," 20. Ulusal Pazarlama Kongresi , Turkey, 2015
TUNÇEL, N. Et Al. 2015. Tüketicilerin Otomobil Satın Alma Kararını Etkileyen Kriterler İçin Otomobil Markalarının Algı Skorlarının Belirlenmesi: Bir Bulanık ELECTRE Uygulaması. 20. Ulusal Pazarlama Kongresi , (Turkey).
TUNÇEL, N., BELBAĞ, S., ÇİMEN, M., & KAZANCI SUNAOĞLU, Ş., (2015). Tüketicilerin Otomobil Satın Alma Kararını Etkileyen Kriterler İçin Otomobil Markalarının Algı Skorlarının Belirlenmesi: Bir Bulanık ELECTRE Uygulaması . 20. Ulusal Pazarlama Kongresi, Turkey
TUNÇEL, NİRAY Et Al. "Tüketicilerin Otomobil Satın Alma Kararını Etkileyen Kriterler İçin Otomobil Markalarının Algı Skorlarının Belirlenmesi: Bir Bulanık ELECTRE Uygulaması," 20. Ulusal Pazarlama Kongresi, Turkey, 2015
TUNÇEL, NİRAY Et Al. "Tüketicilerin Otomobil Satın Alma Kararını Etkileyen Kriterler İçin Otomobil Markalarının Algı Skorlarının Belirlenmesi: Bir Bulanık ELECTRE Uygulaması." 20. Ulusal Pazarlama Kongresi , Turkey, 2015
TUNÇEL, N. Et Al. (2015) . "Tüketicilerin Otomobil Satın Alma Kararını Etkileyen Kriterler İçin Otomobil Markalarının Algı Skorlarının Belirlenmesi: Bir Bulanık ELECTRE Uygulaması." 20. Ulusal Pazarlama Kongresi , Turkey.
@conferencepaper{conferencepaper, author={NİRAY TUNÇEL Et Al. }, title={Tüketicilerin Otomobil Satın Alma Kararını Etkileyen Kriterler İçin Otomobil Markalarının Algı Skorlarının Belirlenmesi: Bir Bulanık ELECTRE Uygulaması}, congress name={20. Ulusal Pazarlama Kongresi}, city={}, country={Turkey}, year={2015}}