S. Aras, "Utilizing Action Research to Support Early Childhood Preservice Teachers’ Formative Assessment Practices," VIII. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi , Burdur, Turkey, pp.295-296, 2021
Aras, S. 2021. Utilizing Action Research to Support Early Childhood Preservice Teachers’ Formative Assessment Practices. VIII. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi , (Burdur, Turkey), 295-296.
Aras, S., (2021). Utilizing Action Research to Support Early Childhood Preservice Teachers’ Formative Assessment Practices . VIII. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi (pp.295-296). Burdur, Turkey
Aras, SELDA. "Utilizing Action Research to Support Early Childhood Preservice Teachers’ Formative Assessment Practices," VIII. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi , Burdur, Turkey, 2021
Aras, SELDA. "Utilizing Action Research to Support Early Childhood Preservice Teachers’ Formative Assessment Practices." VIII. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi , Burdur, Turkey, pp.295-296, 2021
Aras, S. (2021) . "Utilizing Action Research to Support Early Childhood Preservice Teachers’ Formative Assessment Practices." VIII. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi , Burdur, Turkey, pp.295-296.
@conferencepaper{conferencepaper, author={SELDA ARAS}, title={Utilizing Action Research to Support Early Childhood Preservice Teachers’ Formative Assessment Practices}, congress name={VIII. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi }, city={Burdur}, country={Turkey}, year={2021}, pages={295-296} }