F. F. TURAN, "Normal ve Özel Gereksinimli Çocuğu Olan Annelerin ÇocuklarınınDil Edinimine İlişkin Görüşleri ile Çocuklarıyla EtkileşimBiçimlerinin Karşılaştırılması," Egitim Ve Bilim-Education And Science , vol.37, pp.289-302, 2012
TURAN, F. F. 2012. Normal ve Özel Gereksinimli Çocuğu Olan Annelerin ÇocuklarınınDil Edinimine İlişkin Görüşleri ile Çocuklarıyla EtkileşimBiçimlerinin Karşılaştırılması. Egitim Ve Bilim-Education And Science , vol.37 , 289-302.
TURAN, F. F., (2012). Normal ve Özel Gereksinimli Çocuğu Olan Annelerin ÇocuklarınınDil Edinimine İlişkin Görüşleri ile Çocuklarıyla EtkileşimBiçimlerinin Karşılaştırılması. Egitim Ve Bilim-Education And Science , vol.37, 289-302.
TURAN, FAHRİYE. "Normal ve Özel Gereksinimli Çocuğu Olan Annelerin ÇocuklarınınDil Edinimine İlişkin Görüşleri ile Çocuklarıyla EtkileşimBiçimlerinin Karşılaştırılması," Egitim Ve Bilim-Education And Science , vol.37, 289-302, 2012
TURAN, FAHRİYE F. . "Normal ve Özel Gereksinimli Çocuğu Olan Annelerin ÇocuklarınınDil Edinimine İlişkin Görüşleri ile Çocuklarıyla EtkileşimBiçimlerinin Karşılaştırılması." Egitim Ve Bilim-Education And Science , vol.37, pp.289-302, 2012
TURAN, F. F. (2012) . "Normal ve Özel Gereksinimli Çocuğu Olan Annelerin ÇocuklarınınDil Edinimine İlişkin Görüşleri ile Çocuklarıyla EtkileşimBiçimlerinin Karşılaştırılması." Egitim Ve Bilim-Education And Science , vol.37, pp.289-302.
@article{article, author={FAHRİYE FİGEN TURAN}, title={Normal ve Özel Gereksinimli Çocuğu Olan Annelerin ÇocuklarınınDil Edinimine İlişkin Görüşleri ile Çocuklarıyla EtkileşimBiçimlerinin Karşılaştırılması}, journal={Egitim Ve Bilim-Education And Science}, year=2012, pages={289-302} }