S. TEMEL Et Al. , "Fen eğitiminde probleme dayalı öğrenme ile ilgili yapılan çalışmalara ilişkin bir içerik analizi TÜRKİYE Örneği," KASTAMONU EĞİTİM DERGİSİ , vol.23, pp.565-580, 2015
TEMEL, S. Et Al. 2015. Fen eğitiminde probleme dayalı öğrenme ile ilgili yapılan çalışmalara ilişkin bir içerik analizi TÜRKİYE Örneği. KASTAMONU EĞİTİM DERGİSİ , vol.23 , 565-580.
TEMEL, S., ŞEN, Ş., & YILMAZ, A., (2015). Fen eğitiminde probleme dayalı öğrenme ile ilgili yapılan çalışmalara ilişkin bir içerik analizi TÜRKİYE Örneği. KASTAMONU EĞİTİM DERGİSİ , vol.23, 565-580.
TEMEL, SENAR, ŞENOL ŞEN, And AYHAN YILMAZ. "Fen eğitiminde probleme dayalı öğrenme ile ilgili yapılan çalışmalara ilişkin bir içerik analizi TÜRKİYE Örneği," KASTAMONU EĞİTİM DERGİSİ , vol.23, 565-580, 2015
TEMEL, SENAR Et Al. "Fen eğitiminde probleme dayalı öğrenme ile ilgili yapılan çalışmalara ilişkin bir içerik analizi TÜRKİYE Örneği." KASTAMONU EĞİTİM DERGİSİ , vol.23, pp.565-580, 2015
TEMEL, S. ŞEN, Ş. And YILMAZ, A. (2015) . "Fen eğitiminde probleme dayalı öğrenme ile ilgili yapılan çalışmalara ilişkin bir içerik analizi TÜRKİYE Örneği." KASTAMONU EĞİTİM DERGİSİ , vol.23, pp.565-580.
@article{article, author={SENAR TEMEL Et Al. }, title={Fen eğitiminde probleme dayalı öğrenme ile ilgili yapılan çalışmalara ilişkin bir içerik analizi TÜRKİYE Örneği}, journal={KASTAMONU EĞİTİM DERGİSİ}, year=2015, pages={565-580} }